Ondrej Roman

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Miks porukka repii taas pelihousujaan täälä? Roman oli ekassa 3vs3 pelissä ihan paska, se on fakta. Sokea Riittakin tajuaa sen että näillä peleillä ei ole mitään tekemistä 5vs5 pelien kanssa.
Sokea Riitta saattaa tajuta kiekosta suhteellisen paljon.

Mielestäni hyvä silmä kaverilla, Meselle pari paikkaa tokassa pelissä mutta vielä ei osunut.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 726
Samaa mieltä roman oli pihalla kun seinäkello vaikka viimeisen pelin pelasi ihan ok

Pihalla kuin seinäkello??? Eikös sanonta ole sekaisin kuin seinäkello tai pihalla kuin lumiukko/lintulauta.

Ihan OK Roman pelasi mielestäni viimeisen pelin, tosin näistä 3 vs 3 höntsyistä puuttuu se tärkeä kaksinkamppailu- ja vääntöosuus ja aikaa&tilaa on erilailla kuin 5 vs 5 peleissä. Katsotaan nyt sitten kun kausi alkaa, onko hän pihalla, seinäkello, lumiukko vai lintulauta. Itse epäilen, että hän ei ole mikään sateentekijä, mutta kokeneena pelaajana voi auttaa joukkuetta.
 
Viimeksi muokattu:

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
3vs3 Höntsypelin perusteella on vaikea arvioida pelaajaa. Mukavana yllätyksenä vaikuttaa kohtuullisen hyvältä aloittajalta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 764
Onneksi on Tillu. Ei kai se nyt täyttä floppia ole tänne hankkinut. Mut kyllä on toistaiseksi Tsekin poika ollut pihalla. Vahvasti viittaa siihen, että tällä kaverilla ottaa harvinaisen paljon aikaa sopeutua uuteen maahan. Eikös se Ahl-reissu mennyt aikanaan aika vihkoon, eikä Kohelossakaan lähtenyt. Onneksi on vielä aikaa ennen kauden alkua. Kakkosketju pitää saada joka tapauksessa paljon tuottavammaksi jatkossa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 652
Väärä sarja. Ei mikään osa-alue ole liigatasolla. Ei ole pärjännyt p-amerikassa eikä kohelossa. Yli 30 ja pelannut melkein ainoastaan tsekeissä ja sielläkin parhaimmillaan ”vain” 30-40 pinnan kausia. Ennenkin hankittu näitä tsekinsarjan pohjajoukkueiden senttereitä... ja taas hankittiin.
Käsi pystyyn virheen merkiksi ja kaupoille.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 844
Väärä sarja. Ei mikään osa-alue ole liigatasolla. Ei ole pärjännyt p-amerikassa eikä kohelossa. Yli 30 ja pelannut melkein ainoastaan tsekeissä ja sielläkin parhaimmillaan ”vain” 30-40 pinnan kausia. Ennenkin hankittu näitä tsekinsarjan pohjajoukkueiden senttereitä... ja taas hankittiin.
Käsi pystyyn virheen merkiksi ja kaupoille.

Vitkovice ei ole viime kautta lukuunottamatta ollut mikään ”tsekinsarjan pohjajoukkue”, vaan tasaisessa keskikastissa. Muutenkin extra-liigassa tasoerot ovat huomattavasti pienemmät kuin kotoisessa liigassa.

Hankala sanoa miksei Roman ole vielä säväyttänyt - ehkä juuri siksi ettei ole ns ”säväyttävä” pelaaja. Ei mikään luistelutykki tai jumalainen veivaaja. Hyvä pelisilmä ja laukaus silti.

Tšekin liigassa oli suht tasainen ja luotettava pelaaja, joka teki ykkösviisikossa suht tasaisesti pisteitä, ajoittain toki Tsekkityyliin sopien oli kuivempia kausia.

Kannattaa muistaa että Tšekin liigan rytmistä on jonkunlainen harppaus Suomen pelinopeuteen. Voihan se olla että Romanilla jää piippuun ja ei vaan lähde natsaamaan. Luulen silti että parantaa jatkossa, heittäisin itse Vartiaisen rouhimaan Romanin ketjuun. Vaikuttaa myös että Meskanen ja Roman eivät välttämättä ole paras yhtälö, ennakko-odotuksistani huolimatta.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 280
Eipä kuulosta järin hyvältä "scouttiraportit". Katsotaan nyt kuitenkin eka rundi liigassa. Positio on kuitenkin erittäin kriittinen, koska ykkössentteri on todennäköisesti lähdössä ennen vuodenvaihdetta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 288
"Olen ollut nyt jäällä kolmisen viikkoa. Onneksi minulla on kuukausi aikaa sarjan alkuun, Roman kuvaili.

– Pelityyli on täällä aivan erilainen kuin Tshekissä. Täällä peli perustuu luisteluun ja karvaamiseen. Minulla on siihen vielä sopeuduttavaa."
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Moni sanoo, että mies on turhake, mutta kukaan ei sanonut miksi. Itse en eilistä peliä nähnyt, niin voisiko joku valottaa, että miksi ei riitä?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 652
Liiga on todellakin vauhtisarja jossa karvataan isosti. Siksi ei todellakaan ole sopeutumisesta kiinni. Karkeasti Romanin peli näyttää samalta kuin heitettäisiin jakke immonen vegasin kakkossentteriksi.
Varmasti tsekeissä pärjää ja kooveessa. Ei liigassa. Tähän astisista esityksistä voi sanoa että köyhän miehen versio Ahopellosta.
 
Ylös