Ondrej Roman

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 726
Ei mikään sylkykuppi. Tosiasiat pitää nähdä eikä katsoa aina sieltä keltavihreiden lasien takaa. Romanin lisäksi
Meskaselta olisin jo odottanut parempaa kevään jäljiltä, muutoin näyttää hyvältä niin kauan kuin are on ja pysyy.

Ensiksi Kivi ja Lepaus, nyt Roman. Kivikin on kaikesta huolimatta hyvä valmentaja, olit mitä mieltä tahansa.

Romanista on turha tehdä kokonaiskuvaa vielä. Alku ollut totuttelua. Alkukausi näyttää onko hänestä kakkossentteriksi vaiko marraskuussa kotimatkalle.

Meskanen ei vakuuttanut tekemisellä keväälläkään, mutta silti vain tekaisi maaleja hyvällä tahdilla. 20 maalia tulee kyllä tulevalla kaudella.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 763
Kun itse otit puheeksi kiven niin vanhoilla meriiteillä ei ole mitään virkaa . Oletko sitä mieltä että ruikutin turhaan ja huonompaan vaihdettiin ja tillu ja ripa laittoivat syyttä pihalle. Itse sanoin että kiven valmennusura oli siinä ja olen yhä samaa mieltä ja syystä. Useimmat teistä olivat varmoja että saa heti pestin paremmistakin sarjoista. Itse sanoin että kommentaattoriksi korkeintaan. Tarkistaa voi.
Minulla vahva mielipide kivestä ja niin on romanistakin. Pelimies ehkä extraligassa mutta ei voi verrata lähellekään Robert Leinoa, ja se on huono se.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 078
Niin, voi olla myös ihan Kiven oma päätös, että hetkeksi valkkuhommat tauolle.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 670
Aika kujalla pitää olla, että parin harkkapelin perusteella vetää varmoja johtopäätöksiä Romanin tasosta.

Ymmärrän kyllä, että tekee mieli hehkutella omia ihkupelaajiaan joka ketjussa, mutta vähän voisi miettiä.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Aika kujalla pitää olla, että parin harkkapelin perusteella vetää varmoja johtopäätöksiä Romanin tasosta.

Ymmärrän kyllä, että tekee mieli hehkutella omia ihkupelaajiaan joka ketjussa, mutta vähän voisi miettiä.
Samaa mieltä, palataan asiaan kun on pelannut viisi runkosarjan peliä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Kun itse otit puheeksi kiven niin vanhoilla meriiteillä ei ole mitään virkaa . Oletko sitä mieltä että ruikutin turhaan ja huonompaan vaihdettiin ja tillu ja ripa laittoivat syyttä pihalle. Itse sanoin että kiven valmennusura oli siinä ja olen yhä samaa mieltä ja syystä. Useimmat teistä olivat varmoja että saa heti pestin paremmistakin sarjoista. Itse sanoin että kommentaattoriksi korkeintaan. Tarkistaa voi.
Minulla vahva mielipide kivestä ja niin on romanistakin. Pelimies ehkä extraligassa mutta ei voi verrata lähellekään Robert Leinoa, ja se on huono se.
Kivi valmentajana sattui myös olemaan oikeaan aikaan useasti oikeassa paikassa. Voidaan ihan aiheesta esim. kysyä, että kuka Ässät mestaruuteen valmensi todellisuudessa.
Sattumaan en usko ja mestarivalmentaja Kivi on. Uskon hänen vielä tekevän uuden tulemisen. Ehkä fiksuna odottaa jälleen oikeaa hetkeä ja paikkaa.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Kivi on aiemminkin pitänyt taukoa omasta halustaan. Kevääseen asti juoksi vielä mukavan suuruinen palkkakin. Yliarvostettu valmentaja toki, mutta löytää kyllä pääsarjatason paikan sitten, kun aika miehen itsensä mielestä on kypsä.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Harkkahöntsyjen perusteella ei voi kauheita johtopäätöksiä vetää, mutta jotain kylläkin. Liigan startatessa(?), Jos Romanin otteet eivät kohene, niin Tillu tuskin katsoo kymmentäkään peliä, niin kuin ei katsonut Kivenkään kohdalla. Mutta kyllä se lähitulevaisuudessa nähdään sitten...
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Suurempi huoli kun joku ulkkisentteri riittävyys on nyt tietenkin yleisesti vallitseva tilanne. Ranteitaan kannattaa säästellä mikäli tilanne pahenee, niin riittää veisteltävää. Jos ei riitä, nii ei riitä, seuraavaa kaveria ei ole vaikea löytää.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Nää virtuaali-utj:t vois kirjoittaa Tillulle että laitetaan mies vaihtoon. Tillu ei ole varmaan itse sitä huomannut.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 401
Viet hiiren kursorin tai mobiililaitteella napautat haluamasi nimimerkin päälle, ja valitset "Älä huomioi".
On muuten ihan loistava mahdollisuus jolla saa trolli viestit pois näkyvistä. Oon tehny tota jo aikasemmin joten en tiedä mitä asia koskee, enkä haluakkaan.

Täytyy antaa reilu mahku tälle pelaajalle, parin harkkapelin perusteella kannata ketään teilata.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 100
Kun itse otit puheeksi kiven niin vanhoilla meriiteillä ei ole mitään virkaa . Oletko sitä mieltä että ruikutin turhaan ja huonompaan vaihdettiin ja tillu ja ripa laittoivat syyttä pihalle. Itse sanoin että kiven valmennusura oli siinä ja olen yhä samaa mieltä ja syystä. Useimmat teistä olivat varmoja että saa heti pestin paremmistakin sarjoista. Itse sanoin että kommentaattoriksi korkeintaan. Tarkistaa voi.
Minulla vahva mielipide kivestä ja niin on romanistakin. Pelimies ehkä extraligassa mutta ei voi verrata lähellekään Robert Leinoa, ja se on huono se.

Näin se menee, JOS katsoo maailmaa täysin mustavalkoisin silmin.

En tiedä,että mitä Kivi on sinulle tehnyt, mutta ihon alle on selvasti päässyt. Kivi teki hyvää työtä kolme kautta Ilveksessä, vaikeissa olosuhteissa. Kivelle hatunnosto siitä,että ylipäätään tuli sen aikaiseen Ilvekseen, harva sen tason valmentaja olisi valmis hyppäämään sellaiseen tunkioon.

Roman sanoi haastattelussa,että täällä pelataan erilaista lätkää, mihin hän on tottunut kotimaassaan. Annetaan miehelle aikaa totutella Ilveksen pelityyliin, ja katsotaan sitten, että minkä tason pelimies on kyseessä
 
Ylös