Ondrej Roman

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Romania on haukuttu jo lähes 66 sivua (vaikka eräs nimimerkki ottikin kontolleen tästä räksyttämisestä vain 20 sivua) ja koska minua henkilökohtaisesti harmittaa tällainen yhden miehen lynkkaaminen, toivon mielessäni, että Ilves rimpuilee pudotuspeleihin ja Roman nousee yhdeksi pudotuspelien tärkeimmäksi palaseksi mestaruuteen päättyvällä keväällä. Kaikki ihan vain sen vuoksi, että täällä leukojaan louskuttaneet saavat oikein pitkän nenän ja saavat samalla mahdollisuuden hävetä omaa käytöstään.

Suurimpana uhkana tämän toteutumiselle näen sen, että räksyillä ei riitä ymmärrys edes häpeämiseen...

Ei mua ainakaan haittaa tunnustaa että väärässä olen, ei tää eka kerta olisi ja itsetuntoni tämän kestää.
Ja ei mulla mitään Romania vastaan ole, jos saa vielä näyttöpaikan niin totta kai toivon että onnistuu ja pistää meidän vääräleuat hiljaisiksi.
Totta se että tästä on tullut eräänlainen legenda jo.

Valitettavasti toivolla ei ole mitään tekemistä Ilveksen tai Romanin peliesityksien kanssa vaan tekoja pitäisi tehdä.

PS. älä avaa ketjua jos tulee paha mieli, ei tää varmaan miksikään muutu jos ei rupee pelikulkeen.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
PS. älä avaa ketjua jos tulee paha mieli, ei tää varmaan miksikään muutu jos ei rupee pelikulkeen.

Ehkä sitä vain epätoivoisesti toivoo, että tässä kyseisen herran topicissa voisi olla uutista miehestä muutenkin kuin vain mollaamista. Eikö nekin tähän topicciin tule? Esimerkiksi mahdolliset siirrot, paranemiset ja muutkin uutiset kyseisestä pelaajasta. Varsinkin nyt kun liiga on tauolla.

Pitäisikö teidän aloittaa tuonne jonnekin muualle "Tässä haukutaan sylkykuppia" -topic, jotta asiaviestit on helpompi löytää? Silloin ei tarvitsisi edes avata uutta topiccia, kun sylkykuppi vaihtuu. Enkä tarkoita sitä, että aina kaikkia täytyisi kehua jos homma menee päin p:tä. Ei Roman minunkaan mielestäni ole onnistunut tehojen puolesta kovinkaan kaksisesti, mutta puolustussuuntaan paljon parempaa tekemistä kuin monella muulla. Mikä lie kiikastaa, sitä en osaa sanoa, mutta kun Liiga jälleen starttaa, luultavasti Roman nähdään jälleen kohta tositoimissa. Ja kuten itse totesit, legenda on jo syntynyt ja kulttipelaajan maine on saavutettu.

Enkä ole tästäkään omaa mieltäni pahoittanut, kierossa mielessäni vain toivon edellisen viestin kaltaista käännöstä, jotta paha saisi tässäkin tilanteessa palkkansa... Enkä tarkoita tässä mitenkään sinua henkilökohtaisesti, et varmasti ole ollut pahimmasta päästä eikä kenenkään tarvitse vakuuttaa tässä tilanteessa mitään. Haluan vain muistuttaa pahanpuhujia siitä, että muistetaan sitten tunnustaa yleisesti olleensa väärässä ja mielellään vaikka pyytää anteeksi lietsomaansa haukkumista, jos siihen tulee aihetta... Sen verran huonoa käytöstä on joidenkin osalta ollut havaittavissa.

Ja ei, minulla ei ole kasvatustieteiden approa suoritettuna... :D
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 703
Mene nyt sinne porkkanamaalle. Koskaan en ole tainnut sinulta täällä positiivista kommenttia nähdä koskien Ilvestä. Playoff-paikka tulee heittämällä.
Nyt palkitset itsesi ja huudat ondrejn pelipaidan itsellesi joululahjaksi! ...ja sitten 30.12 pelicans peliin ison popparipöntön kanssa.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870

ONDREJ ROMANIN SOPIMUS PURETTU

Ilves ja tšekkihyökkääjä Ondřej Roman, 31, ovat purkaneet yksivuotisen sopimuksensa yhteisymmärryksessä.


Elokuussa Ilveksen joukkueeseen liittyneen Ondřej Romanin tilille kertyi 12 Liiga-ottelua tehoilla 1+3=4. Marraskuun alussa hyökkääjä oli mukana Tšekin A-maajoukkueessa Helsingissä pelatussa Euro Hockey Tourin turnauksessa.

- Haluamme kiittää Ondřejta Ilveksen eteen tehdystä työstä ja toivotamme onnea ja menestystä tuleviin haasteisiin, kommentoi Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 165
Outo ratkaisu tässä kohtaa,kun ovi käynyt muutenkin NHL-lainojen ja nuorten kisojen myötä,mutta ehkä Romanille löytyi juuri nyt se ottaja.


Oli kyllä todellinen floppi,ei mahda mitään.Minäkin typerys olin tästä hankinnasta alunperin suht. innoissani ja en olisi millään osannut arvata kaverin olevan näin surkea.Ainoa maalikin tyhjään rysään ja yhtään erityisen hyvää peliä en kaverilta nähnyt.

No,onnea jatkoon,varmasti yritti parhaansa,se nyt vaan ei läheskään riittänyt.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Outo ratkaisu tässä kohtaa,kun ovi käynyt muutenkin NHL-lainojen ja nuorten kisojen myötä,mutta ehkä Romanille löytyi juuri nyt se ottaja.


Oli kyllä todellinen floppi,ei mahda mitään.En olisi millään osannut arvata kaverin olevan näin surkea.Ainoa maalikin tyhjään rysään.

No,onnea jatkoon,varmasti yritti parhaansa,se nyt vaan ei läheskään riittänyt.
Joku on tulossa, ei muuten seura, jolla on 3 tervettä sentteriä, purkaisi yhden heistä sopimusta.
Toki voi olla ja siltä näyttääkin, että Ikonen alkaa olemaan valmis askiin.
Silti heitä on taaskin vain kolme.
Jokainen laskutaitoinen voi tuosta päätellä, että sentteri on vielä tulossa.
Kiitos Roman yrityksestä ja kaikkea hyvää jatkoon !
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Oma veikkaus on että jouluksi kotiin tarjouksella saatiin purettua soppari ja niin kannatti tehdä, vaikka ei korvaajaa heti olisi.
 
Ylös