Olli Palola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dunkkius
  • Alkaa Alkaa
Työttömien kiekkoilijoiden Hervannan leiriltäkö me nyt sitten lopuksi naarattiin se johtaja tälle joukkueelle? Nää voi olla just niitä pieniä juttuja, jotka laittaa junan taas raiteilleen <3
Täytyy sanoa että nyt taidettiin löytää johtajuutta yllättävän läheltä. Ainakin hän haluaa olla tuossa kopissa ja pelaamassa tälle logolle. Se on paljon.

Niin että jätetään jatkossa nämä Hermoset ja Kerkkäset hankkimatta ja hommataan mielummin Miro Nalli näiden tilalle pelaamaan samaa nelokenttä/rotaatioroolia.

Hänkö se on, tämän kauden Klingberg? Mies joka tuo valtavan kokemuksen ja voittamisen nälän joukkueeseen? Saa ymmärtämään että Ilveksen koppiin ei kuka tahansa pääsekään? Haistattaa pitkät muukalaislegioonille? Tekee kaikista parempia ja nostaa tämän seuran sinne minne kuuluukin?

No, ei nyt villiinnytä mutta sisääntulo hieno. Tästä biisi soimaan.

Loistava alku Palolalta! Katsotaan rauhassa pari seuraavaa viikkoa ja jos tämän päiväinen ei jää ainoaksi maaliksi ja kokonaisvaltainen peli toimii, niin ilman muuta loppukauden lappu kouraan.

Viimeksi muokattu:
No mistä muualta johtajat ja voittajat haettaisiin kuin Hervannasta?
Niinpä.

T. Minä, Opa ja @IhanJuniori

Ps. Opalta hieno sisääntulo ja selkeästi lämmitti oikeasti tulla takaisin kauneimpaan.

Niinpä.

T. Minä, Opa ja @IhanJuniori

Ps. Opalta hieno sisääntulo ja selkeästi lämmitti oikeasti tulla takaisin kauneimpaan.

No @IhanJuniori on ihan juniori. Hervannasta toki. Kuten myös allekirjoittanut, joka sinne syntynyt ja siellä reilut 20 vuotta aikoinaan asunut ja vieläkin sieltä usein haetaan - tosin yleensä taksilla ja klo 04.

Löisin kyllä vakavasti puhuen loppukauden sopparia melko pian kouraan. Pieni riskihän se on, mutta hienoa saada Ilveksen väreihin lisää pelaajia, jolle tällä logolla on erityistä painoarvoa. Ei noita maalintekijöitäkään liikaa ole.

Enemmin otan pelaajarinkkiin Palolan, kuin sen iänikuisen O'Learyn, jonka paluu lähestyy päivä päivältä.
Olin kans juuri tulossa kirjoittamaan että melkein kanssa vois tarjota suorilta loppukauden sopparia, mutta parempi ehkä nyt kattoa missä kunnossa jätkä oikeesti on. Jos pysyy ehjänä ja suorittaa tasasesti niin mun mielestä olis enemmän kun hölmöö päästää tää jätkä kuukauden jälkeen pois. (Sormet ristiin että tillu ei ryssi) Tosiaan vaikka ei mikään sateentekijä olis niin väitän että näillä pelaajilla on todella paljon merkitystä tuola pukkarissa ja jäällä. Tsemppiä ja laukauksia opa!

Ekan erän aikana totesin, että Palolalle olisi tärkeä saada maali mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Sitten kaksi sekuntia myöhemmin kiekko oli verkossa. Onnellisten tähtien alla on mukava seurata kiekkoa - jokohan se lähtisi kulkemaan koko joukkueella?

Kukaan ei tainnut miehen peliä katsoa? Todella lyhyitä vaihtoja veti. Pelaamalla kuntoon jne.
Tuo on toki aika normaalia pelaajalla, jonka edellisestä pelistä on aikaa yli puoli vuotta ja sama aika ilman joukkueharjoituksia. Peliajoissa ei kauhean suurta eroa näiden pelien kesken kuitenkaan ollut: tänään 11:20 ja edellisessä pelissään (2.4.2025) 13:40.

Mä olin kyllä vähän pettynyt Opan maalin jälkeen, kun Osaston chantissa oli väärät sanat. IL-VES TAM-PE-RE! olis pitänyt olla OL-LI PA-LO-LA!

Palolalla olis nyt mahdollisuus ottaa eka liiga-mestaruus hanskaan hienolla tarinalla ja jäädä siitä eläkkeelle. Voidaan tarjota loppukauden pahvit jos lupaa toimittaa.

Kunto riitti hädin tuskin 10 minuuttiin. Fysiikan tasoeroa on toki vielä hyvin aikaa kuroa kiinni.

Tekisin seuraavaksi määräaikaisen jatkon vuodenvaihteen yli. Kolmannella pätkäsopparilla kausi loppuun. Loppukauden pelipaikasta voi toki sopia suusanallisesti, että sellainen Ilveksessä on, jos peli kulkee ja pysyy ehjänä. Pätkäsopimukset ovat seuran vakuutus. Pätkissä sopimisesta voi kokonaisuudessa maksaa vähän enemmän kuin maksaisi suorasta loppukauden kattavasta sopimuksessa. Lisäksi täytyy kantaa riski, että markkinoiden kuivuus vie Palolatkin pesästä siirtorajalla.

Kukaan ei tainnut miehen peliä katsoa? Todella lyhyitä vaihtoja veti. Pelaamalla kuntoon jne.
Sama havainto, usein lähti kesken hyvän paineen vaihtoon. Eikä siinä mitään, kokenut pelimies tietänee mikä on parasta itselleen juuri nyt.

Takaisin