Nokia Arena

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
Ja onhan uudella areenalla ihan toisenlaiset mahdollisuudet firmojen viihdyttämiseen aitioissa myös. Ikinä en ole Hakametsän aitioissa käynyt mutta luultavasti tämän uuden areenan mahdollisuudet tuon suhteen ovatkin sitten aivan eri tasolla. Ja sieltä se iso raha tulee seuroihin. Ei sovi myöskään unohtaa huomattavasti parempaa fanituotemyymälää kuin mitä Hakametsä tarjoaa, astetta isompi kauppa hallissa pystyy palvelemaan huomattavasti enemmän asiakkaita ja houkuttelee käymään kun kauppa ei näytä sardiinipurkilta jos hallissa on vähänkin enemmän väkeä.

Kyllä tästä hyvä tulee koko paikkakunnan kiekolle.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
14*7m pitkät sivut ja 6*7m lyhyemmät.
Areenaa tulee kiertämään 2kpl 1m korkeita LED-pintoja (parven reuna ja aitioiden reuna). Näiden pituus on 275m/kierros.
Lähellä samaa kokoluokkaa siis Carolina Hurricanesin uuden mediakuution kanssa, jota monet pitävät NHL:n parhaana. Ei paha. PNC Arena Adding 4,000-Sq.-Ft. Daktronics Centerhung LED Display System

Toki tekniikka on ratkaisevassa osassa myös, mutta uskon senkin olevan aivan huippuluokkaa.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 212
Voisi kuvitella, että nyt ostetaan paljon lippuja lahjaksi uudelle areenalle.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 952
Mites muuten uudella areenalla menee ravintolapalveluiden tulonjako matsipäivinä? Jos nyt kuvitteellisesti joisin vaikkapa kaksi olutta pelissä, niin hyötyykö Ilves tästä mitenkään? Hakametsässähän taisi joku siivu tulla seuroillekin?
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 490
Mites muuten uudella areenalla menee ravintolapalveluiden tulonjako matsipäivinä? Jos nyt kuvitteellisesti joisin vaikkapa kaksi olutta pelissä, niin hyötyykö Ilves tästä mitenkään? Hakametsässähän taisi joku siivu tulla seuroillekin?

Pakko hyötyä, koska ei tuossa oikein muuten mitään järkeä olisi kannattavuuden suhteen.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Muistaakseni jossain oli maininta, että kausikortteja varten on jätetty tietty määrä paikkoja pois vapaasta myynnistä. Kausareiden myyntiä parantaa varmaan se, että parhaita paikkoja on vapaana, eikä yksittäisten otteluiden varatut paikat ole esteenä.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Ilveksellä oli männä vuosina keskimääräinen lipunhinta sisään vaatimaton noin 10-12e per käynyt katsoja. Eli jos tuon "pohjakassan" saa areenassa vaikka nyt samoilla katsojilla tuplattua, niin ollaan jo hyvällä tiellä. Joku 25-30e / katsoja on varmaan vallan mahdollisuuksien rajoissa.

Ja keskiarvon kirittyä alkamaan kutosella, niin eiköhän kaikkien kasvaneiden oheistuottojen kanssa aleta olla hyvinkin jo pinnalla.

Tapparan nykyinen toimitusjohtaja Miika Aro sanoi noin vuosi sitten,että areenalla painetta nostaa lippujen hintoja, ja yleisökeskiarvon pitäisi olla 8000.

Areenan pitäisi ehdottomasti saada huokeita perhelippuja, jotta lapsiperheillä on varaa käydä peleissä.

Lapsiperheitä ajatellen, arkena pelattavat pelit pitäisi alkaa 17.30
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
1 955
Eikös tuo 170€ seisomakausari ole aika hyvä hankinta, koska 17 peliä eli 10€ per matsi. Irto liput on 20-15€ nii siinähän säästää!
Mä haluaisin pikkuhiljaa tästä "vain halvin on minulle kyllin hyvää" -ajattelusta ainakin Ilveksen osalta eroon. Toki olen varmasti keskimääräistä parempiosainen, mutta silti ja en lähde ketään arvostelemaan, koska en koe olevani "parempi ihminen".

Mm. töissä olen huomannut kyllästymiseen asti, että 75% suomalaisista arvostaa laatua niin kauan, kun aletaan puhua hinnasta. :) Mieluummin maksan joka käänteessä vaikka 10e enemmän, jos tiedän varmuudella, että raha menee suoraan rakastamalleni yhteisölle.

^ samat sanat pätee täysin kantaani Ilveksen fani/kannattaja(yliviivaa tarpeeton)-tuotteissa. Laatua ja tyyliä vaikka sitten kovemmalla rahalla - ei halpaa, räikeätä ja lapsellista kitsh-kuraa... Kiinan roskat voidaan jättää Kiinaan, luontokin kiittää.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 952
Muistaakseni jossain oli maininta, että kausikortteja varten on jätetty tietty määrä paikkoja pois vapaasta myynnistä. Kausareiden myyntiä parantaa varmaan se, että parhaita paikkoja on vapaana, eikä yksittäisten otteluiden varatut paikat ole esteenä.

Tapparalla noita on lähinnä myynnissä. Ilveksellä on seisomapaikkoja ja muutama yksittäinen. Vasemmalla Ilveksen tilanne (lähde) ja oikealla Tapparan (lähde) Sanoisin tämän pohjalta, että lauantain peli on lähempänä "oikeasti" loppuunmyytyä tällä hetkellä kuin perjantain.

1635327213066.png
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Tapparalla noita on lähinnä myynnissä. Ilveksellä on seisomapaikkoja ja muutama yksittäinen. Vasemmalla Ilveksen tilanne (lähde) ja oikealla Tapparan (lähde) Sanoisin tämän pohjalta, että lauantain peli on lähempänä "oikeasti" loppuunmyytyä tällä hetkellä kuin perjantain.

katso liitettä 1509
Siellä voi olla toimistolla "sivussa" muitakin paikkoja, kuin nuo lippu.fi:ssä näkyvät. Kosko nuo lippu.fin kausaripaikat ovat olleet osin samoja, mitä on ollut yksittäiseen peliin tarjolla. Ja ovat sitten hävinneet kausaripaikoista, kun johonkin peliin ko. paikka myyty. (Samat paikat tarjolla kevätkauden peleihin, eli eivät ole myyty kausikortteina.)
 

Kahenkilonsiika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
418
Mä haluaisin pikkuhiljaa tästä "vain halvin on minulle kyllin hyvää" -ajattelusta ainakin Ilveksen osalta eroon. Toki olen varmasti keskimääräistä parempiosainen, mutta silti ja en lähde ketään arvostelemaan, koska en koe olevani "parempi ihminen".

Mm. töissä olen huomannut kyllästymiseen asti, että 75% suomalaisista arvostaa laatua niin kauan, kun aletaan puhua hinnasta. :) Mieluummin maksan joka käänteessä vaikka 10e enemmän, jos tiedän varmuudella, että raha menee suoraan rakastamalleni yhteisölle.

^ samat sanat pätee täysin kantaani Ilveksen fani/kannattaja(yliviivaa tarpeeton)-tuotteissa. Laatua ja tyyliä vaikka sitten kovemmalla rahalla - ei halpaa, räikeätä ja lapsellista kitsh-kuraa... Kiinan roskat voidaan jättää Kiinaan, luontokin kiittää.
Totta tämäkin! Nopeasti vaan totesin asiasta. Ensi kaudeksi kyllä istumakausari, mutta tälle ”puolikkaalle” itselleni oli suopeinen tuo 170€
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Mä haluaisin pikkuhiljaa tästä "vain halvin on minulle kyllin hyvää" -ajattelusta ainakin Ilveksen osalta eroon. Toki olen varmasti keskimääräistä parempiosainen, mutta silti ja en lähde ketään arvostelemaan, koska en koe olevani "parempi ihminen".

Mm. töissä olen huomannut kyllästymiseen asti, että 75% suomalaisista arvostaa laatua niin kauan, kun aletaan puhua hinnasta. :) Mieluummin maksan joka käänteessä vaikka 10e enemmän, jos tiedän varmuudella, että raha menee suoraan rakastamalleni yhteisölle.

^ samat sanat pätee täysin kantaani Ilveksen fani/kannattaja(yliviivaa tarpeeton)-tuotteissa. Laatua ja tyyliä vaikka sitten kovemmalla rahalla - ei halpaa, räikeätä ja lapsellista kitsh-kuraa... Kiinan roskat voidaan jättää Kiinaan, luontokin kiittää.
Ostin tälle kaudelle ekan kausarini, koska aiemmin minulla ei ole yksinkertaisesti ollut siihen varaa. Nytkin piti harkita pitkään. 170€ on helvetisti rahaa; noiden asioiden miettiminen on mielestäni ihan sallittua, myös tuota pienempien summien kohdalla.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
1 955
Ostin tälle kaudelle ekan kausarini, koska aiemmin minulla ei ole yksinkertaisesti ollut siihen varaa. Nytkin piti harkita pitkään. 170€ on helvetisti rahaa; noiden asioiden miettiminen on mielestäni ihan sallittua, myös tuota pienempien summien kohdalla.
Ei tässä kukaan mitään ollut kieltämässäkään :) kun vain nyt totesin suomalaisen kansanluonteen ominaispiirteen ääneen...
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 840
Johtunee kaiketi siitä, että moni tekee työtä josta tässä veroparatiisissa tuppaa jäämään käteen sen verran, että seisomakausarin pystyy just ja just ostamaan ja loppukuun saa syödä nuudeleita! Tuo 170€ on pirun halpa per peli, itse en kuitenkaan ehdi hallille niin että tuo olisi kannattavaa, joten katsellaan jos ensi kaudella sitten!
 

Kahenkilonsiika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
418
Ostin tälle kaudelle ekan kausarini, koska aiemmin minulla ei ole yksinkertaisesti ollut siihen varaa. Nytkin piti harkita pitkään. 170€ on helvetisti rahaa; noiden asioiden miettiminen on mielestäni ihan sallittua, myös tuota pienempien summien kohdalla.
Onhan se surullista jos on henkeen ja vereen Ilvesfani, mutta rahaa menee sen edelle ja pelit jää näkemättä. Niiden ja mukaanlukien minun pitää silloin katsoa sieltä halvemmasta päästä niitä vaihtoehtoja. Silti kiitollinen, että pääsee halliin vaikka pitäis toisen päälakea tuijottaa välillä:D
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 533
Ymmärrän sen että rahat on välillä vähissä, sitä käy kaikille mutta ainahan ne kausarirahat voi ensi kaudeksi säästää kuluvan kauden aikana. Tuo 170e nyt oikeasti paljon vaadi järjestelyitä mitä tulee säästämiseen.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Ei tässä kukaan mitään ollut kieltämässäkään :) kun vain nyt totesin suomalaisen kansanluonteen ominaispiirteen ääneen...
Joo mutta kun aina se ei ole luonteesta kiinni. Minäkin vuokraisin joka peliin oman aition jos voisin...
 
Ylös