Nokia Arena

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 680
Ilveksen facebook ryhmässä kuultu huhua, että joulukuun alkuun mennessä ei ehdi valmistua.

Onko muita jotka samaa huhua kuullut? Toivottavasti ei pidä paikkaansa

Oon kuullut, että ihan ajoissa valmistuu.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
Ilveksen facebook ryhmässä kuultu huhua, että joulukuun alkuun mennessä ei ehdi valmistua.

Onko muita jotka samaa huhua kuullut? Toivottavasti ei pidä paikkaansa
Kyllä siellä jäähdytyslaitteistoa asennetaan jo...

Kiirettä on, mutta valmistuu ajallaan. Katsomo rakenteista alimmat 7 riviä vielä puuttuvat, joka voi hämmentää mielikuvaa kiireellisyydestä.
 
Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Jääalueen valu ollut kuulemma eilen, penkit puuttuu, lattiasta laattoja. Ainakin kiire näyttää tulevan
Siellä on ollu kiire viimeiset puolitoista vuotta, itse kansihan valmistui aikanaan muutaman kuukauden myöhässä. Hyvin ovat ottaneet kiinni
 

Luchs

Guest
Nyt varmistui, että Hakametsän historian viimeinen SM-liigaottelu on 27.11. pelattava Tappara-HPK ja Uros Live Areenan historian ensimmäinen ottelu on 3.12. pelattava Tappara-Ilves. Tappara pelaa runkosarjassa Hakametsässä 12 kotiottelua ja Uros Areenalla 18, Ilves Hakametsässä 13 ja Uros Areenalla 17.

Ilveksellä on tainnut olla todelliset pellepelottomat neuvottelemassa tuolla, kun Tapparalle on saatu sekä Hakametsän viimeinen, että Uroksen ensimmäinen peli isännöitäväksi ja sitten vielä lisäksi enemmän pelejä rahakkaampaan halliin kuin Ilveksellä.

Hakametsän historian viimeinen SM-liigan paikallisottelu on sentään Ilveksen isännöimä, mutta sen jälkeen Hakametsässä höntsätään muita pelejä vielä 5 viikkoa.


Jos olen tulkinnut oikein jatkoajan tekemää otteluohjelmaselvitystä, tuo tähän synkkyyteen hieman valoa se, että Ilves pelaa kauden aikana 18 viikonloppuna pelattavaa kotiottelua (7 pe, 10 la, 1 su), kun Tappara pelaa vain 14 (6 pe, 8 la, 0 su).
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
592
Ainakin tuosta Uros Liven ensimmäisestä viikonlopusta Ilves ja Tappara jakavat tulot/menot keskenään.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Toivottavasti myös järjestetään yhdessä.

Molemmat järjestää oman tapahtumansa.


Ps. Ilves isännöi Tapparaa Hakametsän ensimmäisessä SM-ottelussa, jonka Ilves vielä voitti. Olivatko tapparalaiset tästä jotenkin erityisen katkeria? Itse toivon, että Ilves järjestää Uroksella Euroopan mittapuulla hienon viihdetapahtuman, joka on tunnelmaltaan naapurin tapahtumaa parempi. Sillä – toisin kuin kuka pelaa ensimmäisen ottelun – on minulle väliä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 659
Molemmat järjestää oman tapahtumansa.


Ps. Ilves isännöi Tapparaa Hakametsän ensimmäisessä SM-ottelussa, jonka Ilves vielä voitti. Olivatko tapparalaiset tästä jotenkin erityisen katkeria? Itse toivon, että Ilves järjestää Uroksella Euroopan mittapuulla hienon viihdetapahtuman, joka on tunnelmaltaan naapurin tapahtumaa parempi. Sillä – toisin kuin kuka pelaa ensimmäisen ottelun – on minulle väliä.

"Liiga-kauteen 2021–2022 ja Hakametsän jäähallin jäähyväissyksyyn valmistautuvat Ilves ja Tappara siirtyvät uuteen UROS LIVE -kotiareenaansa joulukuussa. Areenan pääkäyttäjinä toimivat tamperelaiset Liiga-seurat aloittavat uuden aikakautensa perjantaina ja lauantaina 3.–4. joulukuuta 2021 yhdessä järjestämillään paikallispeleillä, jotka ovat samalla UROS LIVE -areenan ensimmäiset tapahtumat. "

Miten tuon nyt sitten ottaa?
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 911
Molemmat järjestää oman tapahtumansa.


Ps. Ilves isännöi Tapparaa Hakametsän ensimmäisessä SM-ottelussa, jonka Ilves vielä voitti. Olivatko tapparalaiset tästä jotenkin erityisen katkeria? Itse toivon, että Ilves järjestää Uroksella Euroopan mittapuulla hienon viihdetapahtuman, joka on tunnelmaltaan naapurin tapahtumaa parempi. Sillä – toisin kuin kuka pelaa ensimmäisen ottelun – on minulle väliä.

Jep. Nyt ainakin tekniikka hallissa mahdollistaa nykyaikaisen ottelutapahtuman. Toivon todella, että osataan hyödyntää puitteet.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Aamulehdessä tuoreita tietoja Ratamettän työmaalta, pitkää päivää painetaan, mutta iilmeisesti ihan hyvälllä mallilla ollaan.

 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Mitäköhän valtionsalaisuuksia areenan sisältä löytyy kun sieltä ei kuvia saada?

Mitä se areenayhtiötä hyödyttää, että kamera olisi sisällä?

En ainakaan itse keksi miksi he haluaisivat näyttää kaikelle kansalle keskeneräisiä rakennelmia.
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279

Liitteet

  • url=https_____instagram.flwo4-2.fna.fbcdn.net__v__t51.2885-15__fr__e15__s1080x1080__237656060_...jpg
    url=https_____instagram.flwo4-2.fna.fbcdn.net__v__t51.2885-15__fr__e15__s1080x1080__237656060_...jpg
    314,3 KB · kertaa luettu: 1 595

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Tässä sisäkuvaa. Kuvan oik. reunassa näkyy alakatsomon ylinten penkkirivien asennusta.
 
Ylös