Nokia Arena

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 851
Joko kaukalon koko on päätetty?

Muistaakseni Kummola halusi pienen NHL-kaukalon, ja Ripa saman kokoisen, kun Hakametsässä tällä hetkellä.
Eikös MM-kisoissa pelata 26metrisellä NHL-kaukalolla, mutta Liigassa sitten perus 28metriä? Eli siis mahdollisuus molempiin pitäisi olla käsittääkseni.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 150
Itse haluaisin ottelutapahtumien olevan lapsiperheystävällisisä. Siinä on menty paljon parempaan suuntaan ja uskon uuden areenan ennestään parantavan tilannetta. 15-vuotta takaperin kun oma jälkikasvu oli ensimmäisiä kertoja hallissa, ei olisi tullut mieleenkään tulla lauantaipeleihin. Nykyään örvellys loistaa poissaolollaan ja ihmiset uskaltavat tuoda lapsiaan halliin. Lapsissa se on Ilveksenkin tulevaisuus.



Minua taas kiinnosti tuossa uudessa kaavakuvassa "lippuvapaa" alue. Voiko nyt tosiaan olla niin, että voidaan koko perhe lähteä matsiin, mutta vaimo ja tytär, joita kiekko ei voisi vähempää kiinnostaa, voivat pyöriä jossain muualla samassa rakennuksessa sen parituntisen, kun isä ja pojat katsovat matsia? Heti olisi yksi este vähemmän Hakametsään verrattuna lähteä peliin, kun eivät ole vain isä ja pojat taas kerran lähdössä jättäen vaimon kotiin siivoamaan.

Onko tuolla muulla alueella tekemistä kahdeksi tunniksi? Vissiin joku purilaispaikka ainakin, mutta ei siellä kahta tuntia mene ja isäkin on sitäpaitsi niin pulska, että haluaa osallistua siihen ohjelmanumeroon.

Pikku vinkki, jos ei ole vielä jo ajateltu, elokuvateatteri samaan kompleksiin.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Minua taas kiinnosti tuossa uudessa kaavakuvassa "lippuvapaa" alue. Voiko nyt tosiaan olla niin, että voidaan koko perhe lähteä matsiin, mutta vaimo ja tytär, joita kiekko ei voisi vähempää kiinnostaa, voivat pyöriä jossain muualla samassa rakennuksessa sen parituntisen, kun isä ja pojat katsovat matsia? Heti olisi yksi este vähemmän Hakametsään verrattuna lähteä peliin, kun eivät ole vain isä ja pojat taas kerran lähdössä jättäen vaimon kotiin siivoamaan.

Onko tuolla muulla alueella tekemistä kahdeksi tunniksi? Vissiin joku purilaispaikka ainakin, mutta ei siellä kahta tuntia mene ja isäkin on sitäpaitsi niin pulska, että haluaa osallistua siihen ohjelmanumeroon.

Pikku vinkki, jos ei ole vielä jo ajateltu, elokuvateatteri samaan kompleksiin.
Hallihan on niin keskustassa, että perheen naisväki voi sillä välin mennä vaikka Koskariin tai Ratinaan kuluttamaan aikaa.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 589
Aika patriarkaalisia näkemyksiä puolisoiden tekemisistä täällä edelleen näkyy liikkuvan. Taitavatpa Ilveksen kannattajat olla edelleenkin etupäässä aika vanhoillista väkeä. Nyt kun politiikka on näillä palstoilla kokonaan kiellettyä, niin ei voi oikein osoitella puolueiden suuntaan.

Historiallisesta näkökulmasta voinee silti kerrata lähtökohdat, mistä kiekkoilu aikoinaan Tampereella ponnisti. Tappara oli ruotsinkielisten porvareiden seura ja Ilves taas suomenkielisten porvareiden. KooVee puolestaan oli työläisten seura. Nykyään KooVee ei enää taida olla noilla asetuksilla liikkeellä. Rooli on vaihtunut toisenlaiseksi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Aika patriarkaalisia näkemyksiä puolisoiden tekemisistä täällä edelleen näkyy liikkuvan.
No pitäis se huomata jos on pikkusen kieli poskella sanottu. Kaikkia kannata ihan 100% tosissaan ottaa.
Ei kai noista "naiskommenteista" oikeesti joku loukkaannu.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Joko kaukalon koko on päätetty?

Muistaakseni Kummola halusi pienen NHL-kaukalon, ja Ripa saman kokoisen, kun Hakametsässä tällä hetkellä.
Toivottavasti on vähintään samankokoinen. Tulee paljo kateltua NHL matseja, mutta se kaukalon koko ja peli ei mun makuun ihan täysillä ole. Maku asioitahan noi on, mutta kyllä olen enemmän Eurooppalaisen pelin ystävä.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 800
Toivottavasti on vähintään samankokoinen. Tulee paljo kateltua NHL matseja, mutta se kaukalon koko ja peli ei mun makuun ihan täysillä ole. Maku asioitahan noi on, mutta kyllä olen enemmän Eurooppalaisen pelin ystävä.
Mun puolesta sais olla vaikka molempien kaukaloiden välimalli, mutta mielummin kuitenkin lähempänä nhl kaukaloa. Kun kaikki pelaajat kuitenkin sinne tarunhohtoiseen pienempään kaulaloon haluaa päästä pelaan
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Mun puolesta sais olla vaikka molempien kaukaloiden välimalli, mutta mielummin kuitenkin lähempänä nhl kaukaloa. Kun kaikki pelaajat kuitenkin sinne pienempään kaulaloon haluaa päästä pelaan
Paitsi että siinä ratkasee enemmänkin raha ja korkeampi pelin taso, eikä halu just pieneen kaukaloon ?
Sehän Liigasta pelaajat muualle muutenkin vie, siis Euroopankin rahakkaampiin kaukaloihin.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Jossain kohtaa oli juttua et änäri on miettinyt kaukalon leventämistä. Tiedä sit kuinka tosissaan ovat miettineet
On siitä siellä puhetta ainakin joskus ollut, en vaan muista oliko tossa ongelmana raha, vaiko kaukaloitten arkkitehtuuri, vaiko sitten jollain tavalla molemmat.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Aika patriarkaalisia näkemyksiä puolisoiden tekemisistä täällä edelleen näkyy liikkuvan.
Siis mikä täällä kirjoitetuista kommenteista nyt oli patriarkaalinen näkemys? Todettiin että perheen naisväkeä ei lätkä voisi vähempää kiinnostaa ja mietittiin mitä aktiviteettia näille olisi, jos koko porukalla lähtisi kotoa liikkeelle. Eikö se nimenomaan olisi patriarkaalista, jos pakotettaisiin perheen naiset peliin mukaan, vaikkei heitä vähempää voisi kiinnostaa?
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 851
Mun puolesta sais olla vaikka molempien kaukaloiden välimalli, mutta mielummin kuitenkin lähempänä nhl kaukaloa. Kun kaikki pelaajat kuitenkin sinne tarunhohtoiseen pienempään kaulaloon haluaa päästä pelaan
Eipä sillä halulla varmaan nyt paljoa väliä ole. Veikkaanpa, ettei liigatasolla välttämättä taitotaso olisi tarpeaksi korkea, että pienessä kaukalossa saataisiin kovin viihdyttäviä pelejä aikaan, vaan menisi vain kiekon huitomiseksi. Toisaalta hyvä puolihan on se, että kun nyt on se mahdollisuus, niin osa peleistähän voitaisiin areenalla pelata pienessä kaukalossa ja katsoa, miten se onnistuisi. Mutta itse olen sillä kannalla, että pysytään täällä ihan vain siinä normaalissa kaukalossa, eikä taas matkita kaikkea änäristä. Tekosyitä, ettei muka sitten osattaisi pelata pienessä, kun siirrytään p-amerikkaan.
 
Ylös