Nokia Arena

Halpa simulaattori ottaa yläparven ylimmältä riviltä paikka ja käydä arvioimassa omasta näkökulmastaan. Kaukana se peli on, mutta helppo hahmottaa korkealta. Hotellikokenus ollut suunnitelmissa, mutta vielä toteuttamatta.

Onko millainen paikka katsoa ottelua? Mietin, että onko tuo paikka liian korkealla ja onko muuten millaiset tilata viettää iltaa? Olen kyllä tykännyt aitiosta katsoa peliä, mutta nyt olisi pienempi porukka lähdössä niin mietin tuota arena view huonetta.

Olen itse ollut hotellihuoneessa, joka ei ollut yhdistetty kokoustilaan. En ole käynyt Loungessa.

Onhan siellä ylhäällä hieman kaukana itse ottelusta, mutta kyllä peliä seurata voi ja kentälle näkee hyvin. Äänentoisto puuroutuu kokonaan - tiedä sitten, onko sillä suurempaa merkitystä. Käy tiistaina testaamassa yläkerrassa korkeimmalta rivillä seisten, ellet ole sieltä peliä aiemmin katsellut.

Pelin aikana voi hakea ravintolasta drinkkejä. Viidellehän siinä on istuinpaikat, mutta tietysti aitiokatselun tapaan on mahdollista myös seistä.

Huone on muuten aivan kuin normaali hotellihuone, eli varmaankin yksilökohtaista miten sen kokee illanvieton kannalta. Omasta mielestäni mahdollista, mutta ei kyllä mitenkään optimaalista. Meillä oli pari vierasta mukana katsomassa peliä, mutta poistuttiin kyllä viettämään iltaa muualle. Erätauoilla oven voi laittaa kiinni, jolloin voi seurustella rauhassa.

Liitteet

• Arenaview.jpg
    Arenaview.jpg
    1,5 MB · kertaa luettu: 86
Onko millainen paikka katsoa ottelua? Mietin, että onko tuo paikka liian korkealla ja onko muuten millaiset tilata viettää iltaa? Olen kyllä tykännyt aitiosta katsoa peliä, mutta nyt olisi pienempi porukka lähdössä niin mietin tuota arena view huonetta.

Sportbladet kävi tuota kurkkaamassa ja videolta näkee suht hyvin miltä siellä näyttää.

Elämys ja kokemus se vaikuttaa olevan enimmäkseen. Suomeksi: ”hotelliloma, jossa voi myös katsoa jääkiekkopelin”, eli se ottelu itsessään on vain tietty osa elämyskokonaisuutta. Kiekon näkee paremmin muualta, mutta jos haluat jotain erilaista niin ehdottomasti peukku ylös. Lapland Hotelsit ovat muutenkin olleet ehdotonta premium-tasoa, niin konsepti on hieno, toki huomattavan hintava, kuten kyseinen ketju tuppaa olemaan.

Takaisin