Nokia Arena

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Niin tämä vaikuttaa kyllä täysin käsittämättömältä, että siellä oltais nyt vasta tajuttu, että siihen ne saa kivasti roikkumaan.

Itse uskon, että siellä on nyt jokin taho "antanut periksi" ja sen takia ne nostettiin sinne vasta nyt. Muuten tämä ei kyllä oikein käy järkeen.
Veikkaan, että on haluttu, että ne viirit saisi kivasti nostettua vittuun kattorakenteiden sisään. Nyt tuo ei onnistu, siinä menee palkkeja poikkisuuntaisesti. Nyt täytyy joko laskea ne alas ja kuskata pois, tai sitten :eek: jättää ne siihen pysyvästi!
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Sami Rumpunen aloitti Nokia Arenan liiketoimintapäällikkönä 6.3.2023.

– Lapseni laittavat jo innoissaan pelejä ja konsertteja kalenteriin. Itse puolestani toivon, että ehdin tutustua mahdollisimman moniin tahoihin, joiden kanssa teemme tapahtumia ja joiden arkeen areena vaikuttaa; verkoston haltuun ottamista ja ihan yleistä otetta arkeen.
Pidemmällä tähtäimellä Rumpunen haluaa kehittää areenaa ympäristönä, jossa niin tapahtumajärjestäjät, palveluntarjoajat, esiintyjät, joukkueet kuin areenan henkilökuntakin paitsi menestyvät, myös voivat kaikin tavoin hyvin.

– Yleisö luo tapahtumaan tunnelman ja ilmapiirin. Meidän vastuullamme on mahdollistaa tähän optimaaliset olosuhteet. Tätä kulttuuria ja rakkautta sitä kohtaan haluan tuoda tullessani niin, että areenalla on vastassa helposti lähestyttävä yhteisö, joka koetaan lämpimäksi, luotettavaksi ja ammattitaitoiseksi.


Toivotaan, että seuraavaksi ratkeaa pyörätuolikatsomon ongelmat ja muihinkin ongelmiin oikeasti haetaan ratkaisuja. Saattaa olla kiekkoväen erilaista neuvotella ihmisen kanssa joka on järkännyt festareita, kun ihmisen, joka on järkännyt baletteja.

Lisätään viä lähde:
Eli Nokia arena Facebookissa on tuon uuden mestarin haastattelu.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
323
Eli siis liiketoimintapäällikkö vaihtui 6.3 ja viirit tulivat hallin kattoon alle kahdessa viikossa ilmiselvimmälle paikalle.

Eihän tätä voi kuin laskea 1+1 että miksi ne eivät aiemmin olleet siellä.

Toivottovasti tämä on positiivinen signaali myös jatkon kannalta, kun halutaan kehittää kannattajakulttuuria hallissa.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
861
Näkeekö Areenalla noista C8/D8 & C9/D9 parvikatsomoista hyvin kentälle?
Itse olen istunut ainoastaan C8 ja rivi oli 7. Suosittelen lämpimästi, hienosti näkee.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 497
Areenalla näkee jokaisesta paikasta kentälle hyvin, pl näköestepaikat. Muut onkin sitten mielipide hommia.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Areenalla näkee jokaisesta paikasta kentälle hyvin, pl näköestepaikat. Muut onkin sitten mielipide hommia.


Olin viimeksi A5 vasen 8. rivi.
Suosittelen ottamaan lipun ylempää. Se mitä taktisuuden havainnoinnissa häviää, niin intensiivisyyden tunnelmassa voittaa.

Valitettavasti kuitenkin tuolla korkeudella pleksi muodostaa pienehköä katvetta ja vie osan katselunautinnosta pois. Kontiola yritti Tappara pelissä puuttua tähän ikävään epäkohtaan, mutta eihän yksi mies asialle mitään mahda.

Joka tapauksessa hinta-/laatusuhde on melko huono noilla paikoilla.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Osaako joku sanoa toimiiko arenalla mobilepay? Jokaisen kotimatsin käyny katsomassa, mutta ei ole kiinnittänyt huomiota asiaan :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 224
Osaako joku sanoa toimiiko arenalla mobilepay? Jokaisen kotimatsin käyny katsomassa, mutta ei ole kiinnittänyt huomiota asiaan :D
Kyllä pystyy maksamaan.
En ole tällä kaudella kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta viime keväänä maksoin mobilepaylla.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 351
Ihan asiallisesti on liput ja viirit Areenalla. Totuin jo ettei niitä ollu, mutta tuohan noi sitä jäähalli fiilistä :)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Hmm... ikävän arvolatautunutta, kun festivaalitohtori toistuvasti lausuu tamperelaisjoukkueet muussa kuin aakkosjärjestyksessä, vaikka kehuu niitä tasaveroisiksi. Huomaa, että toimittaja asetti joukkueet oikealla tavalla aakkosjärjestykseen, mutta Rumpunen molemmilla kerroilla mainitsi Tapparan ensimmäisenä.

Kyllä kalvaa taas. Toivottavasti tämä suositummuus ei näy työssään millään tavalla.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Ihan asiallisesti on liput ja viirit Areenalla. Totuin jo ettei niitä ollu, mutta tuohan noi sitä jäähalli fiilistä :)
Olen samaa mieltä. Kyllä ne sieltä näkee. Ainoa asia, joka häiritsee on se että Ilveksen päädyssä joudutaan katselemaan Tapparan viirejä (ja päin vastoin). Sama logiikka oli toki jo Hakametsässä, mutta en minä sitä silloinkaan ymmärtänyt.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 531
Olen samaa mieltä. Kyllä ne sieltä näkee. Ainoa asia, joka häiritsee on se että Ilveksen päädyssä joudutaan katselemaan Tapparan viirejä (ja päin vastoin). Sama logiikka oli toki jo Hakametsässä, mutta en minä sitä silloinkaan ymmärtänyt.
Kai se menee vain sen perusteella missä penkit ovat.

Haluasin itsekkin katsella Tapparan viirejä mieluummin kuin Ilveksen, mutta näillä mennää. Ainakin ne on siellä
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Ainoa asia, joka häiritsee on se että Ilveksen päädyssä joudutaan katselemaan Tapparan viirejä (ja päin vastoin). Sama logiikka oli toki jo Hakametsässä, mutta en minä sitä silloinkaan ymmärtänyt.

Sehän vasta erikoista olisikin, jos maalivahdin ympärille kerääntyneen joukkueen yläpuolella olisi vastustajan viirit tai että joukkueiden ollessa siniviivoilla mestaruusviirit olisivat "väärin päin".
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 159
Niinpä, Ilveksen joukkueen pääty on täysin vastakkainen Ilveksen fanipäädyn kanssa ja aivan luonnollisista syistä. Mielestäni on oikein, että viirit ovat Ilveksen joukkueen päädyssä, vaikka fanit tietenkin haluavat olla Tapparan päädyssä, koska Ilves yrittää hyökätä siihen kahdessa erässä ja toiseen päätyyn vain yhdessä erässä.
 
Ylös