Nokia Arena

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 712
Ens kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:
Jos tekee noi muuvit niin pääsee katsomaan livenä jääkiekkoa kun ei AVIn tarkastajat saa kiinni, isot pojat kerto
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Ens kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:
Luin lauseesi, että ”ensi viikolla” - heräsi pieni toivonkipinä, mutta sitten luin sen uudestaan.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Pieni toive seuraavaan Ipan kotipeliin DJ:lle: joka tauolla soimaan Irwinin haisevat terveiset valtiovallalle. Päättymättömällä kasetilla.
Siinä kohtaa täytyisi varmaan katsella peli ilman ääniä. Dj saa ennemmin vaikka itse äänittää terveiset valtiovallalle ja niitä sitten luukuttaa katkoilla, kuulostaisi ainakin varmasti paremmalle ja kenties tehosikin paremmin :)


"Perkeleen hullut, luulee vielä kapinoivansa
Kun ne Irwinille kantaa rahansa"
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Viimeisessä parissa kotipeleissä on muuten käytetty tuota "vanhaa" maalitorvea (Pittsburgh Penguinsin) kun viimeiset puolitoista kautta on tainnut olla eri. Hyvä minusta. Itse en pitänyt tästä uudesta ja pitkästysttävästä. Muutenkin matala taajuus lähenteli ikävästi ruskeaa nuottia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 712
Viimeisessä parissa kotipeleissä on muuten käytetty tuota "vanhaa" maalitorvea (Pittsburgh Penguinsin) kun viimeiset puolitoista kautta on tainnut olla eri. Hyvä minusta. Itse en pitänyt tästä uudesta ja pitkästysttävästä. Muutenkin matala taajuus lähenteli ikävästi ruskeaa nuottia.
Mitä nyt videoita katsoin niin vaihdettiin Areenaan tulon yhteydessä, käytössä ensimmäisessä Ilves - Kärpät ottelussa. Ja hyvä vaihto tosiaan, onhan tuo parempi.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Ens kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:

Komeannäköistä tekemistä. Pari hienoa yksityiskohtaa ja täytyy vaan toivoa, ettei nimimerkki dr Origo kanna mukanaan turhan massivista etureppua, koska viimeistään tilanjakoristikon kohtaamisen yhteydessä voi tapahtua ns. jumiutuminen ja peli jää kokonaan näkemättä...
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
Mitähän seisomakatsomoille kuuluu? Joko on tullut valmista vai vieläkö mennään väliaikasella?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Somessa oli viime vai tällä viikolla Ilves jonkun kuvan laittanut et toivottavasti kohtaa yleisö pääsee halliin tai jotain.

En tiedä oliko kuva uusi vai vanha, mutta näytti siltä, että viirit on edelleen videokuution tiellä jos peliä katsoo yläparvelta.

Eli onko tätä vieläkään korjattu?
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
292
Somessa oli viime vai tällä viikolla Ilves jonkun kuvan laittanut et toivottavasti kohtaa yleisö pääsee halliin tai jotain.

En tiedä oliko kuva uusi vai vanha, mutta näytti siltä, että viirit on edelleen videokuution tiellä jos peliä katsoo yläparvelta.

Eli onko tätä vieläkään korjattu?
Nämä viirit siirrettiin uuteen paikkaan heti tuon avajaisviikonlopun jälkeen. Ei ole enää viirit tiellä yläparvelta katsottaessa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
Somessa oli viime vai tällä viikolla Ilves jonkun kuvan laittanut et toivottavasti kohtaa yleisö pääsee halliin tai jotain.

En tiedä oliko kuva uusi vai vanha, mutta näytti siltä, että viirit on edelleen videokuution tiellä jos peliä katsoo yläparvelta.

Eli onko tätä vieläkään korjattu?
On. Eivät ole tiellä otteluiden aikana.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Nämä viirit siirrettiin uuteen paikkaan heti tuon avajaisviikonlopun jälkeen. Ei ole enää viirit tiellä yläparvelta katsottaessa.
Mun mielestä ne näytti myöhemminkin edelleen olevan tiellä. Niinkuin arenasta alempaa katsottuna näyttäis et yläparvelta ei edelleenkään nää mediakuutiota.
 
Viimeksi muokattu:

H.Olding

Rivipelaaja
Viestejä
60
Katselin tässä viime vuonna Lippu.fi:stä ostamiani irtolippuja josko kohta alkaisi päästä Areenalle katselemaan pelejä. Pieni ihmetys on vaan kun mulla on nippu irtolippuja joista yksi on Nokia Areenalle 10.2.2022 Ilves-Lukko matsiin. Katselin tuota liiga.fi sivustoa ja silloin näyttäisi olevan JYP-Lukko matsi eikä Ipalla ole edes peliä tuona päivänä?? No pääsee tuolla varmaan ratikka-ajelulle kuitenkin.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 712
Katselin tässä viime vuonna Lippu.fi:stä ostamiani irtolippuja josko kohta alkaisi päästä Areenalle katselemaan pelejä. Pieni ihmetys on vaan kun mulla on nippu irtolippuja joista yksi on Nokia Areenalle 10.2.2022 Ilves-Lukko matsiin. Katselin tuota liiga.fi sivustoa ja silloin näyttäisi olevan JYP-Lukko matsi eikä Ipalla ole edes peliä tuona päivänä?? No pääsee tuolla varmaan ratikka-ajelulle kuitenkin.
Jeps, näemmä siirretty Lukon toiveesta kun järjestelivät otteluohjelmaansa https://www.raumanlukko.fi/uutiset/lukolle-nelja-ottelusiirtoa
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Katselin tässä viime vuonna Lippu.fi:stä ostamiani irtolippuja josko kohta alkaisi päästä Areenalle katselemaan pelejä. Pieni ihmetys on vaan kun mulla on nippu irtolippuja joista yksi on Nokia Areenalle 10.2.2022 Ilves-Lukko matsiin. Katselin tuota liiga.fi sivustoa ja silloin näyttäisi olevan JYP-Lukko matsi eikä Ipalla ole edes peliä tuona päivänä?? No pääsee tuolla varmaan ratikka-ajelulle kuitenkin.
Asiaa sivuten. Onkohan tuo loppuvuoden kampanja ottelulipulla ilmainen ratikka/bussimatka edelleen voimassa?
 
Ylös