Nokia Arena

Sakke21

Rivipelaaja
Viestejä
26
Jos on väärään tapparan seisomakatsomoon lippu niin onnistuuko tulla ilveksen seisomakatsomoon? Kaverin puolesta kyselen
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Nokia Areenalla on ensimmäistä kertaa pistetty kiekkoa verkonperukoille! Tästä se lähtee!
Ketä sielä mahtaa olla lätkinyt? Ilveksellä ainaskin vikat reenit tänään Hakametsässä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Legendat molemmilta joukkueilta käyneet jäällä. Eiköhän tästä aikanaan tule kysmys, kuka teki ensimmäisen maalin areenalla.
Eiköhän. Onko halli lähelläkään vielä valmista perjantaille vai leikattu ja liimattu että saadaan pelit pidettyä?
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Melko pieneltä näyttää tuo kannattajakatsomo, jonka lisäksi siinä vielä penkit. Tuota olen pelännytkin ja silti hieman pettynyt. Perjantaina nähdään sitten millainen tuo käytännössä on.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 856
Melko pieneltä näyttää tuo kannattajakatsomo, jonka lisäksi siinä vielä penkit. Tuota olen pelännytkin ja silti hieman pettynyt. Perjantaina nähdään sitten millainen tuo käytännössä on.
Puhut nyt tapparan pelien kannattajakatsomosta? Siitä olen samaa mieltä, että se on pieni, mutta en ole yllättynyt, kun miettii naapuria.

Mutta meidän peleissä kannattajakatsomonahan on tuo koko päätykatsomo alariveiltä ylhäälle asti, ja se ainakin omaan silmään näyttää hyvin massiiviselta. Jopa isommalta, kuin odotin. Henk.koht ihan sama, että naapuri laittaa omat ja vieras faninsa pieneen karsinaan. Pääasia, että kotipeleissä, meillä on sitten kunnon kannattajakatsomo.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Puhut nyt tapparan pelien kannattajakatsomosta? Siitä olen samaa mieltä, että se on pieni, mutta en ole yllättynyt, kun miettii naapuria.

Mutta meidän peleissä kannattajakatsomonahan on tuo koko päätykatsomo alariveiltä ylhäälle asti, ja se ainakin omaan silmään näyttää hyvin massiiviselta. Jopa isommalta, kuin odotin. Henk.koht ihan sama, että naapuri laittaa omat ja vieras faninsa pieneen karsinaan. Pääasia, että kotipeleissä, meillä on sitten kunnon kannattajakatsomo.
Oho, enpäs tajunnutkaan että tuo oli tosiaan Tapparan seisomakatsomo. Kuitenkin nuo penkit hieman häiritsevät.
 
Ylös