Niko Peltola

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 064

" Nyt kun olen ollut täällä muutaman päivän, niin on ollut hienoa huomata, että rehellisesti voidaan sanoa organisaation ottaneen askeleita ammattimaisempaan toimintaan, ja se näkyy kaikessa arkisessakin tekemisessä, kehaisee Peltola."

Tälläiset kommentit on tärkeitä viestejä, kun kiillotetaan mainetta pelaajien keskuudessa. Mark Flood on kehunut Ilveksen organisaatiota, ja sitä kuinka hänestä pidetään hyvää huolta.

Vähitellen tänne saadaan kovempia ja kovempia pelimiehiä, kun maine kasvaa,että Ilves on paikka missä homma toimii, ja on hyvä olla. Toki palkan pitää olla kilpailukykyinen, mutta ei välttämättä se kovin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Kerrassaan mainio sisääntulo, se Peltola joka aikoinaan lähti, on nykyään tämän pelin otannalla melkoisen hyvä pakki tähän sarjaan. Tarjoaisin jo lappua tuleville vuosille.
 

Nulikka

Guest
Todella vakuuttavaa tekemistä. Ei voi muuta sanoa. Lappua kouraan ensi kaudeksi jossei ole jo johonkin kiinnitetty.
 

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
^Ehdottomasti. Enkä sano ainoastaan sen takia, että olin innoissani aikoinaan Nikon ensimmäisestä Ilves-visiitistä. Tai sen takia, että Huittinen olisi mökkipaikkakuntana jotenkin tuttu. Karrille iso käsi kun laittoi kaverin heti kovaan paikkaan.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 591
Voi olla hieman hätäistä, mutta miten mahtaisi soveltua ensi kaudenkin kokoonpanoon? Olin varovaisen toiveikas Nikon pestistä loppukaudeksi ja vaikuttaa juuri niin hyvältä palalta rosteriin kuin saattoi toivoakin. Ei maailmalla liikaa näin Ilvekseen sopivia pelureita ole tyrkyllä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 776
Varmasti on soppari jonnekin muualle. Olisi julkaistu siirron yhteydessä jos täällä pelaisi.
 

Kerouac

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Voi olla hieman hätäistä, mutta miten mahtaisi soveltua ensi kaudenkin kokoonpanoon? Olin varovaisen toiveikas Nikon pestistä loppukaudeksi ja vaikuttaa juuri niin hyvältä palalta rosteriin kuin saattoi toivoakin. Ei maailmalla liikaa näin Ilvekseen sopivia pelureita ole tyrkyllä.

Hyvä debyytti Peltolalta! Ja sinänsä varmasti olisi kyllä ihan oiva rakennuspalikka ensi kaudenkin kokoonpanoon, mutta tietääkseni miehellä on jo sopimus johonkin ensi kaudeksi ja ollut jo jonkin aikaa näin. Vaan sitä en kyllä tiedä, onhan se mahdollista että se ensi kauden sopimus on nimenomaan Ilvekseen ja siksi(kin) juuri tänne lainautui.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
Varmasti on soppari jonnekin muualle. Olisi julkaistu siirron yhteydessä jos täällä pelaisi.
Villi veikkaus että Nikolla soppari Ipaan ens kaudesta, mutta Ipan uuden tiedotuslinjan mukaan ens kauden vaffistukset kerrotaan sit myöhemmin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 224
Oli kyllä vahva esitys ja juuri sitä, mitä Ipan puolustukseen tarvitaan. Varmaa kiekollista peliä ja laukauskin lähtee hanakasti.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 977
Toivottavasti on koska erittäin jämäkkää tekemistä.
Erinomainen hankinta.
 
Ylös