Niko Peltola

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 249
Tilannetta en nähnyt, mutta kentältä talutettuna poistuminen ja huojuminen näytti ihan siltä että päähän on osunut.
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Tilannetta en nähnyt, mutta kentältä talutettuna poistuminen ja huojuminen näytti ihan siltä että päähän on osunut.
Näytti siltä, että kyynärpäällä päähän.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Näytti siltä, että kyynärpäällä päähän.
Katselin tuota juuri muutaman kerran Telian tallenteelta (näkyy hidastuksena ajassa 2:33:20). Minä en siinä näe kyynärpään osuvan kovinkaan korkealle. Toki on mahdollista, että pää kolahtaa törmäyksesä johonkin, mutta itse taklaus ei kohdistu päähän.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Telian talleentasta jos jotain pitäisi sanoa, niin veikkaisin että kylkiluut voi olla hellänä. Ihan puhdas persetaklaus mahaan/rintaan se näyttää olevan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
– Kulunut vuosi Ilveksessä on ollut hienoa aikaa – täällä olen nauttinut jääkiekon pelaamisesta ja olen tyytyväinen elämääni. Meillä on kasassa mahtava joukkue, jossa on hienoa jatkaa. Yritämme koko ajan kehittyä ja kasvaa – tekemisen meininki ja kulttuuri ovat todella hyvällä tasolla. Pidän siitä intensiteetistä, jolla koko seurassa mennään eteenpäin ja kohti menestystä, kommentoi Niko Peltola.


– Käynnissä oleva kausi on sujunut hienosti, mutta parannettavaakin on. Henkilökohtaisella tasolla tehopisteet ovat plussaa perustekemisen päälle. Ne lämmittävät mieltä, mutta mielestäni oma arvoni rakentuu hyvän puolustamisen ja peruspelaamisen kautta. Onnistumiset ovat ruokkineet itseluottamusta, johon vaikuttaa myös joukkueemme kulttuuri, jossa saa yrittää rohkeasti ja olla oma itsensä.

Hienoa puhetta.
 
Ylös