Niklas Friman

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
En tiedä mitä tällä palstalla odotetaan, mutta Friman on pelannut pääsääntöisesti erittäin hyvin omaa rooliaan.

Pelistä toiseen saanut todella paljon vastuuta, eikä syyttä. Ei Frimanin vahvuudet ole hyökkäyspäähän tehdä säkenöiviä ratkaisuja vaan nimenomaan se oman pään puolustaminen.

Tekee siellä todella hyvää työtä ja kaikille tulee huonompia pelejä sekä virheitä.

Lisäksi edelleen toistan.... Keväällä usein parhaimmassa iskussa, näkeehän sen mm-kisa kokemuksenkin kautta.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Oli muuten Friman joka pelasti varman maalin ensimmäisessä erässä kun peli oli 0-0.
Sitten syötti meidän 1-0 maalin.

Toki tuli muutama virhekkin, mutta ei se nyt ihan pelkkää paskaa ollut.
Oli muuten Friman kun sooloili 1-1 tasoitusmaalin…

1-0 maalin toki syötti, oli niin heikko luistelu, että imaisi Rafkinin puolustamaan itsensä ulos tilanteesta.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274
Oli muuten Friman kun sooloili 1-1 tasoitusmaalin…
Hyökkääjäthän tuon koomaili kun hukkasivat kaikki oman paikkansa. Frimanin oli pakko lähtee vastaan ettei tepsi pakki päässyt kävelemään suoraan sektoriin. Samalla kun pakki vetää liukuu kolme hyökkääjää selkä suorana kohti omaa maalia ilman aikomustakaan puolustaa.

Ratisen olisi pitänyt tajuta pelata tuossa kohtaa sentterinä maalin edestä, koska Kody oli ajautunut viivaan laiturin paikalle.
 

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Eli porukan mielestä Friman joka maksaa yli 200k kausi pelas eilen hyvän pelin ja on muutenkin ollu palkkansa arvoinen?Ei hyvää päivää
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Palkkansa arvoinen? Katsotaan keväällä kokonaisuus, alun loukkaantumisen jälkeen mielestäni kyllä. Edelliset kaksi peliä ei parhaat, mutta ei mitenkään superhuonotkaan.
Samaa mieltä! Hieman samanlaisessa roolissa Latvala on kehittänyt peliään hienosti. Odotan Frimanilta supervarmoja ja peliä kehittäviä otteita - silloin on (isonkin) palkkansa ansainnut.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Mun mielestä on hauskaa, kun olen itse HPK ajoista lähtien haukkunut Frimania, MUTTA sieltä se on tullut Suomen mestaruus, maailmanmestaruus ja olympiakulta takataskussa Ilvekseen. En jaksa enää edes haukkua, paitsi vähän, jos toisi risukasaankin kultaa.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 993
Mun mielestä on hauskaa, kun olen itse HPK ajoista lähtien haukkunut Frimania, MUTTA sieltä se on tullut Suomen mestaruus, maailmanmestaruus ja olympiakulta takataskussa Ilvekseen. En jaksa enää edes haukkua, paitsi vähän, jos toisi risukasaankin kultaa.
Jos on takuu et risukasaan tuo kultaa niin louskuta menemään vaan vaikka 24/7…
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Jos on takuu et risukasaan tuo kultaa niin louskuta menemään vaan vaikka 24/7…
Tätä mäkin oon miettinyt.
Onhan Nikke tosi kankean alun jälkeen pelannut aika tasaisen varmaa peliä, mikä korostuu keväällä kun taas sääntökirja lentää mereen ja saa roikkua ja hakata.
Kevään pelaaja, vähän kuin naapurin Otto Rauhala, runkosarjassa ei isoa käyttöä mutta koviin peleihin luottomies.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Loistava buusti Frimanille maalista jota ite myös kritisoinu. Näki kuinka paljo merkkas kentälliselle ja Palve oli ainakin aivan mehuissa tästä börsästä!
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Oikealle miehelle voittomaali! Hyvä Nikke, hyvää tekemistä tämä peli!
Näki, että maistui ja sai siitä virtaa.
 
Ylös