Niklas Friman

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 299
Näin se on. Lukee tuon nyt sentään muutkin. Ei ollut puhtaasti ja vain yhdelle. Ja ehkä olen sitten itse liian pro-Friman. Kyllä sille pakko syynsä on olla että kellottaa isoja minuutteja. Ja vielä puutteellisella liikkeellä.
Mun mielestä se liike näyttää hassulta, mut kummasti vaan ehtii uselmmiten joka paikkaan. Että joko se liike näyttää kummalta, mutta ei sitä ole. Tai on heikkoa liike, mutta muilla avuilla on silti ihan kympin suorittaja alakertaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Mun mielestä se liike näyttää hassulta, mut kummasti vaan ehtii uselmmiten joka paikkaan. Että joko se liike näyttää kummalta, mutta ei sitä ole. Tai on heikkoa liike, mutta muilla avuilla on silti ihan kympin suorittaja alakertaan.
Pelisilmä kompensoi höntyilyn puutetta. Jännästi toiset pelaajat ehtivät tilanteisiin verkkaisemmallakin jalalla ja toiset ei edes nopealla jalalla.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 299
Friman loukkas pahannäkösesti vasemman käden. Kämmenpuolen yläosaa piteli ja sitä tutkittiin muutama minuutti, jääpussia piti ja lähti koppiin tosi kipeen näkösenä. Just ennen alivoimaa 3 erän lopussa. Noin 2min ennen loppua sattu ja luisteli vaihtoon tosi tuskasena.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 299
Uskaltaisin sanoa, että Rautanen pelaa huomenna ja Friman pois. Toivottavasti ei pitkään, mut ikävältä näytti.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 766
Toivottavasti kapteenimme on kunnossa, pahasti isku tulee juuri hanskaa ylemmäksi
kohtaan jossa ei ole mitään suojaa.
Frimanilla on rautaranteet. Niitä on ny yritetty hakata moneen otteeseen rikki.

Kyllä niillä ranteilla kannu vielä nousee keväällä ylös.
 
Ylös