Niklas Friman

Viestejä
1 931
Jykän kausi oli ihan juuri sitä mitä odotinkin.
Minulle ei. Ja jos huhut pitää kutinsa, että Jykä oli Ilveksen liigahistorian kalleimpia pelaajia, hän oli varmasti pettymys aika monelle muullekin.

Mutta palatakseni ketjun aiheeseen, jos verrataan Frimanin alkukauteen, siinä vertailussa Jykä oli tottakai ihan onnistunut haku. Lähes kaikki on suhteellista.
 
Viimeksi muokattu:

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 071
Minulle ei. Ja jos huhut pitää kutinsa, että Jykä oli Ilveksen liigahistorian kalleimpia pelaajia, hän oli varmasti pettymys aika monelle muullekin.

Mutta palatakseni ketjun aiheeseen, jos verrataan Frimanin alkukauteen, siinä vertailussa Jykä oli tottakai ihan onnistunut haku. Lähes kaikki on suhteellista.
Jokipakka tienasi 250k kaudessa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 724
Eikös se huhu ollut että vähän loukkaantuneena on pelannut? Ei se sinänsä ihmeellistä ole että mitä pitemmälle mennään niin sitä paremmalta otteet näyttää kun vamma paranee. Toivottavasti siellä EHTllä nyt ei uusia vammoja tule.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Pelaa isoja minuutteja ja vääntää kiekkoja ja ukkoja pois meidän maalin edestä. Jos joku odottaa silkkistä kiekonkäsittelyä tai seksikästä luistelua niin tämä ei ole se mies. Tämä on puolustuksen talonmies.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 890
Olen jo aikaisemmin tänne sanonut ja sanon vielä: Mies on ollut voittamassa kovissakin paikoissa, ja KEVÄÄLLÄ. Kuntohuippu aivan varmasti siellä , osaa reenata niin ja eihän Frimania olla hankittu pisteitä tekemään vaan pelaamaan puolustusta varmasti.

E:typo
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
Maajoukkuekollega Lindbohm tänään näyttävästi -4, Frimanilla +3 lähes samoilla minuuteilla.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 724
Onko joukkue jo valittu?
Taisi olla huhua että olisi Ikosen ohella sinne valittu. Jalosen tuntien en pitäisi suurena ihmeenä että mies olisi tässä kotiturnauksessa. Maanantaina sitten virallisesti joukkue julkaistaan.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Tääkin parantaa vähitellen. Hyvä tulee vielä.

Maajoukkuekutsu olisi erikoinen tähän saumaan. Ajattelin luottomiesten tulevan keväämmällä kuvioihin, varsinkin jos paras pelivirekin on vasta siellä.
 
Ylös