Niilon Pojat

Viimeinen kausikortti on minkä kustannan itselleni sekä pojalleni. Ollaan profiloitu faniryhmään ja se vain on näin. Jos Tampereella ei pystytä olemaan sovussa niin pitkää tunkkinne. En tiedä miksi tässä halutaan tuhota kasvava faniryhmä ja se luoma kaikki hyvä tunnelma. Siellä on paljon myös alaikäisiä joiden vanhemmat ovat ostaneet kausikortin, mutta eivät osta enään. Voin sanoa miltei kaikkien olevan fiksuja nuoria ja ihmettelen miksei tätä sekasotkua saada selvitettyä. Todella pettynyt molempiin osapuoliin silti aina
broidilla meni kannattaminen tunteisiin.

juu ei siinä, mukavahan se on että edes kakarat meluaa
itekki tuli 70-luvulla huudettua katsomossa tuon ikäsenä

Vaikka olen aiemmin arvostanut Niilojen luomaa tunnelmaa niin onhan tämä nykyinen boikotti täysi vitsi. Valtaosa tästä äänekkäästä ydinporukasta löysi paikalle ottelutapahtumiin vasta uuden stadionin ja menestyksen myötä. Missä olivat kun Ilves konttasi ankealla Ratinalla?

On uskomattoman lapsellista ja ylimielistä kuvitella, että ovat jotenkin itse seuraa suurempia. Luulisi aikuisten ihmisten tajuavan yksinkertaisen syyn seurasuhteeseen. Jos rikot sääntöjä ja soihduttelet täysin tietoisena kielloista, siitä tulee sanktioita. Onko tämä oikeasti teille joku yllätys? En tiedä millä ihmeen planeetalla nämä elävät jos näin perusasiat ylittävät ymmärryksen, ja vastareaktiona vedetään heti marttyyriviitta niskaan ja uhriudutaan.

Jos näillä boikotoivilla olisi oikeasti rakkautta Ilvestä kohtaan, olisivat he katsomossa tukemassa joukkuetta, ilman soihtuja. Nyt näyttää vahvasti siltä, että suurelle osalle koko hommassa on kyse vain oman egon pönkittämisestä, kavereiden kanssa riehumisesta ja sääntöjen uhmaamisesta, ja itse jalkapallo on siihen se pelkkä tekosyy.

Takaisin