Niilon Pojat

Oli materiaali mitä vaan, niin mieluumin näkisin Ilveksen laittavat rahat muuhun järkevämpään kuin sakkojen maksuun. Taitaa tästäkin casesta tulla sanktiota.

Itse ihmetellyt, että on saanut olla noin pitkään avoimena. Lähinnä pallojen puolesta, mutta niin lähellä tuo pääty on kenttää, että tuomari ja vastustaja ovat todella lähellä. Siis jos joku tekee jotain noin tyhmää tai peräti tyhmempää (heittää kovemmalla esineellä).

Ja muistutuksena sille jonnelle, joka tuon heitti, että tuo teko ei ole ainoastaan sakon arvoinen, vaan tuomariin osuminen on ankarimmillaan johtanut ottelun keskeyttämiseen ja kotijoukkueen luovutustappioon.

Kuka se hapentuhlaaja oli, joka sen muovikupin tuomariin heitti? Ymmärrä edes tehneesi väärin. Aktiivit varmasti näkivät tilanteen. Nyt päätyyn sitten luultavasti tulee ne verkot, ja kannattajatoimintaa pidetään tiukemmassa nuorassa. Ilves antoi mahdollisuuden tasavertaiseen ja aitoon vuorovaikuttamiseen ja luottamukseen, mutta joku vitun älypää sitten möhli kaikkien ilon. Useampi kuppihan sinne lensi molarin ja pelaajien jalkoihin, mutta tuo tuomariin osunut oli se törkein ylilyönti. Mua sattui sieluun se Miettusen pettynyt ilme, vaikka en mitään heitellyt.

Ja muistutuksena sille jonnelle, joka tuon heitti, että tuo teko ei ole ainoastaan sakon arvoinen, vaan tuomariin osuminen on ankarimmillaan johtanut ottelun keskeyttämiseen ja kotijoukkueen luovutustappioon.
Olisi heittänyt tyhjän mukin niin kuin muutkin joka olisi lentänyt max metrin kun taas heitti puolillaan olevan niin kyllähän se lentää...

Kuka se hapentuhlaaja oli, joka sen muovikupin tuomariin heitti? Ymmärrä edes tehneesi väärin. Aktiivit varmasti näkivät tilanteen. Nyt päätyyn sitten luultavasti tulee ne verkot, ja kannattajatoimintaa pidetään tiukemmassa nuorassa. Ilves antoi mahdollisuuden tasavertaiseen ja aitoon vuorovaikuttamiseen ja luottamukseen, mutta joku vitun älypää sitten möhli kaikkien ilon. Useampi kuppihan sinne lensi molarin ja pelaajien jalkoihin, mutta tuo tuomariin osunut oli se törkein ylilyönti. Mua sattui sieluun se Miettusen pettynyt ilme, vaikka en mitään heitellyt.
Lapsi se oli joka sen sinne heitti, eikä tietenkään tarkoituksena osua tuomariin.

Turha sitä yhtä osunutta on eritellä. Päädystä lensi paskaa kentälle ihan vitusti ja jokainen niistä oli ihan yhtä idiootti. Varmaan säkää että tuomariin osui vain se yksi.

Takaisin