TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
"Bussi oli ajautunut epähuomiossa väärälle reitille ja tarpeettomasti syntyneessä tilanteessa virhearviointeja tehtiin puolin ja toisin."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikaisuja Aamulehden ja Ylen kirjoittamiin juttuihin odotellessa."Bussi oli ajautunut epähuomiossa väärälle reitille ja tarpeettomasti syntyneessä tilanteessa virhearviointeja tehtiin puolin ja toisin."
Futishuligaanit trendaa nyt.Oikaisuja Aamulehden ja Ylen kirjoittamiin juttuihin odotellessa.
Niimpä, totuudella ja taphtuneella väliä, klikkejä saatava.Futishuligaanit trendaa nyt.
Tulee varmaan ihan just.Oikaisuja Aamulehden ja Ylen kirjoittamiin juttuihin odotellessa.
Ovat nämä kiistäjät ihmellisen hiljasia...Harmillisesti taisin aika hyvin kertoa miten tuokin tapaus meni oikeasti. Mut ku se riittinen merian lukutaito nääs.
Tämä on eittämättä piikki mun suuntaani. Näytä mulle se kommentti, jossa olen väittänyt, että hullut Ilves-huligaanit hyökkäsivät täysin syyttä viattoman kuskivanhuksen kimppuun. Näytä se, jossa olen kiistänyt, että kuski olisi toiminut väärin. Olen kyseenalaistanut, että oliko lasin hajottaminen, bussissa istuneiden tuularien (joista osa oli meikäläisiä) pelottelu ja kuskin pahoinpitely normaalilla järjenjuoksulla toimivan ihmisen käytöstä. Täällä olen ääneen pohtinut, että mikä se todellinen tapahtumien kulku oikeasti oli - kun yksi sanoo yhtä, toinen toista ja Instagramin tuularit kolmatta. Ja Ilveksen julkaisussa tuli nyt vielä neljäs näkökulma.Ovat nämä kiistäjät ihmellisen hiljasia...
No olitpa sinä rohkea. Toistit jo useaan kertaan mainitut ikkunan rikkoutumisen ja kuskin kuumottelun, mehustelit niillä aina jotenkin keskusteluun vedettävillä - mahdollisesti fiktiivisillä, mahdollisesti ei - itkevillä lapsilla ja tulit lopputulokseen, että koko ryhmän toiminta on perseestä. Pakko kunnioittaa sinua, oi urhea soturi, itsellä ei riittäisi kivet tällaiseen sankaritekoon.Minä sanon sen nyt rohkeasti
- Bussin ikkuna rikottu
- Kuskiin käyty käsiksi
- Paikalliset lapset, nuoret ja vanhukset pelänneet ja ihmetelleet mitä tapahtuu, kun naamiopäitä tai muuten kokomustaan pukeutuneita hyökkää bussin sisälle ja ulkona eikä siviilien bussin aikataulu pidä.
Ketä nämä olivat? Jos eivät muka Niilon poikien ja kotipäädyn aktiiveja?
Meno ihan samanlainen kuin Usual Suspects Helsinki. Aivan turha enää yhtään paheksunta sinne suuntaan.
Minun nuoruudessa käytiin vain taputtamassa omalle joukkueelle ja ottelun jälkeen käveltiin selkä suorana kotiin katsomaan Urheiluruutu.Muttam,, kyllä ne ..,, huli kaanit kävivät..,, bussin kimppuun ilman syytä!!,, jämpti! ! ompi,
On tämä sinun ristiretkesi kaikkea kannattajatoimintaan liittyvää vastaan jo ihan surkuhupaisalla tasollaSumma summarum, väkivalta ja tavaroiden rikkominen on ok, ja suorastaan ihmisoikeuksiin verrattavissa oleva inhimillinen teko, kun itse on kännissä ja vastaanottava on ihan varmasti mulkku ja provosoi.
No ei ole ihme tietenkään. Tässä sitä bad imagea tulee oikein kunnollaIlveksen kannattajat aiheuttivat vahinkoa Seinäjoella – seurat pahoittelivat yhteisellä tiedotteella
Nyt Aamulehtikin uutisen saanut aikaiseksi.
On tämä sinun ristiretkesi kaikkea kannattajatoimintaan liittyvää vastaan jo ihan surkuhupaisalla tasolla![]()
Sieltä heti toinen kuuluisa ritari paikalle.Voi jumalauta millaista käyttäytymistä taas kerran joiltakin humalaisilta Ilves kannattajilta. Lasin rikkomista ja kuljettajaan käsiksi käymistä ei voi puolustella millään. Piste. Jos ei hallitse hermojaan ei pidä mennä peliin eikä ainakaan juoda alkoholia. Surullista ja käsittämätöntä, että täällä taas jotkut puolustavat tapahtunutta ja syyttävät bussikuskia. Miettikää millaista vahinkoa teette Ilveksen maineelle