Ipan pakki
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 635
Itseäni ihmetyttää tämä "meille ulkopuolisille" täysin anonyyminä esiintyminen. Tai sitten en ole vaan huomannut jos joku johtohahmoista on omalla naamallaan ja nimellään julkisuudessa esiintynyt. YLElle eivät ilmeisesti olleet kommentteja halunneet antaa.