Niilon Pojat

Itseäni ihmetyttää tämä "meille ulkopuolisille" täysin anonyyminä esiintyminen. Tai sitten en ole vaan huomannut jos joku johtohahmoista on omalla naamallaan ja nimellään julkisuudessa esiintynyt. YLElle eivät ilmeisesti olleet kommentteja halunneet antaa.
 
Itseäni ihmetyttää tämä "meille ulkopuolisille" täysin anonyyminä esiintyminen. Tai sitten en ole vaan huomannut jos joku johtohahmoista on omalla naamallaan ja nimellään julkisuudessa esiintynyt. YLElle eivät ilmeisesti olleet kommentteja halunneet antaa.
Mitä tässä nyt pitäisi enää ylelle kommentoida kun kaikki olennainen oli siinä facebook-postauksessa?
 
Niilon poikien ja ystävien ihannoiman modernin ultra-kulttuurin ristiriita on siinä että intohimoinen kannattaminen kotona ja vieraissa, voiton ja häviön hetkellä unohdetaan heti, kun jotain hyvää äijää rangaistaan aiheuttamastaan järjestyshäiriöstä. Vaikka joku sopu saataisiin, niin vaikea nähdä tulevaisuuden olevan kovin sujuva, koska toinen osapuoli kuvittelee olevansa asemassaan sääntöjen ja Ilveksen asettamien raamien toisella puolella, ja käyttäytyy kuin uhri. Kannattaa voi ilman pyrotekniikkaa, ja se on ero aidon kannattajakulttuurin ja tämän import ultra-larppauksen välillä.
 
Niilon poikien ja ystävien ihannoiman modernin ultra-kulttuurin ristiriita on siinä että intohimoinen kannattaminen kotona ja vieraissa, voiton ja häviön hetkellä unohdetaan heti, kun jotain hyvää äijää rangaistaan aiheuttamastaan järjestyshäiriöstä. Vaikka joku sopu saataisiin, niin vaikea nähdä tulevaisuuden olevan kovin sujuva, koska toinen osapuoli kuvittelee olevansa asemassaan sääntöjen ja Ilveksen asettamien raamien toisella puolella, ja käyttäytyy kuin uhri. Kannattaa voi ilman pyrotekniikkaa, ja se on ero aidon kannattajakulttuurin ja tämän import ultra-larppauksen välillä.
Tämä sinun jatkuva itkemisesi "import ultra-larppauksesta" on sama kuin kirjoittelisit rokkibändin foorumille kuinka vitun perseestä tuo kopiointi on kun bändillä on pakko olla kitaristi ja rumpali, eikä voida tuoda aitoa ja omaa rock-kulttuuria Luuttucembalon ja Guiron soittajilla.
 
Takaisin
Ylös