Nick Baptiste

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
5 maalia teki playoffeissa, tekiköhän kukaan enempää.
Niin Meskasestahan on myös puhuttu, että hyytyy playoffeissa. Tosiasiassa Mesen pistekeskiarvo on runkosarjassa 0.57 ja playoffeissa 0.55 eli ei ole hyytynyt pisteiden valossa, kuten ei Baptistekaan maalien osalta hyytynyt. Ehkä molempien ongelma in ollut kuten runkosarjassakin kuitenkin se kokonaisvaltainen pelaaminen, koska sen riittämättömyys on korostunut playoffeissa. Muistan kyllä kevään 2022 playoffeista jokaisen Baptisten maalin, mutta niiden ulkopuolelta ei paljoa ole jäänyt mieleen Nickin pelaamisesta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
Menee nyt offtopicin puolelle, mutta kun täälä nyt kovaan ääneen huudetaan näistä asioista niin minkä takia samat ihmiset kenellä on ongelma Baptisten kanssa ylistää Risto Jaloa? Risto Jalo on KOOVEE:n kasvatti ja vielä muuten erittäin ylpeä siitä, että on nimenomaan KOOVEE:n kasvatti, eikä Ilveksen.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Eli Vittasmäelle myös kunnolla runtua vaan?

Mä ymmärtäisin jotenkin, jos Suomi siirtyisi Tapparaan tai Rauhala Ilvekseen.
Myös Jarno Koskirannalle.

Seuralegendat erikseen. Jukka Peltola Ilveksessä tai vaikka juurikin Eemeli Suomi Tapparassa olisivat sellaisia näkyjä että tilttaisi oikein kunnolla
 

Teemu Killinen

Rivipelaaja
Viestejä
62
Jos oikein ymmärsin, niin ei tässä kenenkään telomista toivottu, vaan kovia ja puhtaita taklauksia, jotka saattavat tuntua kropassa ja vähentää pelihaluja. Telomiset on asia erikseen ja toivottavasti kukaan ei semmosta toivo kenellekään.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos oikein ymmärsin, niin ei tässä kenenkään telomista toivottu, vaan kovia ja puhtaita taklauksia, jotka saattavat tuntua kropassa ja vähentää pelihaluja. Telomiset on asia erikseen ja toivottavasti kukaan ei semmosta toivo kenellekään.

Jos hieman luet ketjua taaksepäin, niin...
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
997
Onhan se hiukan surullista jos ei hallitse omia tunteitaan sen vertaa ettei pysty itse reagoimaan analyyttisesti tai järkevästi.
Jep. Yhden kauden palkkasoturi ei oikein voi olla luopio, mutta ajatellaanpa jos vaikka Iksa, Eemeli, Mese, Parikka tms tekisi saman olisin samalla linjalla ja reaktioni olisi vähintään sama.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Palstalla oleva minä ja muiden somealustojen minä on kaksi eri asiaa täysin. Mutta poistin twiitin.
Mitä?! Eli jos mun sometilit tänne vuotaa, ja niistä selviäisi vaikka mitä kamaluuksia, niin se olisi ok kun mähän olen täällä ihan asiallisesti? Just. Jos pystyt itse vaikuttaa, niin jätä se paikkasi vaan. Kamalaa luettavaa tuo twiitti.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 273
Viimeisin tälläinen selkeästi asteen tökerömpi tapaus oli Masi Marjamäki. Vai muistanko tapauksen jotenkin väärin?

Ja on erittäin ok että tällaiset siirrot herättävät tunteita. Ilveksellä ei olisi Suomen parasta fanipäätyä jos siellä olisi viilipyttymäisiä harkitsevia kauluspaita kavereita. Kiekosta eletään välillä koko sielulla, joskus keittää yli ja sit sanotaan sorit. Mutta joku järki pitää pitää, väkivalta yms saa pysyä enemmän fudispelleilijöiden juttuna (kiva pikku täky sit loppuun vielä mihin voi joku herkempi tarttua :) ).

Tietty veljeys ja viha kannattajien välillä kuuluu fanikulttuuriin. Tosissaan mutta ei totisesti.

SDN lle kunnolla huutelua ja pilkkaa vaan, mutta ei mitään rasistista tms shittiä.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Ei ole Baptiste mikään supertähti, saati legenda, jonka naapuriin meno mitään isompia vihantunteita ainakaan meikäläisessä herättäisi. Yhden kauden ihan Ok ulkki. Lancaster olis jo ihan toinen juttu. Siinä voisin itsekin repiä peliverkkarit.
 
Ylös