Nick Baptiste

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
No olisi mennyt vaikka Kerhoon, ihan sama, mutta ei nyt ainakaan tätä mihin nyt päätyi.
Kerho kun ei ole tampereelta :(
Saattaa olla paremmat menestys mahdollisuudet myös Tapparassa ja pääsee reissaan vähän CHL pelien mukana.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Kyllä on taas paha olo joillain tästäkin siirrosta. Harmi, että Baptiste ei finaaleja näe muuta kuin katsomosta. Kuitenkin hieno pelaaja.
 

Vesli

Guest
Heikoille jäille ja sitä rataa mutta nää ketkä sanoo että se on ammatti niin olisko samaa mieltä ku Raipe olisi tehny joskus loppuvuosilla sopimuksen tapparaan?
 

Waldorf

Rivipelaaja
Viestejä
74
Voisiko olla että oli vaan liian kova pyyntö? Luulen että neuvoteltiin. Tiedä häntä. Mulla vaan on kova luotto ilveksen toimintaan. Ja rosteri on kova. Yv:lle löytyy kyllä nytkin kavereita, jotka limpun pussiin laittaa.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 182
oisiko olla että oli vaan liian kova pyyntö?
Tästä nyt ollut useamassa ketjussa puhetta, mutta minä pidän todennäköisenä sitä, että on joo kyselty Baptistelta suunnitelmia ensi kaudesta. Silloin Bap ei ole vielä tiennyt / tähtää jatkoa ulkomailla --> Kiinnitetty Mese jne.

Nyt Bap ei saanutkaan jatkoa ulkomailla ja halusi palata liigaan. Oho, Ilveksessä oikea laita täynnä maalintekijöitä eikä enään tarvetta / järkeä kiinnittää Baptistea.

Tämä tosin siis pelkkää spekua.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 453
Hyvän maun roastaaminen paikallisissa ok. Valintojen maailma.

Mitenkään erityisesti ei nyt juuri ainakaan muuten harmita. Ihan hyvä sniper ja olisi luultavasti mahtunut Ilvekseenkin, mutta tosiaan saman tontin erikoismiehiä on jo omista jätkistä ja SDN oli keväällä 2022 aivan tuhnu TPS-sarjassa, mistä jäi vähän huono maku äijästä.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
619
Voisiko olla että oli vaan liian kova pyyntö? Luulen että neuvoteltiin. Tiedä häntä. Mulla vaan on kova luotto ilveksen toimintaan. Ja rosteri on kova. Yv:lle löytyy kyllä nytkin kavereita, jotka limpun pussiin laittaa.
Mä taas uskon että ei neuvoteltu. Meillä paikat jo täynnä Babtisten ruutuun.

Eiköhän Ilves olisi Babtisten halutessaan saanut.

Ei haluttu. Itkut pois.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Heikoille jäille ja sitä rataa mutta nää ketkä sanoo että se on ammatti niin olisko samaa mieltä ku Raipe olisi tehny joskus loppuvuosilla sopimuksen tapparaan?
Vähän on eroa Raipen ja Baptisten välillä.

Toinen on yksi suurimmistä Ilves-pelaajista ikinä ja toinen on teillä yhden kauden pelannut ulkkari.

Baptisten siirto on sama kuin Brady Austinin siirtyminen teille.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Heikoille jäille ja sitä rataa mutta nää ketkä sanoo että se on ammatti niin olisko samaa mieltä ku Raipe olisi tehny joskus loppuvuosilla sopimuksen tapparaan?
Yhden kauden ulkkari vs monivuotinen kapteeni. Älä viitti.
 

ppakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
Hyvän maun roastaaminen paikallisissa ok. Valintojen maailma.

Mitenkään erityisesti ei nyt juuri ainakaan muuten harmita. Ihan hyvä sniper ja olisi luultavasti mahtunut Ilvekseenkin, mutta tosiaan saman tontin erikoismiehiä on jo omista jätkistä ja SDN oli keväällä 2022 aivan tuhnu TPS-sarjassa, mistä jäi vähän huono maku äijästä.
olis todellakin mahtunut
 
Ylös