Nick Baptiste

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 727
Olisko jo aika pyörtää huonoja puheitaan vai odotellaanko nyt se 10 peliä?

Minusta peli paranee kokoajan ja Bappi naulaa aina kun paikan saa... Tästä miehestä on iloa keväällä, mutta myös marraskuun pimenevissä illoissa...
Jos on lukenut palstaa niin enkö jo viime pelin jälkeen ole pyörtänyt mielipidettä baptisteen liittyen?
Monella voisi olla aihetta samaan koskien myrrää?
 

Luchs

Guest
Ei piikitellä mutta ymmärrettäväähän se on että palsta riehaantuu tuollaisesta eriskummallisen mustavalkoisesta ja omituisesta Baptiste/Koskela vastaan Myrrä pallottelusta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 950
Jos on lukenut palstaa niin enkö jo viime pelin jälkeen ole pyörtänyt mielipidettä baptisteen liittyen?
Monella voisi olla aihetta samaan koskien myrrää?

Yksilöiden varassahan tässä on alkukausi oltu. Yks toinen kaveri on hommannut nämä Langhamerit, Lööfit ja Baptistet.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Jos on lukenut palstaa niin enkö jo viime pelin jälkeen ole pyörtänyt mielipidettä baptisteen liittyen?
Monella voisi olla aihetta samaan koskien myrrää?

Hyvä, lupaan olla naljailematta enempää, vaikka jossain määrin "vittuilukin on välittämistä"...
:)

Varmasti näinkin. Jokainen kuitenkin tekee parhaansa, ja Myrrän kyvyt punnitaan koko kauden mittaisella periodilla. Itse olen sitä mieltä, että oli kyse sitten valmentajasta, pelaajasta, UTJ:stä tai TJ:stä, niin turhan hätäiset tuomitsemiset kannattaa jättää tekemättä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Jätetään turha naljailu yksittäisille käyttäjille pois. Varmasti kaikki ovat Baptisten onnistumisista iloisia.

Neljään peliin kolme maalia. Ei se ihan hirveän huonosti ole mieheltä mennyt. Kyllä tuo tulee hyvän määrän maaleja iskemään.

Mutta hienointa miehessä on melkeinpä tuo ilo maalien jälkeen. Ei säästä tuuletuksissa yhtään, kuten ei pidäkään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Yhtä lailla minä annoin Baptistelle kuraa ensimmäisen pelin jälkeen, ja ne haukkumiset hän ansaitsi.
Baptiste on itse hiljentänyt kritiikin kohentuneilla otteillaan, toivottavasti jatkaa samaan malliin.

No sinua nyt en muistanut mainita viestissäni. Tästä kirjoittajasta jonka tikun nokkaan nostin minulle on jäänyt sellainen hyvin negatiivinen kuva koskien ulkkareita, eikä siinä mitään, kyllä saa tuomita jos vetävät vihkoon.

Posiakin olisi kuitenkin kiva kuulla onnistuneista suorituksista,mutta tämä tästä.
 

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
415
Jos on lukenut palstaa niin enkö jo viime pelin jälkeen ole pyörtänyt mielipidettä baptisteen liittyen?
Monella voisi olla aihetta samaan koskien myrrää?
Ja haukuit mua vielä fiksuks. Mielipiteen muuta
Jätetään turha naljailu yksittäisille käyttäjille pois. Varmasti kaikki ovat Baptisten onnistumisista iloisia.

Neljään peliin kolme maalia. Ei se ihan hirveän huonosti ole mieheltä mennyt. Kyllä tuo tulee hyvän määrän maaleja iskemään.

Mutta hienointa miehessä on melkeinpä tuo ilo maalien jälkeen. Ei säästä tuuletuksissa yhtään, kuten ei pidäkään.
Samalla yksittäisten pelaajien toistuva lyttääminen ilman mitään fakta pohjaa voitais jättää väliin, yksittäiset ymmärtää, mutta jatkuvaa ei.
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Kritiikki on luonnollinen, tärkeä ja olennainen osa fanitoimintaa. Pelaajia pitääkin kritisoida kun siihen aihetta näkee.

Penään kuitenkin edelleen sen perään, että näissä pelaajien arvosteluissa edes pyrittäisiin näkemään "metsä puilta".

Baptisten taustalla tuleva pelaaja siirtyy ensimmäisen kerran urallaan Eurooppaan, eikä välittömästi vakuuta harjoituspeleissä. Luistelu näyttää hieman tahmealta eikä ole samalla pelikirjan sivulla ketjukavereiden kanssa, joidenka nimet ovat juuri alkaneet jäädä mieleen. Tällaisessa tilanteessa on mielestäni melko tavalla hätiköityä julistaa vahvaa tuomiota - suuntaan tai toiseen.

Tämä ongelma pätee myös toisenlaisissa tilanteissa. Elokuisessa Tesoman illassa joku juuri ajokortin saanut A-juniori painaa alemman keskikastin joukkuetta vastaan 2 maalia, ja pelaajaa aletaan sijoitella Liiga-avauksen yv-kentällisiin. Onnistumisen takana saattaa kuitenkin painaa paljon se, että tuo Tesoman ilta on juniorille ensimmäisiä todellisia näytönpaikkoja, jonka vuoksi kevytrakenteinen ja nopeajalkainen pelaaja päättää jättää itsestään kaiken jäälle. Samassa pelissä varjojen mailla pelasivat joukkueen AHL- ja KHL-taustaiset pelimiehet, jotka näkivät illan ennen kaikkea mahdollisuutena ajaa uudet varusteet sisään ja tunnustella missä luistelukunto menee kovan kesän jäljiltä. Tuomiot suuntaan jos toiseen - hätiköityjä.

Joskus kritiikki osuu - joskus ei, niin myös minulla. Siitä tässä on turha ketään ristiinnaulita. Mutta ei niitä pelaajiakaan sinne ristille välttämättä kannata raahata huonon pelin jälkeen, tai syyskuussa ;).

Mitenkäs Antti Hulkkonen sen asian aikanaan tiivisti "No joo nää on nää syyskuun pelit vähän tällasia että.. niin kun sanottu niin syyskuu, muistetaan se. Ihan hyvä nippuhan meillä on mutta, taas kerran niin.. muistetaan että eletään syyskuuta."
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 020
Kritiikki on ok ja täällä on monilla sekavia agendoja eri aikakausilta. On kuitenkin älytöntä tuomita joku 1-2 kauden ensimmäisen pelatun pelin perusteella.
Kun joku kirjoittaja täällä.. en nyt maalita ketään erityisesti.. kaivelee pelkkää negaa ja jättää järjestään kaiken hyvän huomiotta. Silloin itse ainakin miellän heti ihmiseksi jolle vaan nykyinen johto ja valmennus ei ole mieleen. Voin olla täysin väärässä, mutta tämä ajatus itsellä herää välittömästi.
Olen itsekkin kritisoinut mm. valmennuksen kykyjä, mutta totuuden nimissä on sanottava Myrrän pistekeskiarvon vastuuvalmentajana olevan vakuuttava.
Ja Baptiste.. ainakin osaa tehdä maaleja.
 
Ylös