Nick Baptiste

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Kannattaa kuunnella mitä herralla oli eilen pelin jälkeen sanottavaa.https://kiakkoradio.fi/2021/09/16/voittomaalin-iskenyt-nick-baptiste-kehui-hakametsan-tunnelmaa-uskomattomaksi/
Hyvin avoimesti kertoo pelin erosta tottumaansa ja paljosta parannettavasta. Toivottavasti saa nopeasti juonesta kiinni ja ruuti pysyy kuivana.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 885
Kannattaa kuunnella mitä herralla oli eilen pelin jälkeen sanottavaa.https://kiakkoradio.fi/2021/09/16/voittomaalin-iskenyt-nick-baptiste-kehui-hakametsan-tunnelmaa-uskomattomaksi/
Hyvin avoimesti kertoo pelin erosta tottumaansa ja paljosta parannettavasta. Toivottavasti saa nopeasti juonesta kiinni ja ruuti pysyy kuivana.
Tämänhän näkee jo kilometrin päähän mitä hän itsekin tiedostaa, mutta olishan aina ollut parempi painaa se pihalle ennen ku on saanu edes mahdollisuutta tottua isoon kaukaloon ja meidän pelityyliin...
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 499
Suojaa hyvin kiekkoa, pelaa hyvin laidoilla ja vääntää. Kiekkokin näyttää tottelevan lavassa ja laukauksesta ei varmaan tarvi erikseen mainita. Halu ja kyky ratkaista tiukassa paikssa. Kyllä tässä on ainekset isoon onnistumiseen vielä, mikäli sopeutuu eurooppalaiseen pelityyliin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 746
Kyllähän Baptisten tuuletuksestakin näki että varmasti on odottanut itseltään enemmän ja maali maistui todella hyvältä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 862
Kyllähän Baptisten tuuletuksestakin näki että varmasti on odottanut itseltään enemmän ja maali maistui todella hyvältä.

Aijaa? Johtomaali 2 minuuttia ennen pelin loppua paikallispelissä erittäin intensiivisessä pelissä. Eiköhän tuo tuuletellut vaan helvetin hyvään paikkaan tullutta onnistumista, eikä mitään omia paineitaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 698
Yhden maalin perusteella menee tietysti harhaan, mutta niin menee helposti myös, jos katselee tilastoja kahden(!) pelatun pelin jälkeen. Sattuman vaikutus aivan liian suuri noin pienessä otoksessa.
Itselle merkitsee myös preseason pelit.
Itse pidän että baptisten ongelmat ovat liigan vaatima liike ja pelinopeus.
Tämä vain oma mielipide ja muilla saa olla omansa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 322
Itselle merkitsee myös preseason pelit.
Itse pidän että baptisten ongelmat ovat liigan vaatima liike ja pelinopeus.
Tämä vain oma mielipide ja muilla saa olla omansa.

Mulle taas preseason pelit on yks lysti, jos "tosipeleissä" kulkee. Onhan näitäkin nähty että jotkut ovat loistaneet preseasonilla, mutta tosipelien alkaessa kadonneet kuvasta, mutta tämähän on vain minun mielipide.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Itselle merkitsee myös preseason pelit.
Ei ne tietenkään ihan merkityksettömiä ole, mutta esimerkiksi Oden teki niissä pisteitä samaan tahtiin kuin Suomi, jolla oli lisäksi joukkueen hyökkääjistä heikoin Corsi. Kellekään tuskin on kuitenkaan epäselvää, kumpi näistä potentiaalisesti taistelee pistepörssin voitosta ja kumpi paikasta liigakokoonpanossa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 499
Mulle taas preseason pelit on yks lysti, jos "tosipeleissä" kulkee. Onhan näitäkin nähty että jotkut ovat loistaneet preseasonilla, mutta tosipelien alkaessa kadonneet kuvasta, mutta tämähän on vain minun mielipide.
Naapurissa on tämmöinen kaveri, kauden pelit vielä painottuu suurilta osin pleijareihin, kantaa numeroa 71.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 698
Mulle taas preseason pelit on yks lysti, jos "tosipeleissä" kulkee. Onhan näitäkin nähty että jotkut ovat loistaneet preseasonilla, mutta tosipelien alkaessa kadonneet kuvasta, mutta tämähän on vain minun mielipide.
Sopii minulle ja tuo tullut selväksikin. Mielipiteitä tänne kuuluu kirjoitellakin?
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Preseason peleissä näkyy varmasti pelaajien yksilötaso, vahvuudet ja heikkoudet.
Tämähän on ihan täyttä höpöhöpöä, esimerkkejä pelaajista jotka ovat preaseasonilla näkymättömiä ja kaudella hyviä on lukuisia. Samoin löytyy myös niitä pre seasonilla onnistuneita pelaajia, jotka kaudella ovat ihan turhakkeita. Viimeksihän kerroit kuinka Saipan ulkomaalaisvahvistukset ovat kaikki todella onnistuneita. Mites niillä on nyt kaudella kulkenutkaan?
 
Ylös