Nick Baptiste

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 304
Siinä oli esimerkki mihin toi kaveri pystyy kun saa kiekkoa ja mielellään suoraan luisteluun. Eka vaarallinen laukaus ja kiekko yksin alueelle jonka jälkeen upea kuti ja voittomaali.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Tuo laukaus kertoo myös, miksi ollut Nhl:ssä ja kokoonpanossa. Kyllä tämä tästä!
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Ekan kudin jälkeen olin että olipas napakka kuti miksei ammu useammin, sitten soi.

Mulle riittää että Baptiste tekee tällä kaudella 10 maalia, jos ne on kaikki voittomaaleja Tapparaa vastaan.

Toki oli valtaosan pelistä aika varjoissa.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 522
Ekan kudin jälkeen olin että olipas napakka kuti miksei ammu useammin, sitten soi.

Mulle riittää että Baptiste tekee tällä kaudella 10 maalia, jos ne on kaikki voittomaaleja Tapparaa vastaan.

Toki oli valtaosan pelistä aika varjoissa.

Tulee tekeen enemmän. Osalle se lienee liian vähän oli mitä hyvänsä, mutta erinomaista että tuli nopea onnistuminen. Parasta ei varmasti ole kuitenkaan vielä nähty.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Eiköhän tosta voittomaaliin päättyneestä vaihdosta oteta koko ketjulle kaikki mukaan seuraavaan matsiin, nii rupee oleen vastustajalla tiukkaa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Tänään oli muutenkin merkkejä paremmasta. Osallistui melko aktiivisesti peliin ja kova laitavääntäjä. Kyl tästä kortista taitaa kuitenkin nousta ässä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 057
Kakkosketju - lukkoon. Ainoa mikä toimi tänään edes ajoittain. Vahvat jässikät jaksavat painia, voittavat tilaa ja tulevat pitämään jatkossakin Ilveksen pisteissä kiinni yhdessä Langhamerin ja Zherenkon kanssa.
 
Ylös