NHL

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
NHLn tärkein tavoite on olla viihdetuote, Liigalla se tuntuu olevan mahdollisimman tasainen sarja.
Tai vaihtoehtoisesti pitää kaikki 15 osakasta tyytyväisenä.

NHL:ää pelataan yleisölle ja Liigaa pelataan osakkaille.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Mielestäni NHL tekee hyvää työtä sen suhteen, että kaikki sääntömuutokset mitä he tekevät tähtäävät pelkästään pelin viihdyttävyyden ja yleisöystävällisyyden nostamiseen.

Liigassa pitäisi toimia samalla tavalla ja lisäyksenä vielä, että miten peli samalla parhaiten kehittäisi suomalaisia pelaajia. Tämän mielestäni pitäisi olla urheilujohtaja Markkasen ensimmäinen prioriteetti hommassansa. En tarkalleen tiedä, mitä Markkanen tekee, mutta ei ainakaan näytä siltä, että yrittäisi kehittää näitä osa-alueita. Ja tietenkin aivan toinen keskustelu on, että mikä on Markkasen kompetenssi edes olla tälläinen innovatiivinen uudistaja. Veikkaan, että osaavampiakin kavereita tästä maasta voisi löytyä :)
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 395
Ei varsinaisesti NHL- vaan AHL-asiaa. Lambertia vedetään kovaa vastapalloon. Pohjois-Amerikassa hehkutetaan taklausta täydellisenä.

Tuosta olisi täällä tullut väkisinkin kakkua, enkä itse toivo näiden tappotaklausten paluuta.

 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Ei varsinaisesti NHL- vaan AHL-asiaa. Lambertia vedetään kovaa vastapalloon. Pohjois-Amerikassa hehkutetaan taklausta täydellisenä.
Omaan silmään tuo on täydellinen taklaus.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Täällä ei 50% pelaajista olisi valmis ottamaan vastaan noita.
No ei varmasti olisikaan, mutta itse olen tuollaisten taklausten ystävä. Suoraan edestä, niin puhtaasti rintaan kun vaan voi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Subilta tulee änäriä. Nyt erätauolla pyörii Liivikin haastattelu Matias Maccelin kanssa. Kysy Matiakselta: "jos nyt pitäis mennä takas Liigaan, niin mihin jengiin menisit"

Macce: "Kyllä mä Tampereelle menisin, Ilvekseen. Siä oli siistiä. Jos ne vaan huolis mut."
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Nyt pääsee taas jääkiekko maailman surullisin pumppu tekeen vähän töitään.
Eiköhän tästä joku 1-3 peliä arvota.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 680

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664


Laine hakeutunut NHLn apu-ohjelmaan

En ihmettelisi jos tässä olisi taustalla se Laineen isän kuolema. Varmasti paljon muutakin, mutta se vaikuttaa aivan varmasti siellä taustalla.
Oli hänelle todella iso järkytys eikä sitä tuolla NHL:n raadollisessa maailmassa paljoa kerkeä käsitellä.

Toivottavasti saa kaiken tarvitsemansa avun. Voimia sinne.


EDIT: Älkää käykö lukemassa kommentteja.
Mikä vittu ihmisiä vaivaa :(
 

Rami1977

Rivipelaaja
Viestejä
22
1000005135.jpg

Laine lähettänyt itse viestin.

Edit: screenshot otettu TSN-kanavan uutisesta
 
Viimeksi muokattu:
Ylös