NHL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wunderveba
  • Alkaa Alkaa
Yhtä muovista, kuin Ilveksen potkupallohassuttelu Suomen Tampereella. Harvan kanssa siitäkään täällä kovaa keskustelua saa aikaiseksi, kun ei väki seuraa sitä.

Lisätään ketjun aiheeseen: hyvä, että Panthers voitti. Olihan se nyt paljon kovempi porukka verrattuna tuohon kahden-kolmen hyvän pelaajan Edmontoniin.
Onhan tuo Ilveksen jalkapallo todella muovista kun ottaa huomioon sen että jalkapallo oli koko seuran ensimmäinen pelattu laji.

Koko Nhl on mielestäni muovista, täyttä showta ja bisnestä. Toki on muutamia jengejä, jotka on perustettu aikoinaan, mutta muuten ei ole mitään pysyvää tuossa sarjassa. Joukkue ei menesty taloudellisesti -> siirretään toiselle paikalle ja halli on täynnä faneja ja meno on hyvää.

Taitotaso on kiistaton, mutta niin olisi meilläkin mikäli olisi samat rahamäärät käytössä eikä kenelläkään muulla olisi mahkua vastata. Sen ymmärrän, että kotimaisia pelaajia seurataan ja katsotaan pelejä eikä siinä mitään väärää, mutta minuun ei vain koskaan ole iskenyt ja joku toinen voi hengittää täysillä touhua. Tätä voisi verrata siihen, että joku sanoo minkä tahansa jenkkiläisen urheilusarjan tunnelman olevan jotain aivan muuta, jonka takia fiilataan täysillä. Monesti kun joku kotimainen Instagram-influensseri käy rapakon toisella puolella, on hehkutusta kuinka Madisonilla aivan huikea tunnelma eikä missään ole vastaavaa niin paskan vitut sanon minä. En ole livenä kokenut, mutta syystä X olen Rangersien pelejä nähnyt parin kauden mittaan about 10 kotoa ja parisen kertaa huudettu "Let's go X" ja taas ollaan hiljaa eikä mitään. Mahtava fiilis vau!

Ps. Luojan kiitos kapanen ei voittanut kannua!

Tuo yllä kirjattu on minun oma mielipiteeni ja jos joku toinen tykkää änäristä, niin se on ainoastaan oikein. Hitusen toki kärkkäästi kirjoitettu, mutta ei ole hyökkäys heitä kohtaan, jotka kyseistä sarjaa fanittavat ja elävät mukana.

Viimeksi muokattu:
En ole livenä kokenut, mutta syystä X olen Rangersien pelejä nähnyt parin kauden mittaan about 10 kotoa ja parisen kertaa huudettu "Let's go X" ja taas ollaan hiljaa eikä mitään. Mahtava fiilis vau!

Vähän nyt kyllä värikynää tässä, huutaa ne siellä Amerikassa myös Go Team Go, lisäksi pyöritellään rättejä kun kuuluttaja niin pyytää.

Takaisin