NHL

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Eiköhän kyseessä ole ne peitellyt hyväksikäyttöjutut, mistä oli uutisissa taannoin.
Aivan siellähän oli sellastakin. Eipä tule kuin Teksti-tv seurattua enää NHL:ää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Miksei NHL kiinnosta?
En tykkää pelityylistä. Viellä tuossa 10-15 vuotta sitten liputin NHL:n puolesta, mutta en enää.

Tottakai maailman parhaita yksilöitä tykkään katsella ja play-offeja, mutta se 82 pelin runkosarja on välillä kyllä todella raskasta katseltavaa vaikka paljon tapahtuu koko ajan.

Omaan silmään SHL on paras sarja. On pelitavoilta sellainen Liigan ja NHL:n hybridi.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 510
En tykkää pelityylistä. Viellä tuossa 10-15 vuotta sitten liputin NHL:n puolesta, mutta en enää.

Tottakai maailman parhaita yksilöitä tykkään katsella ja play-offeja, mutta se 82 pelin runkosarja on välillä kyllä todella raskasta katseltavaa vaikka paljon tapahtuu koko ajan.

Omaan silmään SHL on paras sarja. On pelitavoilta sellainen Liigan ja NHL:n hybridi.
Ite en kans diggaa erityisen paljoa NHL pelistä. Kattelen välillä pelejä ihan parhaiden pelaajien takia mut ei tuo niin super viihdyttävää kiekkoa ole. Vaikka tämä Colorado-Seattle sarja mitä katoin ei jättänyt paljoa lapsille kerrottavaa. Toki ymmärrän varsin hyvin et tuo pelityyli oli varmaan ainoa keino kaataa iso suosikki.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 019
En tykkää pelityylistä. Viellä tuossa 10-15 vuotta sitten liputin NHL:n puolesta, mutta en enää.

Tottakai maailman parhaita yksilöitä tykkään katsella ja play-offeja, mutta se 82 pelin runkosarja on välillä kyllä todella raskasta katseltavaa vaikka paljon tapahtuu koko ajan.

Omaan silmään SHL on paras sarja. On pelitavoilta sellainen Liigan ja NHL:n hybridi.

Okei. Mites Ipan pelityyli? Tykkäisitkö, että peliä hieman hidastettaisiin ja muutettaisiin kiekollisempaan suuntaan, säilyttäen kuitenkin raikkauden? Tämä on itselläni ainakin toive Ipan pelityyliksi jos mennään hieman ohi aiheen.

Tunnistetaan tilanteita, milloin pitää kiekko, milloin luopua.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Okei. Mites Ipan pelityyli? Tykkäisitkö, että peliä hieman hidastettaisiin ja muutettaisiin kiekollisempaan suuntaan, säilyttäen kuitenkin raikkauden? Tämä on itselläni ainakin toive Ipan pelityyliksi jos mennään hieman ohi aiheen.

Tunnistetaan tilanteita, milloin pitää kiekko, milloin luopua.
Tää ei välttämättä ole mitenkään suosittu mielipide, mutta itse olen tykännyt kahtena edellisenä kautena Tapparan pelityylistä. Pelataan nopeesti pystyyn kun on paikka, mutta ei silti pakoteta sitä vaan jos peli vaatii sen hitaamman lähdön niin sitten lähdetään hitaasti liikkeelle.

Uskon, että Ilveksessä tullaan näkemään tätä ensi kaudella paljon aikaisempaa enemmän.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 669
Tää ei välttämättä ole mitenkään suosittu mielipide, mutta itse olen tykännyt kahtena edellisenä kautena Tapparan pelityylistä. Pelataan nopeesti pystyyn kun on paikka, mutta ei silti pakoteta sitä vaan jos peli vaatii sen hitaamman lähdön niin sitten lähdetään hitaasti liikkeelle.

Uskon, että Ilveksessä tullaan näkemään tätä ensi kaudella paljon aikaisempaa enemmän.
Kaikkitietävän Sihvosen sanoin, pelataan sitä mitä peli pyytää.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Täysin järjenvastaista, että Arizona sai kovemman rangaistuksen jostain yhteydenotosta varausikäisen kanssa ennen aikojaan, kuin mitä Chicago vuosikausia kestäneestä, systemaattisesta raiskauksen ja seksuaalisen häirinnän peittelystä.
Tämä juuri. Ei voi käsittää että Arizonalta vietiin sekä 1. että 2.kierroksen varaukset ja myös Devilsiltä aikanaan se 1.kierroksen paljon kevyemmin perustein mutta Chicagolta nyt ei vaikka syytä olisi ollut huomattavasti enemmän. Selkeää original six-joukkueen suosimista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
Voihan kurjuuksien kurjuus.
Olen "fanittanut" Jevgeni Malkinia koko hänen NHL uransa ajan. On ollut minulle yksi kaikkien aikojen suosikki jääkiekkoilija, mutta eipä ole enää :(
Olis nyt pitänyt suunsa kiinni ihan kiltisti siihen asti kunnes ura loppuu.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 669
Voihan kurjuuksien kurjuus.
Olen "fanittanut" Jevgeni Malkinia koko hänen NHL uransa ajan. On ollut minulle yksi kaikkien aikojen suosikki jääkiekkoilija, mutta eipä ole enää :(
Olis nyt pitänyt suunsa kiinni ihan kiltisti siihen asti kunnes ura loppuu.

No eikös tuokin tuossa Putin "buttbuddy" Teamissa ollut jo hetken aikaa? Ainakin Wikipedia artikkeli niin kertoo PutinTeam - Wikipedia
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 618
No eikös tuokin tuossa Putin "buttbuddy" Teamissa ollut jo hetken aikaa? Ainakin Wikipedia artikkeli niin kertoo PutinTeam - Wikipedia
Joo oli, mutta mun mielestä ei ole ikinä antanut mitään lausuntoja mitkä tukisi Putinia ja joskus vaalien aikaan kun Genolta kysyttiin niin vastas vaan jotain "i play hockey i dont care about politics here in USA or in russia"

EDIT: Jaa tuossa Wikissä luki näin.
Fellow NHL player Evgeni Malkin, who announced his own support for the movement, stated, "We want (Putin) to understand that we support him….We just try to offer our support because, in 2018, we have the World Cup in Russia; they have elections, too."

Näköjään mennyt ohi tuo, että on ollut asian tiimoilta siis ihan äänessäkin. No ei siinä mitään. Kiitos Geno Stanley Cupeista ja hyppää kaivoon :)
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 669
Joo oli, mutta mun mielestä ei ole ikinä antanut mitään lausuntoja mitkä tukisi Putinia ja joskus vaalien aikaan kun Genolta kysyttiin niin vastas vaan jotain "i play hockey i dont care about politics here in USA or in russia"
Jatkoajassa tuosta oli niin ilmeisesti tämä kommentti on vuodelta 2019 ehkä? Ei se kyllä asiasta paljoa parempaa tee, mutta kuitenkin.
 
Ylös