Myydään / Ostetaan / Lahjoitetaan yms.

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
206
No niin, arvonta suoritettu.
20220519_113728.jpg
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Kaverin yllättävän poisjäämisen takia tarjolla huomisen (perjantai) Tampereen peleihin lippu A10-katsomoon, mieluiten lähelle normihintaa (en ainakaan enempää pyydä!) Täydellä hinnalla voin harkita myös oman paikkani myymistä, jos tarve kahdelle vierekkäiselle paikalle. Muutoin saa kestää mun seuraa vieressä. :D
(Kiekkoliiton mukaan saan myydä lipun eteenpäin, joten uskallan ilmoituksen tänne laittaa.)

Vastaukset mieluiten YV:llä, lippujen siirto joko sähköisesti tai sitten sopivassa paikassa kasvotusten.
 

Odetap

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
161
Ostetaan/otetaan vastaan Lippuja MM-kisoihin Tampereelle mihin vaan peleihin.
Pistä viestiä jos jotain löytyy!
 
Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Ostetaan Lippuja MM-kisoihin Tampereelle mihin vaan peleihin.
Pistä viestiä jos jotain löytyy!
Jos tarkoituksesi ei ole ostaa nimenomaan second hand lippuja, niin lippu.fistä niitä löytyy vaikka mihin.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Myynnissä 2 paria 7 veikasta itse neulomiani villasukkia.
Valmiina koot 38 ja 43. Kokoja voi muokata. Varren korkeus 20cm.
Hinta 20€ / pari. Nouto / postitus onnistuu.
09C5DA87-5CC6-4E71-95B4-7D916C8210B4.jpeg
 

Michallero

Vaihtomies
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Olis pari lippua myynnissä torstain Suomi vs Israel korispeliin, A1 oikea, rivi 14, paikat 17 & 18. Saat puoleen hintaan.

Edit. MYYTY.
 
Viimeksi muokattu:

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
595
11.9. Sunnuntai. Tarjolla paikka otteluun Ilves - Red Bull Salzburg. Itse pitämässä treenejä tuolloin.

Vaatimuksena opiskelijakortti koska kausari on opiskelijamallinen. Niin ja sovellus tietysti että lainan saa toteutettua.

YV, av, jne
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
787
Mikäli joku nyt eksyy ilman matsilippua Salzburgiin niin täällä olisi yksi ylimääräinen seisomalippu vieraskatsomoon (Tribüne B Gästesektor).

Toimitus sähköpostilla ja maksu omantunnon mukaan. Kunhan saadaan yksi Ilvesläinen lisää halliin niin sekin riittää.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
595
Opiskelijakortin omaavalle (riski tarkastukselle kai on) tarjolla käyttöön kausaripaikka lauantain HIFK-peliin.

Eli vaatii sovelluksen luuriin
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
787
Tarjolla kausaripaikka seisomakatsomoon perjantain paikallismatsiin. Kunhan lupaa huutaa keuhkonsa pihalle niin tästä ilmainen matsilippu
Ei ole toistaiseksi halukkaita ilmoittautunut, joten vielä on lippu saatavilla.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Ilves-Tappara 9.12. en pääsekään matsiin itse, joten lippu fanikatsomon lähelle kaarteeseen tarjolla. Jos omilleen pääsisi, niin hyvä. Voittoa en tavoittele, vaikka loppuunmyyty matsi onkin. :D
 
Ylös