Muut kiekkofoorumit

Nuo Jatkoajan otteluketjut ovat kyllä aika surullisessa tilassa, sinne ei kukaan kirjoita yhtään mitään vaan kaikki keskustelu käydään omissa karsinoissa ja sitten Live-seurannassa. Muistan ajat kun noikin oli todella aktiivisia. Mutta taitaa koko Jatkoaika olla kohtalaisen ukkoutunut paikka.
Moderointi on mallia pohjois-korea niin en ihmettele yhtään.

Jopa McKeskivartalo on saanut tällä kaudella pelikieltoa.

Nuo Jatkoajan otteluketjut ovat kyllä aika surullisessa tilassa, sinne ei kukaan kirjoita yhtään mitään vaan kaikki keskustelu käydään omissa karsinoissa ja sitten Live-seurannassa. Muistan ajat kun noikin oli todella aktiivisia. Mutta taitaa koko Jatkoaika olla kohtalaisen ukkoutunut paikka.
JYP taitaa olla ainoa porukka kun niitä käyttää. Eikä sinne kehtaa edes itse mennä kommentoimaan mitään kun 99% viesteistä on JYP kannattajilta ja juttu samaa tasoa kuin omien osioiden ketjut. Yleiseen kaikkien otteluiden ketjuun porukka kirjoittelee, mutta sekin tasoa "vaasassa maali", "hyi mikä taklaus porissa". Eipä sillä oikein muuta arvoa ole kuin oman pelin erätauolla nopeasti selata läpi, niin näkee onko muualla jotain merkittävää draamaa.

Moderointi on mallia pohjois-korea niin en ihmettele yhtään.

Jopa McKeskivartalo on saanut tällä kaudella pelikieltoa.
No eihän sinne tahdo saada edes tunnuksia, tai mä en ainakaan saanu ku aikanaan yritin. Sieltä tuli pariin kertaan viesti että perustelut ei riitä, ja että ne ei voi etukäteen tietää trollaanko siellä.
Emmä sitte jaksanu enää semmosta eipäs-juupas leikkiä ja annoin olla.

Erään tän foorumin kirjottaja tosin teki hakemuksen tekoälyllä, ja läpi meni että muljahti hänen puheiden mukaan.

Mää ainakin ohjeistin ihmisiä täälä tekemään sen "hakemuksen" tekoälyllä. Menee kerran kerrasta läpi.
Voi olla joo, muistin vaan että "joku" mutta oo sää vaan se joku :D
Mietin tota kans sillon, mutta en jaksa nähä vaivaa, ja pelkkä sillon tällön lukeminen riittänee hyvin.
Tämä Tappara-Jyp keissi osottaa hyvin, miten hulluiksi ja sokeeksi näkökulmat voi mennä. Toinen teloo tahalteen mutta toisella toimii maila, ja varmaan kaukalonlaitaki ikäänku jousena tjsp...

Ei kyllä ihmetytä pätkääkään. Todella pahasti valtafantasiat tulilla modeilla siellä. Välillä menee kaikki läpi(modejen tuttuja?) ja välillä banaania tulee aivan naurettavista syistä. Jatkoaika nyt muutenkin aivan täyttä paskaa nykyään, tai ehkä se on aina ollut. Turhan toimittajia toimitus täynnä.

Itse en jaksa tehdä Jatkikselle tunnuksia kun se jatkuva kannattajakuntien välinen vääntäminen on hiton raskasta seurattavaa. Täällä omassa Ilves-kuplassa on paljon mukavampaa.

Itse en jaksa tehdä Jatkikselle tunnuksia kun se jatkuva kannattajakuntien välinen vääntäminen on hiton raskasta seurattavaa. Täällä omassa Ilves-kuplassa on paljon mukavampaa.
Itse olen siellä mukana oikeastaan vapaan keskustelun puolella. Siellä on rento meno. Itse otteluketjujen puolella ei edes huvita osallistua, siellä menee tunteisiin samantien itse kullakin.
Lukea sitä voi, mutta siihen paskaan ei halua astua.
Joukkueiden omat karsinat ovat hyvää keskustelua täynnä ja jopa hyviä kirjoittajia.
Tunnukset olen aikoinaan luonut samoihin aikoihin kun oli vielä Ilveksen oma keskustelupalsta voimissaan.

Takaisin