Muut kiekkofoorumit

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Pahin tuomari itku tapahtuu näissä maakunnissa. Aina on joku iso salaliitto joka vie mahdollisuudet, vaikka oikeasti se heidän joukkue hävisi pelin.

Tervetuloa kerhoon, tällaista me olemme myös kuunnelleet viimeiset 10 vuotta joten pikkuisen välillä suoraan sanottuna ottaa päähän kun tällaisia maakuntien pieniä ja sympaattisia seuroja aivan avoimesti ylistetään kun taas suuret seurat saisivat vain lyöntejä ja syytöksiä suosimisesta kaikilta jos pelaisivat jotain "revi, raasta ja runno"-kiekkoa tai kannattajat riehuisivat samalla tavalla.
 

Lippu liehuu näin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
992
Tervetuloa kerhoon, tällaista me olemme myös kuunnelleet viimeiset 10 vuotta joten pikkuisen välillä suoraan sanottuna ottaa päähän kun tällaisia maakuntien pieniä ja sympaattisia seuroja aivan avoimesti ylistetään kun taas suuret seurat saisivat vain lyöntejä ja syytöksiä suosimisesta kaikilta jos pelaisivat jotain "revi, raasta ja runno"-kiekkoa tai kannattajat riehuisivat samalla tavalla.
Kyllä itsekin välillä osallistunu Träp haukkumiseen vaikka oikeastihan jokainen sitä tekee ;)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 960
Tervetuloa kerhoon, tällaista me olemme myös kuunnelleet viimeiset 10 vuotta joten pikkuisen välillä suoraan sanottuna ottaa päähän kun tällaisia maakuntien pieniä ja sympaattisia seuroja aivan avoimesti ylistetään kun taas suuret seurat saisivat vain lyöntejä ja syytöksiä suosimisesta kaikilta jos pelaisivat jotain "revi, raasta ja runno"-kiekkoa tai kannattajat riehuisivat samalla tavalla.
Kyllähän Tapparan dominointi on ärsyttänyt, mutta samalla kyllä ihailen sitä pitkäjänteistä työtä, mitä seurassa on tehty. Välillä on tuntunut, että tuurikin on aina Tapparan puolella, mutta ehkä sekin on pitänyt ansaita.
Ihmetystä tietysti aiheuttaa se, että Ilves sai suurten vihat olematta vielä edes niin suuri. Ehkä tämä nyt kulminoituu Tampereeseen ja kateuteen uudesta hallista, sekä pelko tulevasta asemasta. Tappara on jotenkin hiljaa hyväksytty.. ok.. kai niitten sitten kuuluukin menestyä. Mutta kun tuli vielä se pirun Ilveskin kärkipaikkoja hätyyttelemään.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Kyllä itsekin välillä osallistunu Träp haukkumiseen vaikka oikeastihan jokainen sitä tekee ;)

Jep ja samalla lailla minä olen joskus v*ttuillut "Ilveksen näköisestä pelistä" joka ei ole tuonut kannua torille vaikka samaan aikaan olen ihaillut tuollaista viihdyttävää taitopeliä vaikka arvostankin tuota Tapparan konemaisuutta hyvin paljon mikä on ollut menestyksen ydin. Nyt kumpikin tamperelaisseuroista pelaa yllättävän samankaltaista kiekkoa, Tapparan on muuttunut viihdyttävämmäksi kun Ilveksellä tuo elementti on säilynyt mutta parempi taktisuus on astunut esiin.
Tappara on jotenkin hiljaa hyväksytty.. ok.. kai niitten sitten kuuluukin menestyä. Mutta kun tuli vielä se pirun Ilveskin kärkipaikkoja hätyyttelemään.

Tämä on kyllä totta, monia raivostuttaa se miten hyvin tamperelaisilla menee joka saralla varsinkin kun ollaan yksi suurista kaupungeista. Tähän vielä yhdistettynä se että Ilves ei enää olekaan se sylkykuppi jota on ollut helppo maassa makaavana potkia niin monilla ei kasetti kestä tätä.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 421
Mielenkiintoista olisi tietää että kenen puolella valtayleisö olisi, mikäli nämä kaksi Suomen vihatuinta seuraa (Ilves ja Tappara) pelaisi finaaleissa.
Nimimerkki: Lahtifan111
Lempijoukkue: Pelicans
"No nyt se liiga sasi ssen tapere finalin"

EDIT: Ketjuhan on tottakai "Vitutusta paikallisfinaalista"
 
Viimeksi muokattu:

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Luojan kiitos tänään pelataan taas jääkiekkoa sillä esim. Jatkoajan lukeminen kiekkonälkään ei kyllä voi olla aivoille hyvä asia. En ymmärrä miten siellä väännetään aivan joka asiasta plus tietyt meikäläiset siellä kyllä aiheuttavat vahvaa hämmennystä.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Luojan kiitos tänään pelataan taas jääkiekkoa sillä esim. Jatkoajan lukeminen kiekkonälkään ei kyllä voi olla aivoille hyvä asia. En ymmärrä miten siellä väännetään aivan joka asiasta plus tietyt meikäläiset siellä kyllä aiheuttavat vahvaa hämmennystä.
Onneksi Jatkoajan tunnuksen saamiseen vaaditaan tiukan hakumenettelyn läpäisy, muutenhan Jatkoajan keskustelualueen sisältö olisi ihan kamalaa luettavaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Onneksi Jatkoajan tunnuksen saamiseen vaaditaan tiukan hakumenettelyn läpäisy, muutenhan Jatkoajan keskustelualueen sisältö olisi ihan kamalaa luettavaa.

Kieltämättä on kaikkien parhaaksi että sinne pääsevät vain valioyksilöt ja Mensan jäsenet sisään vaikka välillä valvonkin öitä miettin että miksei minulla riitä sinne. Mutta ainakin saa ihailla laadukasta debaattia näin sivustaseuraajana.
 

helge

Rivipelaaja
Viestejä
86
Jääkiekon olohuone on kans sellanen foorumi fasessa ettei voi lukee sitä. Provoilua koko ajan ja asiallisiin avauksiin tullaan kans sit uliseen jotain ihmeellisyyksiä. Todennäköisesti olis jatkoaika vielä enemmän saman tyylinen paikka jos ei vaadittais tunnuksiin mitää alustusta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Jääkiekon olohuone on kans sellanen foorumi fasessa ettei voi lukee sitä. Provoilua koko ajan ja asiallisiin avauksiin tullaan kans sit uliseen jotain ihmeellisyyksiä. Todennäköisesti olis jatkoaika vielä enemmän saman tyylinen paikka jos ei vaadittais tunnuksiin mitää alustusta.

Onko tuollaisilla facefoorumeilla mitään kunnollista moderointia? Vai saako siellä valvomatta kirjoittaa ihan mitä tahansa paskaa, en ole sortunut kertaakaan lukemaan tuota.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
940
Heh saatan joskus tullakkin. Alunperin tein tunnuksen sinne, kun vitutti teidän katsomokartta ennen kauden alkua ja yritin vaikuttaa asiaan keskustelemalla siitä. Erimieltä minun kanssa saa olla, mutta teidän foorumilla en tunne kuuluvan joukkoon :D Menee vaan väsyttäväksi kirjoittaa mitään viestiä, kun sieltä tulee sitä väsynyttä osasto85 ad hominem nimittelyä. Olisi ehkä parempi jos olisi yksi iso kiekkofoorumi, jossa voisi keskustella kaikkien Liigan seuraajien kanssa, mutta en ala jatkoajan sediltä pyytää kirjoitusoikeuksia.
Niin isoa hiekkalaatikkoa ei ikävä kyllä edes ole olemassa, jossa kaikki kiekkofanit pystyisivät keskustelemaan..:D Isoon porukkaan mahtuu aina mielensäpahoittajia, trolleja yms niin paljon, että ylläpitokin käy työstä josta pitäisi saada rahallinen korvaus. Olen toisena ylläpitäjänä yhdellä Facebookin ryhmässä ja siinäkin on oikeasti oma hommansa vaikkei ole lähellekään noin ristiriitaisen porukan ryhmä kuin jääkiekossa luonnostaan on..o_O
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 454
Luojan kiitos tänään pelataan taas jääkiekkoa sillä esim. Jatkoajan lukeminen kiekkonälkään ei kyllä voi olla aivoille hyvä asia. En ymmärrä miten siellä väännetään aivan joka asiasta plus tietyt meikäläiset siellä kyllä aiheuttavat vahvaa hämmennystä.
Eniten sylettää se et kaikki järkevä kommentointi itse pelistä hukkuu kaiken paskan alle.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 960
Minä syytän myös tätä paskalehdistöä, joka lietsoo kohua, vihaa, vastakkainasettelua ja epäolennaisuuksia. Tai sitten fanit kirjoittelee toimittajan tittelillä täyttä sontaa.
Sihvonen höystää ja Elvistelee MTV3 :sen asiantuntijana.
Iltasanomat, iltalehti, ... täysin 7 päivää lehden tasolla olevaa kohutissiblondi kirjoittelua ja jotkut uskovat sokeasti kaiken lukemansa sanasta sanaan.
Iltalehti otsikoi " taas kohutilanne pelissä ", niin jatkoaika räjähtää.. siellä oli kohutilanne... harva vaivautuu varmaankaan edes tilannetta mistään katsomaan. Sitten kirjoitellaan suurina asiantuntijoina, kun itsekkin on pelattu c-junnuissa aikoinaan 3 peliä, tai muuten vaan nähty telsusta ainaski sata...
 
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Tästä tulee mieleen vanha kunnon meemi:

"Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut"
"Kaikki lahessa imppaa"
 
Ylös