Muut kiekkofoorumit

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Kylläpä on lahtelaisilla karannut mopo käsistä mm. tuolla Jatkoajan semifinaalisarjan ketjussa, höpöttelevät jo miten KalPa oli kovempi vastus ja kuopiolaiset olisivat kävelleet Ilveksen yli sekä kuinka tämä nyt on ihan napattavissa aivan kuin tämä sarja olisi jo selvää pässinlihaa. Hieno voitto mutta jotakin rajaa noihin juttuihinkin kun katselee pelin kuvaa. :D Noh kannattajilla on varaa lähteä tuolle linjalle, Pelicansin joukkueella ei niinkään.
 

Shade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Käykääpä seuraavaksi hakemassa Garantie helvettiin Jatkoajasta. Muun sisällön lisäksi häpäisee itsensä ja sukunsa vedonlyönti-asiantuntemuksellaan. Onneksi samassa ketjussa mouhoaa joku lahtelainen mas59, jonka tyhmyys himmentää jopa meidän sankareiden suoritukset.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 064
Käykääpä seuraavaksi hakemassa Garantie helvettiin Jatkoajasta. Muun sisällön lisäksi häpäisee itsensä ja sukunsa vedonlyönti-asiantuntemuksellaan. Onneksi samassa ketjussa mouhoaa joku lahtelainen mas59, jonka tyhmyys himmentää jopa meidän sankareiden suoritukset.
No on siellä kymmenkunta sekaisin olevaa lahilaista kera mouhojen
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 069
Käykääpä seuraavaksi hakemassa Garantie helvettiin Jatkoajasta. Muun sisällön lisäksi häpäisee itsensä ja sukunsa vedonlyönti-asiantuntemuksellaan. Onneksi samassa ketjussa mouhoaa joku lahtelainen mas59, jonka tyhmyys himmentää jopa meidän sankareiden suoritukset.
Miten sieltä joku haetaan pois ? Ei kai me nyt mitään Jatkoajan palstapoliiseja olla, siellä on modet valvomassa toimintaa. Antaa ihmisten kirjoitella vapaassa maassa mitä haluavat, kunhan eivät syyllisty mihinkään rikolliseen toimintaan.
Enkä minä usko koko suvun yleisen keskusteluaiheen olevan sukulaispojan nettiseikkailut nimimerkillä Jorma69.
 

Tilastoniilo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Aijai
Ei kiinnosta sun mielipitees pätkääkään. Puolivälin jälkeen peli oli täysin Ilveksen näpeissä ja eikä ne pelsun saamat ylivoimatkaan olleey ihan linjan mukaisia.
siis eniten ihmetyttää miten nää samat jaksaa täällä ylipäätään kirjotella. Vaikka sinänsä ihan asiallisia juttuja. Pääsiäinen ja kaikki.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Seuraat Ilveksen peliä Tappara.co:n otteluseurannassa? Tai ees meet sinne heti Ilveksen saatanan hienon taisteluvoiton jälkeen? Truufään.
Kävin vilkaisemassa kesken ottelun mitä siellä sanottiin tilanteesta ja itkuvirsihän siellä oli menossa.
Kyllä mä tiedän mitä joukkuetta kannatan, sanot sinä mitä tahansa. Truufään (ei jumalauta)
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 510
Ei. Kun siis että Ikonen on mukana nyt eikä esim Platt. Kaksi melkein identtistä pelaajaa, josta toinen puhuu ruotsia ja toinen ei. En viitannut siihen että miksi alunperin liittyi Tapparaan
Ihan rehellinen kysymys.Hävettääkö sua tuo tappara.co palstan vinkuminen yhtään?Itse ei edes jaksa keskittyä dissaa heitä vaan nautin tän illan voitosta.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Ihan rehellinen kysymys.Hävettääkö sua tuo tappara.co palstan vinkuminen yhtään?Itse ei edes jaksa keskittyä dissaa heitä vaan nautin tän illan voitosta.
en ny tiedä miks mun pitäs hävetä asioista mitä muut tekee.

jotkut vetävät asiat siellä todella yli ja kyllä se joskus on huvittavaa. Olen myös itse vetänyt siellä jossain tapauksissa mutkia suoriksi ja myönnän sen, että Ilveksen voimistumisen myötä sellainen pieni inho ja syynäys Ilvestä kohti on voimistunut. En kuitenkaan koe, että se hyödyttää ketään Tappara.co:ssa tai täällä jos menen julistamaan, että Pennanen on perseestä ja vihaan Eemeli Suomea. En siks vihaa eikä ole perseestä, mutta tajuat varmaan mitä haen
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 510
en ny tiedä miks mun pitäs hävetä asioista mitä muut tekee.

jotkut vetävät asiat siellä todella yli ja kyllä se joskus on huvittavaa. Olen myös itse vetänyt siellä jossain tapauksissa mutkia suoriksi ja myönnän sen, että Ilveksen voimistumisen myötä sellainen pieni inho ja syynäys Ilvestä kohti on voimistunut. En kuitenkaan koe, että se hyödyttää ketään Tappara.co:ssa tai täällä jos menen julistamaan, että Pennanen on perseestä ja vihaan Eemeli Suomea. En siks vihaa eikä ole perseestä, mutta tajuat varmaan mitä haen
Ymmärrän toki ja ei se sun vika tietenkään ole mitä muut tekee mut on se kyl hemmetin huvittavaa.Näkee ainakin et Ilves päässy ihon alle ja mouhoilta vois kysyä meneekö tunteisiin..
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Ei taida jatkoajassa kukaan olla Ilveksen puolella ns. ulkopuolisista, sen verta sitä itkua siellä on.
Itse lopetin Jatkoajan katsomisen....Ps.silti joskus käyn huvittamassa itseäni
 
Ylös