Muut kiekkofoorumit

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tiukasta moderoinnistaan tunnetulla tappara.co -foruumilla taitaa olla hieman valikoiva linja kuitenkin siinä moderoinnissaan. En tiedä, olenko nyt kukkahattutäti sitten, mutta jotenkin henkilön julistaminen koulukiusaajaksi pelityylinsä perusteella tuntuu todella mauttomalta.

1677347860671.png
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 583
Tiukasta moderoinnistaan tunnetulla tappara.co -foruumilla taitaa olla hieman valikoiva linja kuitenkin siinä moderoinnissaan. En tiedä, olenko nyt kukkahattutäti sitten, mutta jotenkin henkilön julistaminen koulukiusaajaksi pelityylinsä perusteella tuntuu todella mauttomalta.

katso liitettä 4335
Pitääkö nuo Savinaista puhtoisena pyhäkoulupoikana?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Miten tosiasiasta voidaan tuomita…
Niin.. eikä minusta ole henkilökohtaisuuksiin menemistä kirjoittaa jonkun olevan huono työssään.
En kirjoittanut, että Kova on Yl....noinen h...o.
Hänen työtään minä arvostelin.
On Tuulolakin huono maalintekijä tällä hetkellä.. oliko tämä henkilökohtainen loukkaus, vaan faktoihin perustuva toteamus.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 983
Niin.. eikä minusta ole henkilökohtaisuuksiin menemistä kirjoittaa jonkun olevan huono työssään.
En kirjoittanut, että Kova on Yl....noinen h...o.
Hänen työtään minä arvostelin.
On Tuulolakin huono maalintekijä tällä hetkellä.. oliko tämä henkilökohtainen loukkaus, vaan faktoihin perustuva toteamus.
Ei kumpikaan vaikuta fiktiolta
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Kiva nyt sit tietää mistä toi sisäpiirimäinen rinkirunkkaus johtuu. Ei tuonne nyt vaan jaksa enään kirjoittaa lyhyen visiitin jälkeen mitään

Tämä on muuten pirun sääli koskien meidän foorumia. Sinä ja muutama muu olette usein tuoneet moniin keskusteluihin juuri sitä näkökulmaa mitä allekirjoittanut kaipailee, välillä itsestänikin tuntuu että aika yksin olen omien mielipiteideni kanssa joissakin aihepiireissä. Ei ole hyvä suunta foorumille että tasaisen aktiivisia kirjoittajia poistuu kun koetaan että omille mielipiteille ei ole tilaa, en ymmärrä miksi esim. sinua kohtaan ollaan heti hyvin hyökkääviä. Ja ennen kaikkea miksi valvonta sallii sen kun vähemmästäkin tulee monesti sakkoa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tämä on muuten pirun sääli koskien meidän foorumia. Sinä ja muutama muu olette usein tuoneet moniin keskusteluihin juuri sitä näkökulmaa mitä allekirjoittanut kaipailee, välillä itsestänikin tuntuu että aika yksin olen omien mielipiteideni kanssa joissakin aihepiireissä. Ei ole hyvä suunta foorumille että tasaisen aktiivisia kirjoittajia poistuu kun koetaan että omille mielipiteille ei ole tilaa, en ymmärrä miksi esim. sinua kohtaan ollaan heti hyvin hyökkääviä. Ja ennen kaikkea miksi valvonta sallii sen kun vähemmästäkin tulee monesti sakkoa.

Mulla on kolminumeroinen määrä viestejä siellä. Olisinko yhden liputuksen saanut, en oo ihan varma siitäkään. Mitään rankempia toimenpiteitä en ole ainakaan joutunut kärsimään :D

Vaikka oon kyllä puolikärkkäästikin tiettyjä aiheita kommentoinut.

Mutta joo, eipä siellä ihan samalla fiiliksellä voi kirjoittaa kuin täällä ja omaan makuuni outojakin tuomioita on välillä jaeltu. Yleisfiilikseltään ihan erilainen palsta kuin tämä.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Mulla on kolminumeroinen määrä viestejä siellä. Olisinko yhden liputuksen saanut, en oo ihan varma siitäkään. Mitään rankempia toimenpiteitä en ole ainakaan joutunut kärsimään :D

Vaikka oon kyllä puolikärkkäästikin tiettyjä aiheita kommentoinut.

Mutta joo, eipä siellä ihan samalla fiiliksellä voi kirjoittaa kuin täällä ja omaan makuuni outojakin tuomioita on välillä jaeltu. Yleisfiilikseltään ihan erilainen palsta kuin tämä.

Hyvä että homma voi mennä näinkin, en itsekään ole mitään rangaistuksia keräillyt osittain varmaankin siksi että siellä en ole ns. vieraskirjoittaja. Tuntuu myös että rangaistusherkkyys on aika paljon myös riippuvainen ketjun otsikosta ja siitä kuinka paljon muut käyttäjät reagoivat viestiisi, itsekin siellä on sanottu että helpompaa antaa jäähyä ensimmäisen viestin kirjoittajalle kuin kaikille asiasta tuohtuneille. Osaa käyttäjistä vaikutetaan myös nostavan melko helposti tikunnokkaan jos on jollakin mielipiteellään aiheuttanut kohua aiemmin.

Fiilikseltään kieltämättä erilainen paikka tähän foorumiin verrattuna paljonkin ja itse pidän varmaankin jopa enemmän että täällä ei aivan yhtä tarkasti tarvitse miettiä sanojaan ja huumoria vaikka aktiivinen moderointi yleisesti ottaen ihan hyvä asia onkin. Lisäksi paljon keskustelua aiheuttavia aihepiirejä suljetaan turhankin herkästi varotoimenpiteenä jolloin keskustelu on käytännössä mahdotonta. Itsellänikin on joitakin ns. "epäsuotuisia" mielipiteitä meidän palstan enemmistön näkökulmasta ja näistä saa sitten kuulla muilta.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935
Hyvä että homma voi mennä näinkin, en itsekään ole mitään rangaistuksia keräillyt osittain varmaankin siksi että siellä en ole ns. vieraskirjoittaja. Tuntuu myös että rangaistusherkkyys on aika paljon myös riippuvainen ketjun otsikosta ja siitä kuinka paljon muut käyttäjät reagoivat viestiisi, itsekin siellä on sanottu että helpompaa antaa jäähyä ensimmäisen viestin kirjoittajalle kuin kaikille asiasta tuohtuneille. Osaa käyttäjistä vaikutetaan myös nostavan melko helposti tikunnokkaan jos on jollakin mielipiteellään aiheuttanut kohua aiemmin.

Fiilikseltään kieltämättä erilainen paikka tähän foorumiin verrattuna paljonkin ja itse pidän varmaankin jopa enemmän että täällä ei aivan yhtä tarkasti tarvitse miettiä sanojaan ja huumoria vaikka aktiivinen moderointi yleisesti ottaen ihan hyvä asia onkin. Lisäksi paljon keskustelua aiheuttavia aihepiirejä suljetaan turhankin herkästi varotoimenpiteenä jolloin keskustelu on käytännössä mahdotonta. Itsellänikin on joitakin ns. "epäsuotuisia" mielipiteitä meidän palstan enemmistön näkökulmasta ja näistä saa sitten kuulla muilta.
No tällä foorumilla on hyvin myös itselläni todella erillaisia mielipiteitä meikäläisten kanssa, mutta en itse ainakaan muistele kuka kirjoitti ja mitä niin olen monessa asiassa myös samaa mieltä näitten kovien väittelijöiden kanssa. Ehkä se osittain johtuu siitä että täällä harvemmin väki käyttää mitään avatareja ja meininki oon muutenki vähemmän itseä korostava. Toki tässä on kääntöpuolena lukuisat trollit, mutta meidän leirissä moni osaa ottaa nämä hyvällä huumorilla. Ehkä tämmöinen henkinen kantti on monilla meistä kehittynyt näiden jumbo vuosien jälkeen.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
mutta en itse ainakaan muistele kuka kirjoitti ja mitä niin olen monessa asiassa myös samaa mieltä näitten kovien väittelijöiden kanssa. Ehkä se osittain johtuu siitä että täällä harvemmin väki käyttää mitään avatareja ja meininki oon muutenki vähemmän itseä korostava.

Tässä on muuten oikein hyvä pointti, itsekin suhtaudun keskusteluihin keskusteluina ja siinä missä voin olla rajustikin jonkun kanssa eri mieltä vaikka ottelutapahtuman järjestämisestä niin jostakin pelillisestä asiasta voimme olla hyvinkin samaa mieltä ja ymmärrys on automaattinen siitä että asiat riitelevät, eivät ihmiset. Myöskään ainakaan yhtään mustempi huumori ei oikein toimi tuolla .co:ssa usein.

Meidän puolella se tosiaan on enemmän henkilökeskeistä ja tuntuu että ryhmä käyttäjiä on ns. eliitin asemassa ja heidän sanaansa pidetään totuutena asiassa kuin asiassa ja saavat asioita myös modeilta anteeksi kevyemmin. Täällä ei samanlaista ilmiötä ole havaittavissa ja sellainen herkkänahkaisuus on pienempää täällä, ei tällä puolen aitaa kuulutella mitään foorumeilta poistumisia marttyyrina läheskään samalla lailla.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Täällä tänään mietittiin miksi viihdyn täällä näin usein. Tänne on hyvä tulla evakkoon kun keskustelu omalla foorumilla käy aivan liian raskaaksi...
Saisko pienen heads upin että mistä mahdetaan keskustella? :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Areenan seisomakatsomoista ja niiden tuottamista mahdollisista näköesteistä :) kannattaa käydä lukemassa.
Ei tarvitse edes kyllä käydä. Mitenköhän teidän foorumilla reagoidaan jos selviää että katsomossa eteen voi tulla istuun myös pidempi kaveri joka tuottaa näköestettä?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Ei tarvitse edes kyllä käydä. Mitenköhän teidän foorumilla reagoidaan jos selviää että katsomossa eteen voi tulla istuun myös pidempi kaveri joka tuottaa näköestettä?

Tehdään asiasta luultavasti jonkin sortin reklamaatio ja kehuskellaan että ollaan niin paljon fiksumpia kuin muut kun Ilveksen huligaani olisi jo käyttänyt nyrkkiään.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Tehdään asiasta luultavasti jonkin sortin reklamaatio ja kehuskellaan että ollaan niin paljon fiksumpia kuin muut kun Ilveksen huligaani olisi jo käyttänyt nyrkkiään.
Aivan, miksi en tajunnut tätä heti.
 
Ylös