Muut kiekkofoorumit

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Useammassa ketjussa mm. eilen illalla. Ei siellä toki ole kuin muutama vakionimimerkki, joilla tuntuu olevan intoa enemmän kuin järkeä ja jutut ovat sitten sitä luokkaa, että puoliksi haukotuttaa, puoliksi hävettää. Vittuilunkin voi hoitaa tyylikkäästi/nokkelasti, mutta kun muutaman innokkaan Ilves-tulittajan "sivallukset" ovat kuin suoraan ala-asteen välitunnilta.
Anna nyt joku ketju sieltä niin voi käydä itse toteamassa että mitä siellä sanotaan ja meneekö yli.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Anna nyt joku ketju sieltä niin voi käydä itse toteamassa että mitä siellä sanotaan ja meneekö yli.

Ei, en ala kaivella nyt ketjuja sulle. Lueskelin illalla ja aamulla läpi varmaankin kaikki ketjut, joissa jokseenkin aktiivista keskustelua oli. Kärppä-osion, Ilves-osion, voimasuhdeketjut jne, joten niitä kahlaamaan, jos asia kiinnostaa. Sulla ja mulla voi olla eri standardit sille, mikä on tyhmää ja mikä ei, enkä mä tarvitse keneltäkään hyväksyntää sille näkemykselle, että tiettyjen kirjoittajien jutut ovat ja etenkin eilisen pelin jälkeen olivat mun mielestäni helvetin tyhmiä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Ei, en ala kaivella nyt ketjuja sulle. Lueskelin illalla ja aamulla läpi varmaankin kaikki ketjut, joissa jokseenkin aktiivista keskustelua oli. Kärppä-osion, Ilves-osion, voimasuhdeketjut jne, joten niitä kahlaamaan, jos asia kiinnostaa. Sulla ja mulla voi olla eri standardit sille, mikä on tyhmää ja mikä ei, enkä mä tarvitse keneltäkään hyväksyntää sille näkemykselle, että tiettyjen kirjoittajien jutut ovat ja etenkin eilisen pelin jälkeen olivat mun mielestäni helvetin tyhmiä.
En sitten oikein ymmärrä miksi asiasta täällä mainitsit jos kerran ihmisillä on eri standardit etkä halua asiaa sen enempää avata? Vai oliko kyse siitä että halusit tulla mainitsemaan kuinka ne sinun standardisi ovat parempia kuin muiden? En minäkään kaikkea kommentointia hyväksy mutta eipä tuollaiset muuten hetkauta suuntaan tai toiseen eikä tarvitse niistä alkaa täällä foorumilla ulisemaan. Some on sellainen jännä paikka että jos siellä joku kirjoittaa niitä omia standardeja vastaan niin sen mielensä saa kyllä pahoittaa maailman ääriin, niin paljon paskaa riittää.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
Onhan siellä pari pöhköä, mutta kyllä siellä Ilves on jostain syystä päässyt myös monen ihon alle sekä siellä myös vittuillaan aika paljon joten eräät antavat myös takaisin(huonosti tai hyvin)

Ei siellä sen laaduttomampaa ole kuin täälläkään :D
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kävin itsekin lukemassa eilisen pelin ketjun ja sitten Kärppien omaa jatkoajan palstaa missä käydään heidän peliesityksiään. En oo kyseisellä sivulla juurikaan vieraillut, mutta olipas kyllä ihan turhaa päänaukomista ja ylimielistä settiä meidän faneilta yhden pelin jälkeen. Ei tässä oikeasti ole varaa rääpiä kellekkään päätä vielä.

Joku ihan oikeasti meni Kärppien omaan ketjuun sanomaan heitä yllättävän heikoksi ja, että Mäenalaiselle buuaus voitetun playoff sarjan jälkeen oli täysin oikein. En mä kyllä samaa täältä tunnista. Kyllä mun mielestä täällä osataan olla nöyrempiä ja realistisempia.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En sitten oikein ymmärrä miksi asiasta täällä mainitsit jos kerran ihmisillä on eri standardit etkä halua asiaa sen enempää avata? Vai oliko kyse siitä että halusit tulla mainitsemaan kuinka ne sinun standardisi ovat parempia kuin muiden? En minäkään kaikkea kommentointia hyväksy mutta eipä tuollaiset muuten hetkauta suuntaan tai toiseen eikä tarvitse niistä alkaa täällä foorumilla ulisemaan. Some on sellainen jännä paikka että jos siellä joku kirjoittaa niitä omia standardeja vastaan niin sen mielensä saa kyllä pahoittaa maailman ääriin, niin paljon paskaa riittää.

Mun standardini on luonnollisesti mun mielestäni parhaat standardit. Muuten ne eivät olisi mun standardejani :D

Kiitos kun kerrot, ettei sun tarvitse tulla ulisemaan. Tämä oli tärkeää tietoa ja nyt olet sinäkin osallistunut. Hienoa!

Ja kun standardeista puhe, niin sieltä sopivasti vielä aina niin komeasti kohteeseen osuva mielensäpahoituskortti.

Tiedoksi sulle, etten pahoittanut mieltäni, vaan lähinnä nauroin ja myötähäpesin(joo, ei olisi tarvetta) muiden kirjoituksia.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Onhan siellä pari pöhköä, mutta kyllä siellä Ilves on jostain syystä päässyt myös monen ihon alle sekä siellä myös vittuillaan aika paljon joten eräät antavat myös takaisin(huonosti tai hyvin)

Ei siellä sen laaduttomampaa ole kuin täälläkään :D
Samat avohoidokit siellä painavat menemään kuin tälläkin forumilla, osa vaan eri nimimerkeillä eikä ole ihan hirveän vaikeaa yhdistää 1+1.

Tuo alempi lause kertoo valitettavasti tämän palstan tilasta ja moderoinnista turhankin paljon.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Samat avohoidokit siellä painavat menemään kuin tälläkin forumilla, osa vaan eri nimimerkeillä eikä ole ihan hirveän vaikeaa yhdistää 1+1.

Tuo alempi lause kertoo valitettavasti tämän palstan tilasta ja moderoinnista turhankin paljon.
Tässäkö oli sitten sinun osallistuminen palstan laadukkaampaan sisältöön? Nimittelet muita keskustelufoorumilaisia avohoidokeiksi (haukkumistarkoituksessa). Pystyt varmasti parempaankin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 151
Kesällä oli jatkoajassa hyvät mayhemit kun jokainen Ilvesläinen kävi hermostumassa vuorollaan kun joku hassutteli niillä huhuilla tai spekulaatioilla josta 99% oli maalaisjärjellä ajateltuna ihan paskapuhetta.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Naapurin forkalla itku jatkuu
1665077533783.png
1665077533783.png
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 408
Nauratti toi tapaninpäivän mainitseminen :D Myös nämä arki vs viikonloppu selitykset
Ja siellä yksi täälläkin esiintynyt nimimerkki keulii naapurin vastaavalla yleisömäärällä Sportia vastaan, johon taisi olla jotain ilmaislippuja jaettu koululaisille. Eivät ole ottelut vertailukelpoisia keskenään. Erona on se, että toisella tuote myy ja toisella ei.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Ja siellä yksi täälläkin esiintynyt nimimerkki keulii naapurin vastaavalla yleisömäärällä Sportia vastaan, johon taisi olla jotain ilmaislippuja jaettu koululaisille. Eivät ole ottelut vertailukelpoisia keskenään. Erona on se, että toisella tuote myy ja toisella ei.
No eikai voi sanoa, että Tapparan tuote ei myisi. Ilveksen vaan myy hieman paremmin tällä hetkellä. Sellaisen 1000 henkilö/ottelu paremmin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
No eikai voi sanoa, että Tapparan tuote ei myisi. Ilveksen vaan myy hieman paremmin tällä hetkellä. Sellaisen 1000 henkilö/ottelu paremmin.
Myytyjähän nuo Tapparankin liput oli. Uskon silti että meidän kateprosentti per lippu on huomattavasti parempi.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
Ja siellä yksi täälläkin esiintynyt nimimerkki keulii naapurin vastaavalla yleisömäärällä Sportia vastaan, johon taisi olla jotain ilmaislippuja jaettu koululaisille. Eivät ole ottelut vertailukelpoisia keskenään. Erona on se, että toisella tuote myy ja toisella ei.
Kieltämättä hieman noloa kyllä naapurilta nostaa heidän koululaispeli esille ja sitten vielä lesoilevat sillä :D.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Ohhoh... Harvoin tulee hyvä mieli mistään mikä liittyy jatkoaikaan, mutta tämä hymyilyttää :)
jaxuhalit turun suntaan.
Screenshot_2022-11-28-12-41-52-96_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Ylös