Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki tämän persläven tuotanto on kyllä mustalla listallaPää Kii…yleensäkin Bergmanin bändit. The Heartburnsilla (yksi niistä) on naapurin nuorisolaisiin viittaava kappale ’Nazi bastard in blue’.![]()
Se syytehän ei mennyt läpi ja toinen osapuoli sai kunnianloukkaustuomiot.Kaikki tämän persläven tuotanto on kyllä mustalla listalla
Tarpeeksi kuullut herran kanssa keikkailleilta ja skenessä pyörineiltä että pitäydyn mielipiteessäniSe syytehän ei mennyt läpi ja toinen osapuoli sai kunnianloukkaustuomiot.
Se on ihan ok. Itse en ole skenessä eikä puheita ole kantautunut omiin korviini, joten pidättäydyn oikeuslaitoksen näkemyksessä.Tarpeeksi kuullut herran kanssa keikkailleilta ja skenessä pyörineiltä että pitäydyn mielipiteessäni
Se, että jostain ei ole tullut tuomioita, ei tee sitä tekemättömäksi.Se on ihan ok. Itse en ole skenessä eikä puheita ole kantautunut omiin korviini, joten pidättäydyn oikeuslaitoksen näkemyksessä.
Kyllä minä sen tiedän. Kuitenkin muun luotettavan tiedon puutteessa en näe syytä kyseenalaistaa sitä. Kaikella kunnioituksella en minä sinua voi luotettavana lähteenä pitää.Se, että jostain ei ole tullut tuomioita, ei tee sitä tekemättömäksi.
Onhan ministerikin lasten groomaaja vaikkei tuomiota saanut