Musiikkikeskustelu

harkasammakko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
274
Yleensä raskaammalla linjalla mennään, nyt varmaan kuukauden ollut In Flames tehosoitossa ja koko tuotanto kahlattu alusta loppuun läpi. Tänään iski joku sekava tunne ja nyt oon kuunnellu päivän ysärimusiikkia. o_O
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 758
Soilwork, In Flames, Tool, COB, Danko Jones, Iron Maiden, As i lay dying, Jinjer, Nightwish, Pantera, Slipknot, Lamb of god, ZZ top, Ghost etc... Eli vähän kaikenlainen raskaampi.

Räpistä sitten muutamia mainitakseni ulkomaalaisista:
Merkules, Vinnie Paz, R.a the ruggedman, Tech n9ne, Ritzz, Jedi mind tricks, Bone thugs n harmony, looptroop rockers

Suomalaisista mm. Asa, Are, Stepa, Chebaleba, Laineen Kasperi, Tykopaatti, Tapani kansalainen, OPP

Lisäks tulee kuunneltua satunnaisesti Reggaeta, jotain kasari-ysäri klassikoita, Popedaa, Eppuja ja sellaista.

Eniten ehkä tuolta raskaammalta puolelta nykyään kuitenkin.
Joka genressä jotain hyviä omaan makuun, paitsi ehkä konemusiikkijumputusta ilman vokaaleita en jaksa kuunnella.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Ikuiset suosikkibändini ovat Ramones ja Motörhead, molemmat nähty livenäkin useita kertoja.
Rock-musaa kuuntelen kyllä melko laajalla skaalalla aina 50- luvun rockabillystä psykobillyn kautta punkkiin ja heavyyn.
Minkäänlainen konemusa tai räppi ei putoa mulle sitten ollenkaan.
Ainoina räpähtävinä poikkeuksina Atomirotta ja Beastie Boys.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 953
Itse olen musiikin suhteen aika kaikkiruokainen, levylautasella pyörii milloin mitäkin fiiliksen mukaan. Jos nyt jotain soitetuimpia hakee, niin melodista death metallia (esim. In Flames, Dark Tranquility, Soilwork, Children of Bodom), kotimaista räppiä (Mouhous, Silkinpehmee, Pyhimys, Asa, Sere), hardstyleä (Ran-D, Brennan Heart), punkkia (Nyrkkitappelu, The Offspring, Kirkkovene), elokuvamusiikkeja jne.

Viime aikoina on pyörinyt paljon In Flamesin ja Nyrkkitappelun tuotanto, Sauna Open Airilla saattaa olla osuutta asiaan. Talvella taas pyörii usein vain tuo Spotify-soittolista jossa on Ilveksen ottelumusiikkeja.
 
Viimeksi muokattu:

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 103
Itse kuuntelen lähinnä elokuvamusiikkia. Tai sen tyypin genreä. Ei ole pakko olla mistään elokuvasta. Esim. tämän videon musa, suomalaisen Peter Roe:n sävellys.

 

harkasammakko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
274
Kaikille melodeathin ystäville, jos on mennyt ohitse tämä uusi tuttavuus. In Flamesin vanhojen jäsenten bändi. Aivan saatanan kova levy:

Justiinsa tämä taustalla kuuntelussa. Puolee väliin mennessä jo vakuuttunut ja saanut täytettä soittolistoille. :D Seuraavaks jonossa lisää ruotsalaista, kun myöskin Arch Enemy julkaisi uuden levyn.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
596
En muista koska olisi viimeksi tullut vastaan levy jonka olisin ensikuuntelupäivänä kuunnellut kolme kertaa. No nyt tuli. Ja en ees pahemmin bläkkistä jaksa.

 

Leena Rehumäki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
692
Mielenkiintoisia vinkkejä artisteista, joiden nimet tiedän, mutten oo kuunnellut…
Itse oon keräillyt Van Morrisonin tuotantoa, enää puuttuu kolme äänitettä. Uus levy 77-vuotiaalta äijältä ilmestyy maaliskuussa, Van the Man.
Toinen odotettu on Nyrkkitappelun ”Ongelmanuorten sävellahja”…on nimellä paiskattu
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
Mää tykkään kaikesta, jossa soitetaan itse ja mielellään taidolla. Räppikin menee skipaleen lisukkeena jos hyvin tehty. Suomalaiset ei sitä osaa.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
596
Toinen odotettu on Nyrkkitappelun ”Ongelmanuorten sävellahja”…on nimellä paiskattu

Oli aikanaan komiaa kun Tampereen toiseksi parhaan kiekkojoukkueen yksi kenttä oli ”Nyrkkitappelu”-kenttä. Taisi olla kaikilla kolmella alla keikkoja Nyrkkiksessä jo siinä vaiheessa
 

snaipperi

Rivipelaaja
Viestejä
22
Oli aikanaan komiaa kun Tampereen toiseksi parhaan kiekkojoukkueen yksi kenttä oli ”Nyrkkitappelu”-kenttä. Taisi olla kaikilla kolmella alla keikkoja Nyrkkiksessä jo siinä vaiheessa
Avaatko tästä vähän? Kovana "nyrkkis-fanina" mennyt ihan ohi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 534
Oli aikanaan komiaa kun Tampereen toiseksi parhaan kiekkojoukkueen yksi kenttä oli ”Nyrkkitappelu”-kenttä. Taisi olla kaikilla kolmella alla keikkoja Nyrkkiksessä jo siinä vaiheessa
Onkos Nyrkkiksen kaverit Ipalaisia kun joku muistikuva olisi että jostain olisin lukenut että joku heistä olisi?
 
Ylös