Musiikkikeskustelu

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 012
Ilokseni viime kotipelissä huomasin että Nyrkkitappelu löytyy myös DJ Juissin levylautaselta, Tästä se lähtee soi kertaalleen pelissä.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Ikuiset suosikkibändini ovat Ramones ja Motörhead, molemmat nähty livenäkin useita kertoja.
Rock-musaa kuuntelen kyllä melko laajalla skaalalla aina 50- luvun rockabillystä psykobillyn kautta punkkiin ja heavyyn.
Minkäänlainen konemusa tai räppi ei putoa mulle sitten ollenkaan.
Ainoina räpähtävinä poikkeuksina Atomirotta ja Beastie Boys.
Noista joita mainitsit niin eka Tekulla -77 (pääsylippu tallessa) ja toinen nähty Punkarokissa pari vuotta myöhemmin, muistikuvat vähän huteria koska oli Juhannus, bändillä tuskin enempää muistikuvia. Taisivat polttaa asuntovaunun ja muuta pikkujäynää. Ennen osattiin juhlia... Täytyy myöntää etten tosta Juhannuksesta muista oikeastaan mitään,varmaan hyvä niin.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Noista joita mainitsit niin eka Tekulla -77 (pääsylippu tallessa) ja toinen nähty Punkarokissa pari vuotta myöhemmin, muistikuvat vähän huteria koska oli Juhannus, bändillä tuskin enempää muistikuvia. Taisivat polttaa asuntovaunun ja muuta pikkujäynää. Ennen osattiin juhlia... Täytyy myöntää etten tosta Juhannuksesta muista oikeastaan mitään,varmaan hyvä niin.
Respect.
Oon kuullut Tekun keikasta paljon, itse olin tuolloin 10 v enkä vielä silloin Ramonesia diggaillut.
Siellähän oli paikalla lähes koko Tampereen rockväen kerma.
Itse näin Ramonesin ekan kerran Provinssissa 1988.

Motörhead tosiaan pisti asuntovaununsa palamaan ja putkareissukin siitä tuli.
Onneksi ei tullut kaunoja Suomea kohtaan kun aika ahkeraan täällä kiersivät sittemmin.
 

Leena Rehumäki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
699
Ja päivämäärä päin pyllyä, se on la 21.10. Mutta viimeisen pelinsä pelaavat pe 27.10. samassa paikassa Loose Prick ja Karanteeni, jonka solisti Konttisen Hate on kova Ipafani.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Leena Rehumäki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
699
Cockney Rejects hyvästeli Tampereen…
 

Liitteet

  • IMG_2735.jpeg
    IMG_2735.jpeg
    153,1 KB · kertaa luettu: 67
  • IMG_2734.jpeg
    IMG_2734.jpeg
    171,4 KB · kertaa luettu: 67

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 979
Kuulostaa hyvältä tämä Discopäivän piisi.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 339
Kandee metallistien (ja kaikkien muidenkin) katsoa tämä dokkarisarja Lähiöbotoxin Angolan-reissusta.

 
Ylös