• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Muita liigajoukkueita koskevat huhut

Tepsin valmennustiimi olisi Söderholm/M.Koivu.
Tällä selvästi haetaan ottelutapahtuman viihdearvon lisäystä kun turkulaiset pääsevät livenä seuraamaan kun Hellu yrittää kiivetä pleksin yli vaihtoaitioon.

Kai se sinnekin porttikiellon nopeesti nappaa.

Tepsin valmennustiimi olisi Söderholm/M.Koivu.
Tällä selvästi haetaan ottelutapahtuman viihdearvon lisäystä kun turkulaiset pääsevät livenä seuraamaan kun Hellu yrittää kiivetä pleksin yli vaihtoaitioon.
M. Koivu kylmiltään liigajengin valmennustiimiin. Turussa ei ole opittu mitään. Ja miljonäärit maksaa.

Kuulin sellaista huhua, että HIFK-maskottina jo vuosia toimineen Mixmax Ååshoulin liigaura ei shokeeraavasti ole ohi, vaikka Hifki vihdoinkin ymmärsi katkaista napanuoran, vaan ihan muutamakin joukkue on kiinnostunut kiinnittämään tämän epäkiekkoilijan.

Ilves ei onneksi tähän porukkaan kuulu.

• Tykkää
Reactions: CTS
Kuulin sellaista huhua, että HIFK-maskottina jo vuosia toimineen Mixmax Ååshoulin liigaura ei shokeeraavasti ole ohi, vaikka Hifki vihdoinkin ymmärsi katkaista napanuoran, vaan ihan muutamakin joukkue on kiinnostunut kiinnittämään tämän epäkiekkoilijan.

Eikö tuota Ässiin oo kovasti huhuiltu?

Mää oikeesti luulin, että liigassa vain IFK tarjoaa tuolle kaikkien aikojen huonoimmalle ammattikiekkoilijalle sopimusta, mutta väärässä ilmeisesti olin.
Onnea sille seuralle joka tämän virheen tekee.

Mää oikeesti luulin, että liigassa vain IFK tarjoaa tuolle kaikkien aikojen huonoimmalle ammattikiekkoilijalle sopimusta, mutta väärässä ilmeisesti olin.
Onnea sille seuralle joka tämän virheen tekee.
10 täyttä kautta Liigassa, ja paras kausi on tuottanut peräti 10 pistettä.
Miksi ihmeessä joku seura haluasi Micke-Maxin rosteriin?

Olen aina ihmetellyt, miten Åsten saa jatkaa HIFKissä vuodesta toiseen noilla näytöillä.

10 täyttä kautta Liigassa, ja paras kausi on tuottanut peräti 10 pistettä.
Miksi ihmeessä joku seura haluasi Micke-Maxin rosteriin?

Olen aina ihmetellyt, miten Åsten saa jatkaa HIFKissä vuodesta toiseen noilla näytöillä.

SeppäsEsko pohti asiaa myös viimeisimmässä podcastissään, että paljonko tämä kulttipelaaja on tullut hifkille lopulta maksamaan kun on vienyt sitä 3-4 ketjun peliaikaa nuoremmilta ja palkkanauhaltaan pienemmiltä. Nosti mm. Engbergin nimen esille joka siis HIFK:sta lähti hakemaan vauhtia muualta.

Jotenkin olisi niin Ässien tai Sportin näköinen värväys.

Takaisin