Muita liigajoukkueita koskevat huhut

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Tämä on hyvä uutinen. Sen verran Ilvestä miehellä veressä, että tapana on ollut kadota kuvasta keväällä. Tuolla palkalla pitäisi tulos näkyä taululla useammin keväisin.
 
  • Tykkää
Reactions: OTP
Viestejä
6
Jos Mattila menee mouhoihin, niin toivottavasti loukkaantuu pahasti. Täysin anteeksiantamaton homma Ilveksen kasvatille.
Valitettavasti tyyliä ei voi ostaa. Hyi helvetti mikä kommentti.

Mitä huhuun tulee niin naapuripalstalla Mr.Peter ihan luotettava äijä omaan silmään. Huteja löytyy tietysti niinkuin muiltakin mut napakymppi osumia myös.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 199
Eikös Jorstin ollut tarkoitus jatkaa Venäjällä ja soitteli sitten itse Leinoselle?
Juuri näin. Blegiä koijattiin tässä casessa aika huolella, tai sitten hän itse yritti koijata muita.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965
Eikös Jorstin ollut tarkoitus jatkaa Venäjällä ja soitteli sitten itse Leinoselle?
Minä ihmettelin vaan että tuon tasoiselle pelaajalle ei edes soiteltu kun vapaa agentti oli.

Ihan sama mikä tausta. Niin vain se Kontiolakin meille päätyi.

Kysyvä ei tieltä eksy, jne.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 199
Ai perkele! Huomasin vasta tuo sun allekirjoituksen. Se on kyllä kirkkaasti yksi Ilvesfoorumin tähtihetkiä, kun tuo meille kerrottiin.
Suurin paljastus Ilveksen synkästä kulissipelistä sitten... en edes tiedä minkä.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
352
Seison korjattuna heti kun löydät sen viestin jossa punakone näin kertoo.


Toki tuosta voi käydä keskustelua, mutta tuohon varmaan viitataan. Älkää ampuko viestintuojaa.

Mitä sanoo @Beni Julius Mattilaan liittyen?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 199

Toki tuosta voi käydä keskustelua. Älkää ampuko viestintuojaa.

Mitä sanoo @Beni Julius Mattilaan liittyen?
Perskeles, oma viesti vieläpä. No ainakin Lehterän itsensä mukaan mitään neuvotteluja ei koskaan ollutkaan ja tuo Ilves-huhu oli kaveriporukan hassuttelua.
 
Ylös