Muita liigajoukkueita koskevat huhut

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
HUHUJEN mukaan tappara Justin Azevedon perässä.

Keskusteluja käyty.. HUOM. Tämä hallihuhu, en allekirjoita tai ota tätä omaan luottoluokitukseeni. Ilves asiat pitää ja niistä kirjoitan kun 110% tieto, mutta tämä kuultua hallin sisäpiiristä…

Tämä se olisikin melkoista. Ensin sisään 39-vuotias sentteri, joka ei ollut pelannut otteluakaan tällä kaudella ja perään 35-vuotias, jolla ei peliäkään tällä kaudella.

Saa toteutua mun puolestani!
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 607
Kuulin että keskustelu kiihtynyt nyt marraskuun aikana. Niin sanotusti ”artistivero” vaikuttaisi asiaan.
Pakko myöntää että olen kuullut samasta huhusta ja ihan samoilla "ehdoilla". Tosin tämän piti tapahtua jo noin kuukausi sitten.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Tällähetkellä verkot ja merrat hiljaisina..

Kuulemien mukaan verkot ja merrat ovat kyllä vesillä ja silmät/korvat pidetään auki mutta mitään varteen otettavaa ei ole nyt ilmoittaa.
Noinhan se pitääkin. Jos sieltä laatulohia on tarjolla oli pelipaikka mikä vaan niin veneeseenhän ne on kesytettävä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 325
Melkonen pummivarasto tuo nykyinen hassuhattujen joukkue.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Melkonen pummivarasto tuo nykyinen hassuhattujen joukkue.
Vaikka nuo voivat tuosta kauden mittaan parantaakin niin ei nämä keskenkauden hankinnat _ihan_ samalle tasolle yllä ainakaan vielä kuin parilla viime kaudella.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Pakko myöntää että olen kuullut samasta huhusta ja ihan samoilla "ehdoilla". Tosin tämän piti tapahtua jo noin kuukausi sitten.
Niin sinnehän oli sitä huhua jo kauden alussa että marraskuulla tulee 1-2 sentteriä sisään. Artistina.

No, Konnan jo saivat.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 607
Niin sinnehän oli sitä huhua jo kauden alussa että marraskuulla tulee 1-2 sentteriä sisään. Artistina.

No, Konnan jo saivat.
Konna ei välttämättä tule Artistiverolla, tosin mistä mä tiedän mitä kansalaisuuksia Konnalla on.. :D
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Konna ei välttämättä tule Artistiverolla, tosin mistä mä tiedän mitä kansalaisuuksia Konnalla on.. :D

Artistivero on riippuvainen maassaoloajasta. Eli et voi kuulua artistiveron piiriin, mikäli olet viettänyt Suomessa riittävästi aikaa kyseessä olevalla verokaudella. Täten Konna ei voisi olla verotuksen näkökulmasta katsottuna artisti, vaikka hänellä olisi kaikkien maailman maiden kansalaisuudet.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 607
Artistivero on riippuvainen maassaoloajasta. Eli et voi kuulua artistiveron piiriin, mikäli olet viettänyt Suomessa riittävästi aikaa kyseessä olevalla verokaudella. Täten Konna ei voisi olla verotuksen näkökulmasta katsottuna artisti, vaikka hänellä olisi kaikkien maailman maiden kansalaisuudet.
Tiedän, tuo oli enemmänkin heitto.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837

CJ Smithia huhuillaan Jyväskylään. Kuulemma jo paikan päällä ja julkaisua vaille valmis. Viime kaudella operoitu lonkka ja ei ole sen jälkeen pelannut, mutta tilastojen mukaan ihan tekijä pitäisi olla. Saas nähä.
 
Ylös