Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohuesti samaa olen itse kuullut.Oliwer Kaskea kärrätään naapurin forkalla ensi kaudeksi heille.
Olis älyttömän kova hankintaOliwer Kaskea kärrätään naapurin forkalla ensi kaudeksi heille.
Jumavitunlauta tää forkka repeää minä mukaanlukien JOS Ikonen menee sinne.Zeta03 Jatkiksessa: "Ässille on tulossa joku suomalainen hyökkääjä Ruotsin suunnasta. Nyt kaikki pikku sherlockit hakukoneet laulamaan ja nimi esille."
Popparit esiin, jos onkin Joona Ikonen?![]()
Jumavitunlauta tää forkka repeää minä mukaanlukien JOS Ikonen menee sinne.
Onhan Liedes näistä selvästi todennäköisin. En jaksa uskoa että Iksa palaisi epäonnistuneen Ruotsin valloituksen jälkeen jonnekin muualle kuin Ilvekseen.Eipä taida olla muita "vaihtoehtoja", kun Luoto, Liedes tai Ikonen..... voi voi Timo, jos olet munannut hommasi.
Onhan Liedes näistä todennäköisin. En jaksa uskoa että Iksa palaisi epäonnistuneen Ruotsin valloituksen jälkeen jonnekin muualle kuin Ilvekseen.
Ei tartte mitään muttia. Ikonen on Ilves.Tottakai on. Mutta silti...
Ei kuulemma ole Joona Luoto eikä Ikonen.Eipä taida olla muita "vaihtoehtoja", kun Luoto, Liedes tai Ikonen..... voi voi Timo, jos olet munannut hommasi.
Eipä taida olla muita "vaihtoehtoja", kun Luoto, Liedes tai Ikonen..... voi voi Timo, jos olet munannut hommasi.
Eipä taida olla muita "vaihtoehtoja", kun Luoto, Liedes tai Ikonen..... voi voi Timo, jos olet munannut hommasi.
Jaa, että Ikonen Ässiin...
Nyt taas sitten oikeasti![]()
Niimpä niin. Tommosia koko Liiga-uransa toistaiseksi Ilveksessä pelanneita ja vielä menestyksekkäästi pelanneita Ilves-kasvattejahan on Tillun aikana ulkomaan reissun jälkeen menetetty pilvin pimein muihin Liiga-jengeihin. Eiku.....Timo ruorissa, niin ei yllättäisi.
No ei helvetissä olekkaan. Valoja nyt päälle jengiEi kuulemma ole Joona Luoto eikä Ikonen.
Niimpä niin. Tommosia koko Liiga-uransa toistaiseksi Ilveksessä pelanneita ja vielä menestyksekkäästi pelanneita Ilves-kasvattejahan on Tillun aikana ulkomaan reissun jälkeen menetetty pilvin pimein muihin Liiga-jengeihin. Eiku.....