Muita liigajoukkueita koskevat huhut

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Samaa funtsin. Mun mielestä vois vaikka jollain tavalla sopia sinne.
Kova hinkuhan Jokkella lienee sinne Keski-Eurooppaan tosin.

Itse kyllä olen joo kuullut monestakin lähteestä, sekä ns. tietäjiltä että ihan yleisistä puheista että Myrrä vahvana saksan kielen osaajana olisi ehdottomasti sinne päin menossa jos vain paikka löytyy. Väittäisin jopa että kyllä Ilves on sellainen merkintä CV:ssä että jokin seura sieltäkin voisi olla kiinnostunut jos vain päävalmentajan vakanssi on vapaana, miksei kenties apukoutsinkin ensin. Jos Jokke uralleen nostetta halajaa kuten ilmeisesti tahtookin niin SaiPa olisi kyllä melkoinen riskitekijä hänen omalle urakehitykselleen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itse kyllä olen joo kuullut monestakin lähteestä, sekä ns. tietäjiltä että ihan yleisistä puheista että Myrrä vahvana saksan kielen osaajana olisi ehdottomasti sinne päin menossa jos vain paikka löytyy. Väittäisin jopa että kyllä Ilves on sellainen merkintä CV:ssä että jokin seura sieltäkin voisi olla kiinnostunut jos vain päävalmentajan vakanssi on vapaana, miksei kenties apukoutsinkin ensin. Jos Jokke uralleen nostetta halajaa kuten ilmeisesti tahtookin niin SaiPa olisi kyllä melkoinen riskitekijä hänen omalle urakehitykselleen.

Sinnehän se haluaa joo ja kontaktejakin löytyy sinne. Nyt on tosiaan jo näyttöjä myös valkkuna.

Oli muuten jäätävä pistetykki Itävallassa :D

1677677764899.png


1677677800211.png
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Totta kai Tapparassa kiekko-oppinsa saanut kaveri tekee tuhoisaa jälkeä ;) on kyllä melkoisella tahdilla temponut pisteitä tuolla, enpä tajunnutkaan että aivan noin paljon.

Juu, näkee kyllä että Tappara-junnu.

Tapparan junnuissa hirmutehot ja siitä ura jatkui sitten Hokki-Salossa ja IFK Lepplaxissa.

1677678711255.png
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 022
Naapurin foorumilta luin että täällä olisi Raipea huhuttu SaiPan päävalmentajaksi ensi kaudelle, osaako joku sanoa missä täällä ja kuka huhuillut? Ei ole omaan silmään osunut.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Naapurin foorumilta luin että täällä olisi Raipea huhuttu SaiPan päävalmentajaksi ensi kaudelle, osaako joku sanoa missä täällä ja kuka huhuillut? Ei ole omaan silmään osunut.

Mää sen tuonne Tapparan foorumille vein jos tällainen paljastus tehdään ja täältä minä sen jostakin kyllä luin, oli jostain SaiPan asioita käsittelevästä Podcastista peräisin tuo huhu.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Naapurin foorumilta luin että täällä olisi Raipea huhuttu SaiPan päävalmentajaksi ensi kaudelle, osaako joku sanoa missä täällä ja kuka huhuillut? Ei ole omaan silmään osunut.
Kuuntelen tässä juuri Kaukaan Pääty podcastiä ja heille on tullut vinkkiä, että Raipe olisi SaiPan ensi kauden valmentaja. Sama tieto oltiin lähetetty myös medioille.

Kaukaan Päädyn kaverit nyt eivät ottaneet tätä "huhua" kovin tosissaan, mutta tällästä huhua nyt liikkuu niin laitetaan tänne.
Tuosta se lähti.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mää sen tuonne Tapparan foorumille vein jos tällainen paljastus tehdään ja täältä minä sen jostakin kyllä luin, oli jostain SaiPan asioita käsittelevästä Podcastista peräisin tuo huhu.

No mä arvelinkin, että sä se olit :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Itse kyllä olen joo kuullut monestakin lähteestä, sekä ns. tietäjiltä että ihan yleisistä puheista että Myrrä vahvana saksan kielen osaajana olisi ehdottomasti sinne päin menossa jos vain paikka löytyy. Väittäisin jopa että kyllä Ilves on sellainen merkintä CV:ssä että jokin seura sieltäkin voisi olla kiinnostunut jos vain päävalmentajan vakanssi on vapaana, miksei kenties apukoutsinkin ensin. Jos Jokke uralleen nostetta halajaa kuten ilmeisesti tahtookin niin SaiPa olisi kyllä melkoinen riskitekijä hänen omalle urakehitykselleen.
Se Jokke kertoi tuon haastattelussakin, olisiko ollut syksyllä 21, että hänen unelmansa on valmentaa Keski-Euroopassa, sanoi vielä jotenkin niin, että "jos hoidan hommani Ilveksessä hyvin, niin on mahdollisuus sinne päästä"
Ilmeisesti oli viihtynyt pelaaja aikoinaan hyvin ja kieli hallussa.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Saipan valmentaja kuviot on vissiin edelleen auki.
Mitenköhän pelaajat kirjoittaa sopimuksia jos eivät tiedä tulevaa päävalmentajaa.

Tuppaa oleen noissa kiakkohommissa semmosta, että se joka aloittaa valmentajana, ei välttämättä lopeta siinä hommassa kautta,ainakaan samassa joukkueessa. Eiköhän ne pelaajat tierä ettei se "ensi kauden valmentajan"-pesti ole kiveen hakattu fakta. Tiäsihän meilläkin pelaajat viime keväänä kuka valmentaa tämän kauden, toisin kävi. Onkohan niillä nyt kusetettu olo?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Se Jokke kertoi tuon haastattelussakin, olisiko ollut syksyllä 21, että hänen unelmansa on valmentaa Keski-Euroopassa, sanoi vielä jotenkin niin, että "jos hoidan hommani Ilveksessä hyvin, niin on mahdollisuus sinne päästä"
Ilmeisesti oli viihtynyt pelaaja aikoinaan hyvin ja kieli hallussa.

Joo näin homman käsitin, ihan kuin olisin ollut kuulevinani myös että jotain keskusteluja oltaisiin käyty sinne päin mutta ainakaan nyt toki vielä ei ole paikkaa avautunut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Tuppaa oleen noissa kiakkohommissa semmosta, että se joka aloittaa valmentajana, ei välttämättä lopeta siinä hommassa kautta,ainakaan samassa joukkueessa. Eiköhän ne pelaajat tierä ettei se "ensi kauden valmentajan"-pesti ole kiveen hakattu fakta. Tiäsihän meilläkin pelaajat viime keväänä kuka valmentaa tämän kauden, toisin kävi. Onkohan niillä nyt kusetettu olo?
No tuskin nyt kusetettu olo sentään :D
Faktaksi tiedän sen, että kyllä se päävalmentaja vaikuttaa siihen päätökseen yllättävän paljon ainakin joidenkin pelaajien/valmentajien kohdalla.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Tällainen kaveri tulossa ilmeisesti ensi kaudeksi Suomeen. Seurasta en osaa sanoa. Laitan tänne koska en jaksa uskoa että Ilvekseen olisi tulossa.


Vaikuttaa omaan silmään Pelicans-SaiPa tyyppiseltä haulta, mutta seurasta en tosiaan tähän tietoa saanut niin tuo omaa mutuilua tuo vain.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Tällainen kaveri tulossa ilmeisesti ensi kaudeksi Suomeen. Seurasta en osaa sanoa. Laitan tänne koska en jaksa uskoa että Ilvekseen olisi tulossa.


Vaikuttaa omaan silmään Pelicans-SaiPa tyyppiseltä haulta, mutta seurasta en tosiaan tähän tietoa saanut niin tuo omaa mutuilua tuo vain.
Pelsuihin ollaan heidän omassa osiossaan huhuttu paria pelaajaa Tshekeistä ensi kaudeksi. Olisiko sitten tämä niistä toinen?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
SaiPan jatkoajan osiossa viedään tälläistä pelaaja Lappeenrantaan (ilmeisesti pelaajan sukulainen / äiti alkanut seuramaan SaiPaa Instassa):


Sanotaanko näin, että tämän kauden tilastojen perusteella luulisi kelpaavan jonnekkin muualle.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
SaiPan jatkoajan osiossa viedään tälläistä pelaaja Lappeenrantaan (ilmeisesti pelaajan sukulainen / äiti alkanut seuramaan SaiPaa Instassa):


Sanotaanko näin, että tämän kauden tilastojen perusteella luulisi kelpaavan jonnekkin muualle.
Mitch Hults tehnyt 54 ja Michael Haga 45 pinnaa samassa sarjassa. Tämä jäbä 67 pinnaa 43 pelissä. Voi muuten olla kovakin haku tämä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 757
Mitch Hults tehnyt 54 ja Michael Haga 45 pinnaa samassa sarjassa. Tämä jäbä 67 pinnaa 43 pelissä. Voi muuten olla kovakin haku tämä.
Eihän nuo AHL-kaudet huonoja ole. Tulokkaana 58 peliä 29 pinnaa, 63 38, 65 50. Sitten lähti välissä Eurooppaan ja vaikkei ihan lähtenyt, niin ihan ok ollut Ruotsissa. Uskon, että vähän jarrutti tuo, että sitten teki diilin takaisin P-Amerikkaan ja korona vetikin kaiken seis ja sen jälkeen AHL:ssä on pelattu vähän erikoisesti pieniä pelimääriä ja oudoilla otteluohjelmilla, eikä tuo 62 peliin kahdella kaudella tullut 29 pistettäkään ihan huonosti ole. Nyt on löytänyt Itävallassa tehokkuudenkin. Sen lisäksi pitää sanoa, että Sharks-aikoina olen kaveria jopa vähän seuraillut ja tykkäsin. Todella työteliäs ja monipuolinen, käyttää kokoaan ja ajaa maalille. Sanoisin, että sen tyyppinen pelaaja mitä Tuulolasta meille odotettiin, etuna Tuulolaan nähden, että on ehtinyt totutella nyt Itävallassa kauden verran Eurooppalaiseen kaukaloon ja sääntöihin. Eihän tuo mikään varma kortti siis ole, mutta eipä SaiPa taida pystyä varmoista korteista kilpailemaankaan.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Laitetaan nyt vaikka tänne. Jatkoajassa joku huhuaa, että Jykä ja Tapola olisivat menossa samaan saksalaiseen joukkueseen ensi kaudeksi.
 
Ylös