Muita liigajoukkueita koskevat huhut

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 840
Jokos Jesse Puljujärveä huhuillaan Kärppiin? Voisin lyödä melkoisesta summasta vetoa, että Puljujärven NHL pelit on pelattu ja paluu eurooppaan tapahtuu tämän kauden jälkeen.
Eikös Carolinan koutsi ja GM jossain vähän kehunut ja puhuivat siihen malliin että jatkosopparia löisi käteen?

Itse luulen että saa jatkoa tuolla. Toki roimalla alella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Eikös Carolinan koutsi ja GM jossain vähän kehunut ja puhuivat siihen malliin että jatkosopparia löisi käteen?

Itse luulen että saa jatkoa tuolla. Toki roimalla alella.
Joo höpöttelivät tuollaista muistaakseni muutaman pelin jälkeen.
Veti 17 peliä 0+2, että en kyllä usko jatkoon Carolinassa.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Eikös Carolinan koutsi ja GM jossain vähän kehunut ja puhuivat siihen malliin että jatkosopparia löisi käteen?

Itse luulen että saa jatkoa tuolla. Toki roimalla alella.
Muistan kanssa kuinka Rod Brind'Amour oli aivan tohkeissaan, kun Pulju tuli joukkueeseen ja syy siihen taisi olla perin pohjois-amerikkalainen, eli Pulju on hyvin liikkuva kookas äijä. Ehkä siellä toivottiin ympäristön vaihdon Sebastianin siipien suojiin auttavan tjms.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 840
Joo höpöttelivät tuollaista muistaakseni muutaman pelin jälkeen.
Veti 17 peliä 0+2, että en kyllä usko jatkoon Carolinassa.
Aivan. Taisivat puhua siitä että ei ole ollut helppoa ja uusi paikka. Itse luulen että kun Puljulle tehtäisiin nyt joku suunnitelma niin hänestä vielä tulee ihan kelpo NHL-leveyspelaaja alaketjuihin. Tuo Edmonton oli sellainen hautausmaa. Saas nähdä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Aivan. Taisivat puhua siitä että ei ole ollut helppoa ja uusi paikka. Itse luulen että kun Puljulle tehtäisiin nyt joku suunnitelma niin hänestä vielä tulee ihan kelpo NHL-leveyspelaaja alaketjuihin. Tuo Edmonton oli sellainen hautausmaa. Saas nähdä.
Niin siis sellanen kolmos/nelos ketjun jyrä Puljujärvestä voisi tulla, mutta onko se sitten sitä mitä Puljujärvi haluaa.
Tulosketjuun ei tule riittämään.
 

Nulikka

Guest
Näyttää ihan huippupelaajalta. Mestikseen.
Voi olla ihan ok haku Ässien tasoseen joukkueeseen kolmoseen. Taitaa olla jo ihan vakiokalustoo Ranskan majussa, vaikka vasta 22v. Ei sillä, onneks ei oo Ipaan tulossa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 490
Sillä erolla että Haataja teki myös tulosta.
Kuulostaisi kyllä ihan KK:n näköiseltä hankinnalta.

Mikä on KK:n näköinen hankinta negatiivisessa mielessä? Kultanen on etenkin resursseihin nähden onnistunut erinomaisesti, eikä isoja huteja ole pahemmin paukkunut.

Osittaisesta koirankopista huolimatta Leskinen oli viime kaudella Kärppien toiseksi paras pistemies, ja on aina kondiksessa ollessaan pelannut pinna per peli tuntumassa. Salo varmasti antaa tähtipelaajalleen tarvitsemansa vastuun, joten en yhtään ihmettelisi, jos taistelisi pistepörssin voitosta.

Vaikka KooKoolla on omassa päässä kysymysmerkkejä, niin näkisin heidät ainakin tällä hetkellä kohtuu varmana pleijarijoukkueena.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
KooKoo näyttää hyvältä, siihen Leskinen kärkihankinnaksi ja voi tulla hyvä kausi molemmille.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Tehkööt vaikka 60p jos puolustusasenne on sen surullisen kuuluisan klipin kaltaista.

En huolisi meille. Kiitos ihan vaan sen klipin
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 530
Mikä on KK:n näköinen hankinta negatiivisessa mielessä? Kultanen on etenkin resursseihin nähden onnistunut erinomaisesti, eikä isoja huteja ole pahemmin paukkunut.

Osittaisesta koirankopista huolimatta Leskinen oli viime kaudella Kärppien toiseksi paras pistemies, ja on aina kondiksessa ollessaan pelannut pinna per peli tuntumassa. Salo varmasti antaa tähtipelaajalleen tarvitsemansa vastuun, joten en yhtään ihmettelisi, jos taistelisi pistepörssin voitosta.

Vaikka KooKoolla on omassa päässä kysymysmerkkejä, niin näkisin heidät ainakin tällä hetkellä kohtuu varmana pleijarijoukkueena.
En tarkoittanut tuolla KK:n näköisellä mitään negatiivista. On vain sellainen hankinta joita heiltä on viime vuosina totuttu näkemään. Vertasin ainoastaan Leskistä Haatajaan. Huhut Leskisestä myöskään ei mairittele Kärpistä viime kaudelta.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
En tarkoittanut tuolla KK:n näköisellä mitään negatiivista. On vain sellainen hankinta joita heiltä on viime vuosina totuttu näkemään. Vertasin ainoastaan Leskistä Haatajaan. Huhut Leskisestä myöskään ei mairittele Kärpistä viime kaudelta.
Kuulemma Paajasen Otolla on suuri syy miksi edes kookoon kanssa neuvotellaan Leskisestä. Että ei siellä ihan pelkkä rahapussi edellä mennä.
 
Ylös