Muiden joukkueiden ottelutapahtumat

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 544
Vissiin tänään Pelicans - KalPa pelissä läpsyttimien lätinää tarjolla (Pelsujen IG stooryn mukaan). Normaalisti näitä ei ilmeisesti ole ollut, mutta tottakai nyt puolivälierien ensimmäiseen matsiin kuuluu läpsyttimet!

e. 3000 läpsytintä jaossa.
Ja sitten kun mennään kuapioon niin siellähän nämä ovat vakiovaruste. Siihen lisäksi tanssitytöt korokkeella kannattajakatsomon edessä ja valojen sammuttelu maalin jälkeen. Melkoista kulttuuria tarjolla siis.

Sitten meidän sarja on Ilves - Ässät :D
Jokainen voi miettiä kummassa sarjassa on parempi meno ja sen sellasta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Vissiin tänään Pelicans - KalPa pelissä läpsyttimien lätinää tarjolla (Pelsujen IG stooryn mukaan). Normaalisti näitä ei ilmeisesti ole ollut, mutta tottakai nyt puolivälierien ensimmäiseen matsiin kuuluu läpsyttimet!

e. 3000 läpsytintä jaossa.

Mä hetken jo mietin, että kuinka v*tussa voi olla Lahdessa 31 euroa seisomakatsomoon liput, mutta jos siihen saa läpsyttimen mukaan, niin ei sitten mitään!
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
497
Jotenkin tuli mieleen pirkkaversio (ei niitä hyviä Pirkka-tuotteita) meidän alkushowsta. "Samoja" elementtejä mutta kaikki huonommin tehty.
Ei kyllä tää meni nyt niin, että Ilveksen versio on se Pirkka ja kopioija kyllä kyllä. Naapuri ollut näissäkin edelläkävijä. Vaikka ottivatkin innovaation vähän perästä, mutta kuten naapuriforkalla puhutaan, niin yhtäläisyyksiä löytyy !!1 (Miksiköhän näin)
 

Liitteet

  • DB78E5C0-55F4-4240-97D0-1E7F8413886E.jpeg
    DB78E5C0-55F4-4240-97D0-1E7F8413886E.jpeg
    212,2 KB · kertaa luettu: 201

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Kyllähän noita mahtuu varmaan joka alkushowhun mutta itseäni häiritsee se että tuo meidän alkushown video on itsessään ihan hyvä ja siinä on selkeä teema musiikissa ja muussa mutta sitten DJ soittaa joka kerta meillä osana tuota showta käytännössä jotain eri biisejä kuin viimeksi eivätkä ne mene mitenkään yhteen. Olisi melkein parempi olla yksi sekavakin biisi kuin se että ottelusta toiseen nuo kappaleet tuntuvat vaihtuvan.

Luulin ensiksi että tuo liittyi enemmän tuohon artistivierailuun mikä meillä oli mutta näemmä on ihan vakiintunut juttu niin ei ole oikein sellaista punaista lankaa nähtäväillä tuossa showssa ja yleisökään ei oikein osaa lähteä tuohon mukaan kun tulee niin laidasta laitaan musaa joka vaihtuu heti nopeasti.

Mutta kun tästä mainitsee meidän foorumilla useampi käyttäjä niin heti on joku palstapoliisi kertomassa että kaikki on hyvin ja tarvitseeko kopioida naapurin ylihypetettyä tekemistä. Erityisesti tuo mielipiteiden hiljentäminen ärsyttää siksi kun tuota foorumia lukee ihan oikeasti Tapparalla töissä olevat tyypit ketkä voisivat ihmisten mielipiteiden perusteella vaikuttaa asioihin.
Kumma ettei tuotakaan yksinkertaista asiaa ole teillä ymmärretty. Kyllähän se musiikki on olennainen osa alkushowta ja ainakin mulla ne biisit soi jokaisena pelipäivänä päässä jo aamusta alkaen. (Tai oikeastaan mulla soi viime kauden biisit päässä kun tämän vuoden biiseihin en suurimmaksi osaksi ole oikein syttynyt, mikä on mun ihan oma ongelma). Myös jos jotain vanhojen alkushowien biisejä sattuu joskus kuulemaan, niin mieli vie heti Hakametsään. Mitäköhän sillä biisien vaihtelulla edes haetaan?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 105
Kumma ettei tuotakaan yksinkertaista asiaa ole teillä ymmärretty. Kyllähän se musiikki on olennainen osa alkushowta ja ainakin mulla ne biisit soi jokaisena pelipäivänä päässä jo aamusta alkaen. (Tai oikeastaan mulla soi viime kauden biisit päässä kun tämän vuoden biiseihin en suurimmaksi osaksi ole oikein syttynyt, mikä on mun ihan oma ongelma). Myös jos jotain vanhojen alkushowien biisejä sattuu joskus kuulemaan, niin mieli vie heti Hakametsään. Mitäköhän sillä biisien vaihtelulla edes haetaan?

Tämäpä juuri, ne vanhat musat oikeasti jäävät vuosikausiksi mieleen enkä panisi pahitteeksi jos jostakin täysin satunnaisesta hyvästä kappaleesta muodostuisi vuosien saatossa meille "anthemi", toki se vaatisi että sitä samaa jaksettaisiin käyttää. Alkushown videossa on sentään sama musiikki kuten olettaa saattaa mutta sekin vaihtuu tasaiseen tahtiin kun showta päivitetään, vanhaa pelaajaesittelymusiikkia on hieman ikävä.

Joku tuumasi hyvin että haetaankohan tuolla DJ:n kappaleiden vaihtelulla sellaista ns. diskomeininkiä kun Tappara mainostaa otteluita sanoilla "kaupungin parhaat bileet". Itse en vaan koe sitä kovin toimivaksi kun en mene hallille varsinaisesti kuuntelemaan musiikkia vaan katsomaan matsia eikä yleisökään tuohon osaa lähteä mukaan. Ei sen alkushown tarvitsisi edes olla kovin monimutkainen kunhan siinä olisi jokin yhtenäinen visuaalinen teema, yleisön fiilistä nostattava biisi ja muutenkin hallin tunnelmaan pumppaaminen keskiössä.

Ei luulisi olevan erityisen vaikeaa tajuta mutta tuntuu että Tapparan visio on nyt se että DJ on ikään kuin erillinen artisti ketä tullaan katsomaan, tätä en ymmärrä kun kaveri saa kesken matsin kyllä olla valokeilassa ja soittaa mitä lystää. Tavallaan yleisö on sivuroolissa eikä toisinpäin ja ollaan pyritty tekemään jokin mahdollisimman monivaiheinen show mitä tulla ihastelemaan mutta suurin osa mieltää sen vain sekavaksi, ikään kuin se olisi joku täysin erillinen osa tapahtumaa mikä houkuttelee myös kiekkopiirien ulkopuolelta kuluttajaa mutta se ei oikein toimi. Tuollainen fiilis ainakin minulle siitä jää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 671
Tämäpä juuri, ne vanhat musat oikeasti jäävät vuosikausiksi mieleen enkä panisi pahitteeksi jos jostakin täysin satunnaisesta hyvästä kappaleesta muodostuisi vuosien saatossa meille "anthemi", toki se vaatisi että sitä samaa jaksettaisiin käyttää. Alkushown videossa on sentään sama musiikki kuten olettaa saattaa mutta sekin vaihtuu tasaiseen tahtiin kun showta päivitetään, vanhaa pelaajaesittelymusiikkia on hieman ikävä.

Joku tuumasi hyvin että haetaankohan tuolla DJ:n kappaleiden vaihtelulla sellaista ns. diskomeininkiä kun Tappara mainostaa otteluita sanoilla "kaupungin parhaat bileet". Itse en vaan koe sitä kovin toimivaksi kun en mene hallille varsinaisesti kuuntelemaan musiikkia vaan katsomaan matsia eikä yleisökään tuohon osaa lähteä mukaan. Ei sen alkushown tarvitsisi edes olla kovin monimutkainen kunhan siinä olisi jokin yhtenäinen visuaalinen teema, yleisön fiilistä nostattava biisi ja muutenkin hallin tunnelmaan pumppaaminen keskiössä.

Ei luulisi olevan erityisen vaikeaa tajuta mutta tuntuu että Tapparan visio on nyt se että DJ on ikään kuin erillinen artisti ketä tullaan katsomaan, tätä en ymmärrä kun kaveri saa kesken matsin kyllä olla valokeilassa ja soittaa mitä lystää. Tavallaan yleisö on sivuroolissa eikä toisinpäin ja ollaan pyritty tekemään jokin mahdollisimman monivaiheinen show mitä tulla ihastelemaan mutta suurin osa mieltää sen vain sekavaksi, ikään kuin se olisi joku täysin erillinen osa tapahtumaa mikä houkuttelee myös kiekkopiirien ulkopuolelta kuluttajaa mutta se ei oikein toimi. Tuollainen fiilis ainakin minulle siitä jää.
Joskus junnujen pelissä DJ:nä päräytin Säkkijärven polkan soimaan. Kaikki tykkäsivät :)
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Kumma ettei tuotakaan yksinkertaista asiaa ole teillä ymmärretty. Kyllähän se musiikki on olennainen osa alkushowta ja ainakin mulla ne biisit soi jokaisena pelipäivänä päässä jo aamusta alkaen. (Tai oikeastaan mulla soi viime kauden biisit päässä kun tämän vuoden biiseihin en suurimmaksi osaksi ole oikein syttynyt, mikä on mun ihan oma ongelma). Myös jos jotain vanhojen alkushowien biisejä sattuu joskus kuulemaan, niin mieli vie heti Hakametsään. Mitäköhän sillä biisien vaihtelulla edes haetaan?
Eteen päin on tultu.

Joitakin vuosia sitten olen itsekin käynyt keskustelua siitä, kuinka Ilvekseltä puuttui äänimaisema kokonaan, toisin kuin Tapparalta. Meillä ei ollut vakio biisiä ylivoimaan, alivoimaan jne. Nyt ne on muutaman vuoden aikana saatu aikaiseksi. Tästä pisteet Juissille. Nää vaatii kärsivällisyyttä.

Todellakin tietyt biisit vievät mielessä hallille ja kuuluu pelipäivään!
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 953
Naapurilla näemmä huomenna jälleen artisteja ennen peliä: "Ennen ottelun alkua Teflon Brothers ja Poju esittävät Nokia Arenan jäällä uuden kappaleensa "Myrskyn Jälkeen", kappale julkaistaan virallisesti vasta 14. huhtikuuta. Maamme-laulun puolestaan esittää hurjassa nosteessa oleva Portion Boys. Uuden Musiikin Kilpailuun osallistunut bändi esiintyy jäällä toistamiseen heti ensimmäisen erän päätyttyä."


 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
Naapurilla näemmä huomenna jälleen artisteja ennen peliä: "Ennen ottelun alkua Teflon Brothers ja Poju esittävät Nokia Arenan jäällä uuden kappaleensa "Myrskyn Jälkeen", kappale julkaistaan virallisesti vasta 14. huhtikuuta. Maamme-laulun puolestaan esittää hurjassa nosteessa oleva Portion Boys. Uuden Musiikin Kilpailuun osallistunut bändi esiintyy jäällä toistamiseen heti ensimmäisen erän päätyttyä."


Ei jumalauta :DDDDDD

Huutikset ja kahvit näppikselle. Mitä helvettiä? :D
 

Tesoman Kukkakeppi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
207
Naapurilla näemmä huomenna jälleen artisteja ennen peliä: "Ennen ottelun alkua Teflon Brothers ja Poju esittävät Nokia Arenan jäällä uuden kappaleensa "Myrskyn Jälkeen", kappale julkaistaan virallisesti vasta 14. huhtikuuta. Maamme-laulun puolestaan esittää hurjassa nosteessa oleva Portion Boys. Uuden Musiikin Kilpailuun osallistunut bändi esiintyy jäällä toistamiseen heti ensimmäisen erän päätyttyä."


 

Liitteet

  • E752AEC9-EDF5-4AC0-86E5-EAE85C0BBF17.jpeg
    E752AEC9-EDF5-4AC0-86E5-EAE85C0BBF17.jpeg
    55,8 KB · kertaa luettu: 68

Lippu liehuu näin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
956
Naapurilla näemmä huomenna jälleen artisteja ennen peliä: "Ennen ottelun alkua Teflon Brothers ja Poju esittävät Nokia Arenan jäällä uuden kappaleensa "Myrskyn Jälkeen", kappale julkaistaan virallisesti vasta 14. huhtikuuta. Maamme-laulun puolestaan esittää hurjassa nosteessa oleva Portion Boys. Uuden Musiikin Kilpailuun osallistunut bändi esiintyy jäällä toistamiseen heti ensimmäisen erän päätyttyä."


Myönnän olevan itsekkin juntti ja kuuntelen välillä portion boysia, mutta cmon ei tämmönen sovi seuraurheiluun.
 
Ylös