Muiden joukkueiden ottelutapahtumat

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Tapparan tapahtuma oli SURKEA.

Muutama ongelma

-Tapsu
-Halli hiljaisempi kun elokuvissa (yleisö ei käytä käsiä)
-Musiikki liian hiljaisella
-Se apina joka yritti huudattaa yleisöä taululla
-Ei faniryhmää joka pitäisi ääntä
 
Viimeksi muokattu:

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783


Tuosta 3Dollin instagramista voinee huomata minkälaista alkushowta Tapparan oli ilmeisesti tarkoitus esitellä... Tuollaista kolmannen videoklipin tapaista minäkin odottelin. Toivottavasti noihin saadaan tuota 3d meininkiä meille jollain aikataululla. Laitteiden pitäisi olla kunnossa tuon perusteella. En tiedä sitten mikä on pieleen mennyt Tapparalla, että ensi-iltana ei nähty juuri mitään mistä saisi selvää.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 897
Tapparan tapahtuma oli SURKEA.

Muutama ongelma

-Tapsu
-Halli hiljaisempi kun elokuvissa (yleisö ei käytä käsiä)
-Musiikki liian hiljaisella
-Se apina joka yritti huudattaa yleisöä taululla
-Ei faniryhmää joka pitäisi ääntä
Näistäkin kaksi joille Tappara ei voi mitään...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988


Tuosta 3Dollin instagramista voinee huomata minkälaista alkushowta Tapparan oli ilmeisesti tarkoitus esitellä... Tuollaista kolmannen videoklipin tapaista minäkin odottelin. Toivottavasti noihin saadaan tuota 3d meininkiä meille jollain aikataululla. Laitteiden pitäisi olla kunnossa tuon perusteella. En tiedä sitten mikä on pieleen mennyt Tapparalla, että ensi-iltana ei nähty juuri mitään mistä saisi selvää.


Olis kyl näin Ilveslasienkin läpi ollut todella vaikuttava!

Kunpa Ilves nyt saisi vastaavan omansa, tai jopa vaikuttavamman.
 

Nulikka

Guest
Mä oon varmaan niin paha tapparavihaaja että oon tätä mieltä, mut toi on mun mielestä lähinnä nolo ja väkisin väännetyn oloinen.

Toivottavasti Ipa kaivaa omaan alkushow:nsa niitä tunnettuja omia arvojansa kuten vaikkapa Tamperetta, Ilves-yhteisöä, perinteitä ja kelta-vihreää rakkautta. Ei mitään 3D mutteri, ratas, laava yms. paskaa.

Vaikka sitten ei tulisikaan käytettyä ihan jokaista hallin tekniikan mahdollistamaa ominaisuutta.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Mä oon varmaan niin paha tapparavihaaja että oon tätä mieltä, mut toi on mun mielestä lähinnä nolo ja väkisin väännetyn oloinen.

Toivottavasti Ipa kaivaa omaan alkushow:nsa niitä tunnettuja omia arvojansa kuten vaikkapa Tamperetta, Ilves-yhteisöä, perinteitä ja kelta-vihreää rakkautta. Ei mitään 3D mutteri, ratas, laava yms. paskaa.

Vaikka sitten ei tulisikaan käytettyä ihan jokaista hallin tekniikan mahdollistamaa ominaisuutta.
Pakko kyllä lisätä että nämä hienot 3D materiat ei välttämättä edes näy kunnolla alakatsomosta.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 856
Tuosta 3Dollin instagramista voinee huomata minkälaista alkushowta Tapparan oli ilmeisesti tarkoitus esitellä... Tuollaista kolmannen videoklipin tapaista minäkin odottelin. Toivottavasti noihin saadaan tuota 3d meininkiä meille jollain aikataululla. Laitteiden pitäisi olla kunnossa tuon perusteella. En tiedä sitten mikä on pieleen mennyt Tapparalla, että ensi-iltana ei nähty juuri mitään mistä saisi selvää.
Vaikea sanoa, missä vika, mutta onhan tuo pätkä ihan hieno. Jostain syystä se ei vain projisoidu kunnolla jään pintaan/pinnasta. Vaikea toki sanoa johtuuko se jäästä vai laitteistosta. Tuo samainen videohan siellä jäässä rattaineen päivineen tosiaan pyöri, mutta efektit näkyi todella heikosti.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Kärpillä Kahoot-kysely erätauolla. Ei mul muuta
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 106
Tapparan isopäämaskotti kunnostautuu jälleen tänään, kun Antosen jäähyn aikana on ihan pakko mennä jäähyaition takana olevan pleksin taakse keikkumaan ja taputtelemaan pleksiä. Mun on vähän vaikea ymmärtää, miksi maskotin pitää provosoida vastustajaa, mutta kuten kyseisen seuran kohdalla on ennenkin tullut todettua: tyyliä ei voi ostaa.
Ainakin runkosarjapeleissä mitä katsoin, pisti silmään juuri tuo Tapparan maskotin ihmeellinen heiluminen vähän kaikkialla. Välillä istui katsomossa, välillä antoi kesken yv pyörityksen läpyjä keskellä riviä jollekkin. Jäi sellanen mieleen, että kävi antamassa juuri läpyjä katsomossa kesken jonkun pitkän paineen, niin oli aika huvittavaa, kun siinä katsoja yritti tuon maskotin pään takaa kuikuilla peliä.

Minusta maskotin tulisi pysyä pois häärämästä, ainakin kesken pelin katsomosta. Katkoilla toki voi ja sitten noilla porraskongeilla, mutta penkkiriveiltä varmaan kannattaisi pysyä poissa, varsinkin kesken käynnissä olevan pelin.

Mutta eipä tuo minua haittaa, kun en Tapparan peleissä käy.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
"Päälle kymmenen tuhatta ihmistä vetää käytännössä standing avationia täällä"
-Antero Mertaranta.

Kiekko Tapparan hyökkäyspäädyssä. Ainoat jotka seisovat olivat Sinioranssit seisomakatsomossa.

E: Nyt toki seisoo useampikin, mutta peliä alle minuutti enää jäljellä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 295
Snapchat-1221799011.jpg
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
551

En nyt tiedä pitäisikö tunkea tää tänne vai mouhojen omaan ketjuun, mutta eiköhän tää tarkota sitä, että Tapparan kotiotteluiden boikotti jatkuu runkosarjan osalta suht kauan.
 
Ylös