Muiden joukkueiden ottelutapahtumat

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 517
En nyt kyllä millään ymmärrä miten tämä menee jotenkin yli? Tajuton hyökkäys ollut jo pitkään Vainiota kohtaan. Hänenkö vika tämä nyt on? Lähtökohtaisesti aina hyvä syyttää mahdollista uhria.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Juuri tätä kaikki odottikin Lahdelta, mutta Iidalta olisin toivonut parempaa harkintaa, eikä vähiten sen oikeudenkäynnin takia.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Juuri tätä kaikki odottikin Lahdelta, mutta Iidalta olisin toivonut parempaa harkintaa, eikä vähiten sen oikeudenkäynnin takia.
Ei ole tulossa mitään oikeudenkäyntiä (95% varmuudella)
On tehty vain tutkintapyyntö joka tuskin edes ikinä etenee esitutkintaan saatika syyttäjän pöydälle.

En tiedä onko asia siis edennyt, mutta ei minun tietääkseni.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 689
En nyt kyllä millään ymmärrä miten tämä menee jotenkin yli? Tajuton hyökkäys ollut jo pitkään Vainiota kohtaan. Hänenkö vika tämä nyt on? Lähtökohtaisesti aina hyvä syyttää mahdollista uhria.
Ei kai täällä monikaan Vainiota syyttänyt? Tai ainakaan itse en osannut sitä tulkita niin, enemmän mun mielestä kohdistuu siihen, jos kuvataan kuutiolle peräkkäin Vainiota ja Heljankoa ja sitten päälle Pelsu-fanien asiattomat huudot.
Ja eniten kai nämäkin "syytökset" kohdistuvat tyylitajun puutteeseen tai huonoon makuun ja nimenomaan järjestävän seuran taholta.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 098
Ei kai täällä monikaan Vainiota syyttänyt? Tai ainakaan itse en osannut sitä tulkita niin, enemmän mun mielestä kohdistuu siihen, jos kuvataan kuutiolle peräkkäin Vainiota ja Heljankoa ja sitten päälle Pelsu-fanien asiattomat huudot.
Ja eniten kai nämäkin "syytökset" kohdistuvat tyylitajun puutteeseen tai huonoon makuun ja nimenomaan järjestävän seuran taholta.
Helvetin mautonta provoa Pelsuilta. Sitä itsekin kommentoin lähinnä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Lappeenrannasta oleva Iida Vainio, jolla ei ole mitään Pelicans kytkentää ennestään. Tuodaan tälläiseen otteluun vip-vieraana ja vielä esitellään pitkin peliä. Pelicans taustan ja heidän toimintakulttuurinsa tietäen.. puhdasta epäurheilijamaista provokaatiota.
Kyllä Iida saa käydä peleissä ja Pelicans saa kutsua vip-aitioonsa ketä haluavat, mutta ilman foliohattuakin, tämä haisee kilometrien päähän.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 719
En nyt kyllä millään ymmärrä miten tämä menee jotenkin yli? Tajuton hyökkäys ollut jo pitkään Vainiota kohtaan. Hänenkö vika tämä nyt on? Lähtökohtaisesti aina hyvä syyttää mahdollista uhria.

Pelsujahan tässä ensisijaisesti arvostellaan ja syystäkin. Toki ihan selvästi myös Vainio tällä jutulla ratsastaa ja rahastaa, joten kyllä tuo sana "uhri" alkaa näyttämään vahvasti liioittelulta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Pelsujahan tässä ensisijaisesti arvostellaan ja syystäkin. Toki ihan selvästi myös Vainio tällä jutulla ratsastaa ja rahastaa, joten kyllä tuo sana "uhri" alkaa näyttämään vahvasti liioittelulta.
Uhrin sijaan " uusi tuksu ". Hän on itse välttämättä halunnut julkisuuteen ja vielä hinnalla millä hyvänsä. Oma tietoinen valinta siis. Säälittävä tapaus.
Voi olla uhri tapaus Heljankossa, mutta ei näitä asioita silti kuulu hoitaa tällä tavalla. Rikosilmoitus on tehty, eli asia on virallisesti hoidossa. Ei tarvita mitään julkisuutta ja sirkusta asian ympärille.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 252
Samaa mieltä. Ja kyllä Vainio saa hallissa olla. Vainion ja Heljangon kuvaaminen mediakuutiolle peräkkäin onkin jo niin ja näin...

Lappeenrantalainen Vainio oli siis Pelicansin kutsumana ja avokätisesti maksamana vieraana pelissä. Ei omasta aloitteestaan tai omalla rahalla.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Lappeenrantalainen Vainio oli siis Pelicansin kutsumana ja avokätisesti maksamana vieraana pelissä. Ei omasta aloitteestaan tai omalla rahalla.

Ollut myös IFK:n ja Ilveksenkin peleissä. Julkisuuden henkilö ja "urheilutoimittaja". Jos olisi ollut hallilla tai hallin ravintolatiloissa niin, ettei olisi millään kuutiolla tai TV:ssä näkynyt, niin ei se silloin ketään olisi haitannut.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 252
Jos olisi ollut hallilla tai hallin ravintolatiloissa niin, ettei olisi millään kuutiolla tai TV:ssä näkynyt, niin ei se silloin ketään olisi haitannut.

Miksi Pelicans olisi tässä skenaariossa tarjonnut Vainiolle VIP-liput ja tarjoilut? Ihan selväähän on, että koko yhteistyö Pelicansin ja Vainion välillä perustui siihen, että päästään näyttelemään tyttöä skriinillä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 719
Ollut myös IFK:n ja Ilveksenkin peleissä. Julkisuuden henkilö ja "urheilutoimittaja". Jos olisi ollut hallilla tai hallin ravintolatiloissa niin, ettei olisi millään kuutiolla tai TV:ssä näkynyt, niin ei se silloin ketään olisi haitannut.

Niin siis Pelsut olivat hänelle varta vasten rakentaneet omat tuolin + turvamiehen lähelle kaukaloa. Toisin sanoen Pelsut olivat palkanneet Vainion provosoimaan tuohon otteluun.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 331
Jatkoajan palstan mukaan Vainiolle oli järjestetty joku speciaali extra-pehmustettu paikka Heljangon maalin läheisyydestä ja turvamies on saattanut hänet istumapaikalleen jne. Eli ei siis edes mitään normaalia vippipaikkaa, vaan neito oltiin ihan plaseerattu tuohon maalin lähelle. Aika sakeaa settiä Pelsulta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
Jatkoajan palstan mukaan Vainiolle oli järjestetty joku speciaali extra-pehmustettu paikka Heljangon maalin läheisyydestä ja turvamies on saattanut hänet istumapaikalleen jne. Eli ei siis edes mitään normaalia vippipaikkaa, vaan neito oltiin ihan plaseerattu tuohon maalin lähelle. Aika sakeaa settiä Pelsulta.
Ihan samperin noloa toimintaa.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
545
Olin iloinen lahtelaisten finaalipaikasta (siis ei siksi, että olisi paikallisvastustajalta pois) "keskitason organisaationa". En osaa olla enää.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 051
Sen verran oksettava joukkue ollut tällä kaudella pleijareissa niin toivottavasti Tappara vie torstaina. Toisaalta kaikkihan sen nyt tiesi, ettei Pelicansilla mitään palaa Tapparaa vastaan ole.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kuvottava joukkue. Hyi saatana.

Jos mua kiinnostaisi pätkänkään vertaa, mitä Liiga-kaudella tapahtuu sen jälkeen kun Ilves on pudonnut, niin tämän vuoden finaalit olisivat ensimmäinen kerta ikinä, kun kannustaisin Tapparaa missään. Kun ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, niin todettakoon vain, että olen ihan mielissäni siitä, ettei Pelicans voita.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Mä en nyt oikein ymmärrä, että miksi tilanne on näin suuri? Eikö Pelicans saa siis tuoda jäähalliin haluamiansa henkilöitä ja istuttaa heitä mihin tahansa ja kuvata heitä vaikka valotaululle koko pelin. Ilman että Liiga näkee siinä ongelmaa? Tämä tapaus vaan nyt kun tuli ilmi mahdollistaa kaiken muun porun, valituksen ja uusinnan jatkossa. Pelicans ei siltikään tehnyt mitään väärin, mauton temppu joo. Mutta edelleenkin en näe miksi Liiga kertoisi kuka saa olla hallissa ja kuinka häntä saa kuvata?
 
Ylös