Hampaaton ruotsalainen
Luottopelaaja
Nyt kun SO palaa alakatsomoon niin saa olla sitten se Youthin bandis roskiksen pohjalla, eikä näkyvissä enää yhtään missään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun SO palaa alakatsomoon niin saa olla sitten se Youthin bandis roskiksen pohjalla, eikä näkyvissä enää yhtään missään
Juu oliMiksi muistaisin jostain lukeneeni että tämä samainen herra oli paikalla Tampere turnauksen aikana huutelemassa?
Jännä nähdä kuinka kauan pystyvät vielä olemaan hiljaa tuosta natseilusta jota heidän kannattajaryhmistä nousee jatkuvasti esiin.
Tämän kaverin tiktokia kun pläräili niin siellä oli samallainen leijonatakki mikä nähtiin paikallissarjassa pudotuspeleissä. Täälläkin oli joku kuvakaappaus kyseisestä skinarikallusta.Nyt on tämä kaveri laittanut tiktok käyttäjänsä yksityiseksi.
katso liitettä 19660
Tämän kaverin tiktokia kun pläräili niin siellä oli samallainen leijonatakki mikä nähtiin paikallissarjassa pudotuspeleissä. Täälläkin oli joku kuvakaappaus kyseisestä skinarikallusta.
Varsinkin jos näillä on jo valmiiksi ongelmia elämässäänUsein tälläiset yksilöt, jotka päätyvät rikolliselle tielle, ovat vain vielä etsimässä itseään, niinkuin jokainen muukin nuori
Voi kuuluakin. Riippuu toki kannattajakatsomosta.Politiikka ei kuulu kannattajakatsomoihin.
Kyllä täälä samaa mietin tuon tiedotteen jälkeen. Vaikka siinä asia tuomitaan niin jotain konkreettista pitää myös tapahtua. Jos niin ei käy, ei se katsomo ole enää mulle.Täytyy nyt tehdä sellainen periaatepäätös, että jos tuota vitun natseilua näkyy tuolla katsomossa yhä, niin sitten en itse kyllä edes sinne aio mennä vaan katsoa matseja muualta. Totta kai haluan uskoa, että se saadaan kitkettyä sisäisesti pois, mutta sitä ei ole yksittäisen ihmisen ole mahdollista tehdä. Mutta johonkin sen raja täytyy vetää, ja se nyt on varmaan itsestään selvää, että minä en ole ainoa kuka noin ajattelee.