Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

IMG-20260511-WA0017.jpg

Tre crew vol. 2

Ajanhetkellä, millä tutkivien journalistien kerma analysoi ja listaa iltapaskojen pääotsikoihin julkkissomettajien saamia ilkeitä kommentteja kotinsa sisustukseen ym. jonninjoutavaan liittyen - Suomen monella mittarilla johtavan joukkueurheilulajin, jääkiekon viime aikojen dynastian, Tapparan kannattajaporukoissa on julkinatseja...unohtamatta pääomistajansa ja namusetänsä taustoja...

Eikä YKSIKÄÄN toimittajanplanttu ole ottanut asiakseen asiasta udella saatikka ajankuvaan sopivasti pöyristyä.

Jumalauta kohumedia, tässä teille lapasyöttö.

Ajanhetkellä, millä tutkivien journalistien kerma analysoi ja listaa iltapaskojen pääotsikoihin julkkissomettajien saamia ilkeitä kommentteja kotinsa sisustukseen ym. jonninjoutavaan liittyen - Suomen monella mittarilla johtavan joukkueurheilulajin, jääkiekon viime aikojen dynastian, Tapparan kannattajaporukoissa on julkinatseja...unohtamatta pääomistajansa ja namusetänsä taustoja...

Eikä YKSIKÄÄN toimittajanplanttu ole ottanut asiakseen asiasta udella saatikka ajankuvaan sopivasti pöyristyä.

Jumalauta kohumedia, tässä teille lapasyöttö.
Ihan varmasti Lauri Lehtinen alkaa kohta tekemään tutkivaa journalismia ja siis ihan näillä näppäimillä on juttua Aamulehdessä.

Toki voishan siinä välissä tehtailla vaikka vielä yhden jutun Osastosta ja yli kymmenen vuotta vanhoista kynttilöiden kiikuttamisista toimistolle.

Ihan varmasti Lauri Lehtinen alkaa kohta tekemään tutkivaa journalismia ja siis ihan näillä näppäimillä on juttua Aamulehdessä.

Toki voishan siinä välissä tehtailla vaikka vielä yhden jutun Osastosta ja yli kymmenen vuotta vanhoista kynttilöiden kiikuttamisista toimistolle.
Tämä 110%.

Puhumattakaan siitä, että missä umpiossa itse Tamhockey elää tai ainakin Poju nätisti pidetty "tiedottomana" siitä, kun kannattajat vain "hieman hupailee".

Itse juutalaistaustaisena vaatisin päitä vadille ja helvetin nopeasti, kun vähän vaan natsilarpataan kannattajapäädyssä ja somessa.

Pitäiskö vaikka avautua asiasta teidän foorumilla tai porukkana pistää tiedotetta ulos. Te kuitenkin hiljaisesti hyväksytte tämän asian antamalla lokinpaskahousujen liikkua teidän porukassa ja banden olla teidän kaiteella. Turha tätä on enää selittää "trollaamisena".

Avauduttu on useampaan otteeseen, mutta ei siitä oikein kukaan ole meteliä sen enempää nostanut. Ja varmaan keskustelu torpattaisiin poliittisena tjsp. Itse olen juuri pyrkinyt siihen että ei hyväksyen seuraisi sivusta tuota touhua, mutta tuo nuorisojengi on muutenkin aika lailla pitkälti omaa porukkaansa. Toki sen banden saisi sieltä heivata mäkeen, ja ehkä jokin tiedote voisi olla hyvä ratkaisu jos asiaa ei saa sisäisesti kitkettyä.

Avauduttu on useampaan otteeseen, mutta ei siitä oikein kukaan ole meteliä sen enempää nostanut. Ja varmaan keskustelu torpattaisiin poliittisena tjsp. Itse olen juuri pyrkinyt siihen että ei hyväksyen seuraisi sivusta tuota touhua, mutta tuo nuorisojengi on muutenkin aika lailla pitkälti omaa porukkaansa. Toki sen banden saisi sieltä heivata mäkeen, ja ehkä jokin tiedote voisi olla hyvä ratkaisu jos asiaa ei saa sisäisesti kitkettyä.
Kyllähän heidät voisi heivata päädystä vittuun, jos kokisitte sen ongelmaksi.

No miksi ette sitä heivaa sieltä pois vai pelottaako tommoset jonnet teitä että ette uskalla käydä repimässä rättiä helvettiin?

Kyllähän heidät voisi heivata päädystä vittuun, jos kokisitte sen ongelmaksi.
Kirjotin tän jo aikaisemmin ja kirjotan uudestaan.

Sillon kun nää twitter jutut tuli ilmi niin kysyin järjestyksenvalvojilta mitä tälle voisi tehdä. Heidän lyhyt vastaus, että ei juuri mitään, henkilöt ei ole tunnistettavissa ja vaikka olisi niin SML on laillinen puolue (vaikkei rekisteröity) ja meidän maamme perustuslaissa taataan jokaiselle oma mielipiteen vapaus ja jollei nuo itse tapahtumassa aiheuta ongelmia ja ovat maksaneet pääsynsä sinne, ei heillä ole valtuuksia poistaa heitä. Eikä päätyaktiiveilla

Takaisin