• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

1=A
3=C
1=A
2=B
Tolleen mää oon kans miettinyt että se menisi mut nyttenhän tuo olisi;
Aamu=1
Lehti=12
Ile?=9
Foorumi=7

Vai onko nuo muuten vaan pistänyt sen sinne ja ei mitenkään liity noihin ylläoleviin sanoihin..

Tolleen mää oon kans miettinyt että se menisi mut nyttenhän tuo olisi;
Aamu=1
Lehti=12
Ile?=9
Foorumi=7

Vai onko nuo muuten vaan pistänyt sen sinne ja ei mitenkään liity noihin ylläoleviin sanoihin..
Ei liity ylläoleviin. 1312 on ihan tunnettu viittaus ACABiin.

Sopii hyvin TreCrewlle

Sopii hyvin TreCrewlle

Löytyyhä tota Osastonki tarroista :D

LOPETTAKAA HETI PAIKALLA!!!!

1776808446991.png

En ikinä naura sillon kun olen vaivaantunut. Nyt nauran.

Mä niin kuvittelen miten nuo skenestä ja somesta vaikutteita ottaneet ipanat kuvittelee, että "Vittu me ollaan kovia jätkiä. Meillehän ei järkkärit ryttyile. Otettiin ison maailman 1312 katsomoon. Nyt me ollaan pelottava ja arvostettu mobi"

Myötistä. Vittu oikeasti :D

Samalla en ymmärrä mitä noi foorumit ja muut muka tarkottaa tossa lakanassa.

Liitteet

• 74d90d537c164b71811e3816532f1677.jpg.jpg
    74d90d537c164b71811e3816532f1677.jpg.jpg
    22,7 KB · kertaa luettu: 6
Sopii hyvin TreCrewlle

Eikö se olekaan As Coon As Bossible? Kuitenkin, ei millään pahalla, mutta yhdistän tuon acabin kyllä vahvasti elämänkoululaisiin ja natsilarppaajiin.

On joo, ja sitten säännöt ovat kanssa siitä monimutkaiset, että vaikka puhuisi ihan asiaa mutta se synnyttää tulenarkaa keskustelua, niin sellainen avausviesti voidaan sieltä poistaa. Eli tavallaan vaikka et itse tee mitään väärää, niin tietyt tarpeeksi herkät aiheet sitten helposti aiheuttavat sen, että niistä ei juuri puhuta.
Joo Venäjällä ja pohjois-Koreassakaan ei ole tyytymättömiä ihmisiä. :)

Rehellisesti sanottuna uskomatonta herran vuonna 2026, että tälläistä cancelointia tapahtuu urheiluun liittyvissä asioissa kannattajien toimesta ja samaan aikaan jeesustellaan ”me ollaan niitä fiksumpia ja me ei alennusta sellaiseen” liibalaaba.. :D

(Kokeilin ekaa kertaa jakaa tällä, en tiedä osasinko :D) Thredsistä löytyi testoa uhkuva video Sonsseista tai jostai alajaoston jengistä..

Varmaan sitä tre youthin porukkaa ( vai mikä ikinä olikaan).Ei saatana, onneks meillä ei mene noin huonosti. Sai päivän naurut tuosta videosta.

Nuohan on varmaan keskiarvolta jotain 11-12 vuotiaita. :D

Takaisin