Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Soittakaa Aamulehteen. Eikun soittakaa poliisit. Eihän täälä uskalla enää edes kävellä kun joutuu pelkäämään mustiin pukeutuneita tarra-terroristeja.
katso liitettä 14925
Ei kyllä uskalla enää kulkea pirkanmaalla kun saa pelätä näitä mustiin pukeutuvia tapparan ultrashooligansonssinsondells-natseja. Mihin tämä maailma menee?! Eikö tappara seurana voisi antaa näille murhanhimoisille rasisteille porttikieltoja ja mitä tekee poliisi?! Eikö kiinnosta puuttua tällaisten rikollisten toimintaan vai eivätkö ehdi puuttua kun pitää syöttää poliisikoirille viattomia Ilveksen kannattajia?

Nyt meidänkin palsta sai vettä myllyynsä. :D Kiitos vaan...

Tarrapaniikki!

"Eih, ei ei ei. Miksi meidän kannattajamme ovat lähteneet tähän mukaan? "

"Eeeeeissaatana toivottavasti lopetetaan tää heti. Ei tarvi lähteä yhtään Osaston oheistoiminnan linjoille"

:D

Jos kävisivät useammin Tampereella, niin varmaan tietäisivät, ettei nää nyt ihan ensimmäiset siniroranssit tarrat täällä olleet...

Soittakaa Aamulehteen. Eikun soittakaa poliisit. Eihän täälä uskalla enää edes kävellä kun joutuu pelkäämään mustiin pukeutuneita tarra-terroristeja.

Hoidossa!

1755779053804.png

Mä oon 40-vuotias ja liimannut viimeisimmän kerran tarroja tarravihkoon joskus -80- ja -90-luvun taitteessa, ja mietin tässä, että miten joistakin lampputolpissa tai muissa harmaissa rakennelmissa olevista tarroista voi pöyristyä noin pahasti? Ilmeisesti on vain niin pakottava tarve olla "skene"-vastainen, että laput silmillä tuostakin pahoitetaan mieli ja paasataan suu vaahdossa. En mä sitä sano, että tuollainen sarjatykitys samoja tarroja meikäläisenkään silmää miellyttäisi, vaikka mitkä värit olisi, mutta rauhoittuisivat nyt jumalauta oikeasti...

Mä oon 40-vuotias ja liimannut viimeisimmän kerran tarroja tarravihkoon joskus -80- ja -90-luvun taitteessa, ja mietin tässä, että miten joistakin lampputolpissa tai muissa harmaissa rakennelmissa olevista tarroista voi pöyristyä noin pahasti? Ilmeisesti on vain niin pakottava tarve olla "skene"-vastainen, että laput silmillä tuostakin pahoitetaan mieli ja paasataan suu vaahdossa. En mä sitä sano, että tuollainen sarjatykitys samoja tarroja meikäläisenkään silmää miellyttäisi, vaikka mitkä värit olisi, mutta rauhoittuisivat nyt jumalauta oikeasti...
Mua ahdistaa noi "Jeesus tulee"-scenelaput joita näkee vähän joka paikassa. Koen ne uhkaaviksi. Historiassa on monta esimerkkiä mitä noi äärikristityt on saanut aikaan.

Naapurin foorumilla lisää onssien tarroja käsittelyssä. Pistää kyllä naurattamaan kun ovat laittaneet sekaan Fortuna Dusseldorfin tarroja, ihan kun heillä joku friendshippi kyseisen seuran kannattajien kanssa olisi.:D
Ovatpa nämä onssit myös Hannover 96:sen sekä Werder Bremenin tarroja levitelleet Tampereella ja myös Osaston tarrojen päälle.:D
Tuus nyt @kirvesrinnassa kertomaan että mikä juttu näissä saksalaisten tarroissa on kun mitään friendshippejä teillä nyt ei todellakaan ole.:D

Liitteet

• IMG_20250821_173636.jpg
    IMG_20250821_173636.jpg
    237,4 KB · kertaa luettu: 126
Naapurin foorumilla lisää onssien tarroja käsittelyssä. Pistää kyllä naurattamaan kun ovat laittaneet sekaan Fortuna Dusseldorfin tarroja, ihan kun heillä joku friendshippi kyseisen seuran kannattajien kanssa olisi.:D
Ovatpa nämä onssit myös Hannover 96:sen sekä Werder Bremenin tarroja levitelleet Tampereella ja myös Osaston tarrojen päälle.:D
Tuus nyt @kirvesrinnassa kertomaan että mikä juttu näissä saksalaisten tarroissa on kun mitään friendshippejä teillä nyt ei todellakaan ole.:D
Piti oikee tarrojen takia kirjautua :D

Kyllä nyt odotan lehtien kirjoittelua, Olvin miehen ulostuloa, Mikki Leinosen ulostuloa, verorahoja, verirahoja ja mitä kaikkea, että Tampere saadaan siistiksi noista roskatarroista. Tollaset tarrahommat kuuluu kakaroille. Minä liimasin 1950 luvulla tarroja vihkoon, kyllä on mielisaurusta touhua moinen...

Takaisin